Aikuisen elämää

39 minuuttia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä UusiAamu aloittanut aikaan 28.11.2016 klo 22:59 kohteessa Aikuisen elämää

Kaksi vuotta sitten siskoni poika teki itsemurhan täytenä yllätyksenä, kyseessä oli ulkokuoreltaan menestyvä opiskelijanuori. Tilanne osui minuun erittäin pahasti, sillä siskon poika oli läheinen minulle ja kuin isoveli omalle pojalleni 😭😭😭. Minulla oli kannettavana oma traumaattinen suruni sekä poikani surureaktiot (olen yh), autoin myös nuorta opiskelijanaista, joka joutui löytämään vainajan.…

Käyttäjä Julia9 aloittanut aikaan 27.11.2016 klo 00:05 kohteessa Aikuisen elämää

Mitä pitäisi oikeasti tehdä? Kun läheinen ihminen turvautuu hädän hetkellä alkoholiin kun ei välitä jutella asioistaan pitää mielellään päänsä sisällä? Eli toisinaan floppaa noin 4x kuukauden sisällä. Olen yrittänyt,että puhuisi minulle mutta toistamiseen työntää pois lähettää ja paine meidän välillä kasvaa.😯🗯️

Käyttäjä Tunnusx aloittanut aikaan 24.11.2016 klo 12:19 kohteessa Aikuisen elämää

Onko teille neuvottu miten pitäisi mennä sinne ja tänne sekä harrastamaan sitä ja tätä? Ei se mitään auta kun ei jaksa tehdä mitään, ulosmeneminenkin on joskus vaikeaa ja kotona ei edes jaksa juuri mitään. Hyvänä päivänä voisi jotain tehdäkin ja yleensä suunnittelee kaikkea. Seuraavana päivänä on niin maassa että kaikki…

Käyttäjä Tunnusx aloittanut aikaan 25.11.2016 klo 04:35 kohteessa Aikuisen elämää

Yhtä asiaa itse haluaisin harrastaa, nimittäin ampumista. Nuorempana armeijan jälkeen tuli hommattua ase ja tuli käytyä aina silloin tällöin radalla. Ihan mukavaa hommaa kun voi mennä silloin harrastamaan kun jaksaa. Ainakin silloin ei ollut sen kummempaa, ampumaseuraan piti toki kuulua. Siinä tuli sitten otettua asuntolainaa ja keskittyä töihin niin se…

Käyttäjä LonelyWolf aloittanut aikaan 28.08.2015 klo 22:17 kohteessa Aikuisen elämää

Viimeiset kaksi viikkoa ovat olleet jotenkin erityisen raskaita kestää. Olen töiden jälkeen vain itkenyt, käpertynyt nukkumaan ja yrittänyt unohtaa, että olen edes olemassa. Kesälomalla pystyin jostain syystä skarppaamaan ja tekemään asioita, liikkumaan ulkona ja tapahtumissa (vaikka yksin kaiken teinkin ja pieni alakulo vaani aina pinnan alla). Jälkeenpäin ajatellen sekin oli…

Käyttäjä Yöperhonen2 aloittanut aikaan 30.01.2016 klo 16:07 kohteessa Aikuisen elämää

Tunteiden säätely vaikeeta. Alivirityn tai ylivirityn helposti. Tunteiden hyväksyminen on vaikea asia minulle. Patoan tunteitani sisälle, koska pelkään tunteitani ja epäilen onko minulla oikeutta tuntea niin kuin milloinkin tunnen. Patoan suutumusta ja vihaani sisälleni niin kauan kunnes räjähdän. Joko satutan itseäni tai miestäni (henkisesti tai fyysisesti) siis silloin kun minulla…

Käyttäjä asunnoton61 aloittanut aikaan 21.11.2016 klo 21:54 kohteessa Aikuisen elämää

Käsittämätön tilanne….. Vaikuttaa todella että Turussa pitää olla alkoholisti tai mamu että saa edes TILAPÄISEN huoneen jostain. Sossu ei tarjoa kun Sillankorvaa mitä ei pääse edes katsomaan kun bussit eivät mene edes lähelle. ☹️ Joo…. olen ulkosuomalainen ja tulin Turkuun leikkaukseen ja sitten on löytynyt yhtä ja toista tutkimuksissa joka…

Käyttäjä Sp10 aloittanut aikaan 19.11.2016 klo 17:25 kohteessa Aikuisen elämää

Onkohan täällä muita pakko-oireisesta häiriöstä kärsiviä? Itselläni ei ole virallista diagnoosia, mutta oireet ovat niin selvät, etten sellaista edes tarvitse 🙂 Itsellä tämä ilmenee bakteerikammona ja tiettyjen sairauksien pelkona (tarttuvat taudit lähinnä, ei niinkään syövät tms). Lisäksi asioiden tarkastelu on melkoista ennen kotoa lähtemistä. Tiedän olevani naurettava näiden pelkojeni kanssa.…

Käyttäjä aloittanut aikaan 05.11.2016 klo 11:35 kohteessa Aikuisen elämää

http://yle.fi/uutiset/3-9273353 Koska olen ortodoksi ei tänään meillä ole Pyhäinpäivää vainajien muistoksi. Mutta ei tätä päivää voi olla huomaamatta. ”Voi sanoa ääneen: ”Oli helpotus, että tämä ihminen lähti minun elämästä pois. Tuntuu kipeältä se epäoikeudenmukaisuus, jota koin”. Tällä ketjullani ei ole mitään suurta merkitystä kai. Koska en vie kynttilöitä äitini haudalle…

Käyttäjä Dissos aloittanut aikaan 20.11.2016 klo 19:29 kohteessa Aikuisen elämää

Ammattiin mielenterveys, mietin alan v aihtoa. Millä perusteilla haitta ammattiin? Kuinka pajon sairaudet vaikuttivat ammatinvalintaan? Mielenterveys ongelmien lisäksi selkävaivat, lonkka vaivoja olen alle 40 vielä. En ole tehnyt ” mt puolen töitä”

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: