yöllä äiti itkee

yöllä äiti itkee

Käyttäjä pikkuäiti aloittanut aikaan 05.12.2013 klo 03:46 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä pikkuäiti kirjoittanut 05.12.2013 klo 03:46

tämäkin yö mennyt itkiessä ja miettiessä. Päivällä pitää olla vahva ettei lapset huomaa äidin ikävää tilannetta. Taloudellinen tilanne saa minut sairastumaan, kaikki oljenkorret on käytetty..en pärjää, en saa maksuja maksettua, en jaksa enää, väsyttääkin mutta en pysty nukkua. Pelkään että lapsi tarvitsee uudet kengät ja joudun sanomaan etten vieläkään pysty niitä ostamaan..tai ostan ja jätän taas jonkun laskun maksamatta. Toiset toivoo lottopottia, niin minäkin mutta en tarvitse miljoonia, en satoja tuhansia vaan paljon vähemmän että saisin rästit ja velat pois niin kyllä me sitten pärjätään.. Kurkkua kuristaa ja sydän lyö..paniikkikohtauksia olen alkanut saamaan. En muista koska olisin aidosti hymyillyt, tämä helvetti nakuttaa takarivossa koko ajan. Joskus on fiilis että en mene enää töihinkään mutta tykkään työstäni ja koitan vaan sinnitellä. Elämä on kamalaa, en näe mitään iloa muuta kuin lapseni. Kuinka kauan sitä enää venyy ennenkuin napsahtaa ? :’ (
kello on kohta neljä, itketty on taas paljon, niinkuin viime yönäkin ja sitä edellisen ja sitä edellisenä… 😭

Käyttäjä Perhosorkidea kirjoittanut 05.12.2013 klo 21:31

Hei! Olen pahoillani tilanteestasi. Onko sinulla ketään läheistä jolle voisit kertoa tilanteestasi? Kuulostaa niin kamalalta kun yksin suret.

Käyttäjä Anksu kirjoittanut 13.12.2013 klo 18:58

Olisiko velkajärjestelystä apua sinulle? Saisit sen varmaankin, kun olet työssäkäyvä. Ja ennen kaikkea varaa aika vaikka terveyskeskukseen, että pääset juttelemaan tilanteestasi esim. psykiatriselle sairaanhoitajalle. Eihän kukaan jaksa tuollaista kauaa. Mutta voimia sinulle.

Käyttäjä pikkuäiti kirjoittanut 29.12.2013 klo 16:53

Olen käynyt velkaneuvojalla joka oli sitä mieltä että minulla ei ole mahdollisuuksia siihen koska velkani on kuitenkin niin vähäinen.

Käyttäjä kirjoittanut 29.12.2013 klo 17:17

Sitten sinä tarvitset apua, että voisit sopia maksuaikaa veloillesi ja sopivan kuukausisumman lyhennyksiin, että jää vielä rahaa elämiseen. Ainahan sitä sanotaan, että veloista voi neuvotella. Ja on olemassa joku sosiaalinen lainakin, ootko sitä kysynyt`Ehkä tukinetin tukihenkilö voisi aluksi neuvoa?

Esim. Pelastusarmeijalta varmasti saisit lapselle uudet kengät ja muuta tarpeellista.

Käyttäjä Anksu kirjoittanut 29.12.2013 klo 17:45

Entä takuusäätiö?

Käyttäjä Uneton2 kirjoittanut 29.12.2013 klo 18:29

Hei!tilanteesi kuulostaa niin tutulta...olisi kiva vaihtaa ajatuksia.Olen aivan samassa tilanteessa ja elämä tuntuu tosi raskaalta...Voimia sinulle<3 mennään päivä kerrallaan eteenpäin...mä niin tiedän tuon tunteen mikä sinulla on mutta ehkä olen jollain tasolla jo päässyt pahimman yli mutta on päiviä kun itken vaan...

Käyttäjä Uneton2 kirjoittanut 29.12.2013 klo 19:04

Hei!Tiedän miltä sinusta tuntuu.Olen itse samassa tilanteessa.Unettomia öitä on vietetty ja itketty.Laskuja tulee vaan lisää ja ahdistaa vaan yhä enemmän.Kurkkua kuristaa ja happi loppuu.Voi tiedän niin tuon sinun tuskasi.Voi kumpa voisit puhua jollekin joka oikeasti ymmärtäisi.Päivä kerrallaan eteenpäin on mentävä jo lastenkin vuoksi.Halaus sinulle.Voi kun voisin antaa sinulle sen lottovoiton jota Itsekkin niin odotan että nämä raha asiat selviäisi.Voimia sinulle kohtalotoveri<3🌻🙂🌻