Aikuisen elämää

14 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä pööpö aloittanut aikaan 14.01.2014 klo 21:16 kohteessa Aikuisen elämää

Mulle tuli ihan tajuton tarve päästä purkamaan johonkin ajatuksia ja tuntemuksia aiheesta. Myös muut voivat keskustella vihanhallinnasta ja omista kokemuksistaan asiaan liittyen. Mun elämässä on aina ollut raivokohtauksia. Pienenä lapsena sellaiset ovat normaalejakin eikä niihin pahemmin kukaan kiinnittänyt erityistä huomiota. Myöhemmin teini-iässä oireet pahenivat. En muista tarkalleen, minkä ikäisenä olivat…

Käyttäjä sieki aloittanut aikaan 10.01.2014 klo 22:46 kohteessa Aikuisen elämää

Näin se elämä vaan menee, jotkut joita luulit ystäväksesi jättävät, kun löytävät puolison, saavan perheen tms. Itse olen nuorempana tehnyt saman virheen, jolloin päätin etten enää toista samaa virhettä. Mutta nyt sitten ainoa tosiystävä, johon tutustuin aikuisiällä, joka oli tuki ja turva, aivan ihana ihminen ja jota pidin ystävänäni unohti…

Käyttäjä riikka123 aloittanut aikaan 14.01.2014 klo 14:06 kohteessa Aikuisen elämää

Olen siis käyttänyt Venlafaxin-masennuslääkettä erilaisilla annostuksilla parisen vuotta. Koska olo tuntui kohentuneen huomattavasti, päätin alkusyksystä lopettaa lääkityksen lääkärin kanssa keskusteltuani. Syksyn aikana sitten hiljalleen pudotin annostusta (75mg -> 37,5mg -> 37,5mg joka toinen päivä -> 37,5mg joka kolmas päivä, jokaista annostusta noin kuukausi) ja lopulta lopetin kokonaan tuossa vuodenvaihteessa. Mitään…

Käyttäjä annemari69 aloittanut aikaan 12.01.2014 klo 00:55 kohteessa Aikuisen elämää

hei! Onko kellään samanlaista olotilaa. On paha olla ja mitään ei kiinnosta tehdä. Puhuminen ja keskustelu auttaa mutta aina ei löydy kohdetta. Mitä teette kun ahdistaa?

Käyttäjä Eveny aloittanut aikaan 12.01.2014 klo 17:06 kohteessa Aikuisen elämää

Kyllä täälläkin on hyvin masentavia otsakkeita. Me ihmiset voidaan niin huonosti, miksi? Mulla ainakin on monien vuosien jälkeen tullut sellainen tunne, etten tätä elämää enää jaksaisi. Sitä on taistellut jo monta vuotta, valittamista ei periaatteessa pitäis olla, mutta nyt ei enää jaksaisi. Juu, olen yksinäinen, opiskelen, käyn töissä, välillä vain…

Käyttäjä hiski1950 aloittanut aikaan 25.12.2013 klo 13:33 kohteessa Aikuisen elämää

Arvoisa yksinäinen yksinasuva nainen tai mies! Oma yksinäisyyteni johtuu hylätyksi tulemisesta ja sen kautta masennus ja ahdistus mielipaha siitä, että taas kerran jouduin pettymään naiskumppanin lupausten pettäessä, Uskon, että tämä kokemus on vihdoin kahdeksan vuoden kipuilun jälkeen läpikäyty ja se on vahvistanut minua myös monin tavoin. Siitä positiivisuudesta tahdon sinulle…

Käyttäjä White princess2 aloittanut aikaan 12.01.2014 klo 08:38 kohteessa Aikuisen elämää

Eräs asiantuntija sanoi minulle, että et koskaan toivu kokemastasi. Hän on oikeassa. Minulla on ajoittain ollut masennusta sosiaalisen patologisen kohtelun vuoksi. Lääkäri määräsi tähän aikoinaan Sertralin -nimistä lääkettä, vaikka arvioi tietysti persoonani täysin väärin, koska eihän hän ole ystäväni, joten ei tunne minua. En toivu, koska kaiken olisi voinut ratkaista…

Käyttäjä Parikymppinen aloittanut aikaan 28.11.2013 klo 16:36 kohteessa Aikuisen elämää

Oon parikymppinen nainen ja asun kihlattuni kanssa kivalla paikalla pääkaupunkiseudulla. Kaikki on päällisin puolin hyvin, mutta sisäisesti tuntuu pahalta. Mieheni tekee arvostettua työtä ja aikoo vielä hakea lääkäriksi seuraavassa haussa. Hänen vanhempansa ovat hyvin koulutettuja, kuten myös hänen sisaruksensa. Minä taas olen amiksen käynyt lähihoitaja joka ei taaskaan päässyt amk:hon…

Käyttäjä Piakristiina aloittanut aikaan 07.01.2014 klo 18:53 kohteessa Aikuisen elämää

Löytyisikö täältä vanhempia äitiä tai isää ja miksei isovanhempiakin joiden lapset ovat pilanneet elämänsä ja tulevaisuutensa liialla alkoholinkäytöllä. Itselläni on poika joka on pahasti tyrinyt viinan takia elämänsä ja tulevaisuutensa. Vuosia kului niin että poikani joi kaverinsa kanssa usein viikonloppuisin ilman mitään pahempia seurauksi. Muutaman kerran hän tuli kotiin silmä…

Käyttäjä ElliNelli aloittanut aikaan 06.01.2014 klo 18:35 kohteessa Aikuisen elämää

Olen siis nelikymppinen nainen, joka on aloittanut prosessin äitini kanssa itsenäistymisessä. Projekti, jota en haluaisi käydä, mutta joka on välttämätön, jotta saan oman elämäni kokoon. En haluaisi loukata äitiäni, jota tässä samalla tulee pakosti satutetuksi. Kumpa äitini vain pystyisi näkemään elämän realiteetit sellaisina kuin ne kaikille täällä ovat ja pystyisi…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: