Hyviä asioita tänään

Hyviä asioita tänään

Käyttäjä Joie aloittanut aikaan 20.11.2016 klo 19:35 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Joie kirjoittanut 20.11.2016 klo 19:35

Tänne voi kirjoittaa pieniä tai suuria ilonaiheita tai hyviä juttuja, joita tänään on tapahtunut. 🙂🌻

Aloitan kertomalla, että oon iloinen, kun mun pizza onnistui! Rahat on vähissä, joten tarvii tehdä ruokaa halvalla. Syön kasvispainotteisesti, vaikka lihaakin välillä. Sen takia koitan koko ajan keksiä innovatiivisia ruokia juureksista, koska ne on halpoja… tänään tein pellillisen pizzaa ja päälle omatekoista tomaattikastiketta, naurista, lanttua, sipulia, vähän parsakaalta ja fetajuustoa. Tuli vaik miten hyvää, jee!

Toinen asia, joka tänään nosti mielialaa kovasti, oli sählyharjoitukset. Oon alkanu pelaamaan sählyä vasta tänä syksynä ja se on kivaa. Oon muuten niin paljon yksin ja ihmisten kanssa jutteleminen on vaikeeta. On paljon helpompaa, kun ei tartte niinkään jutella, pelata vaan. Viikonloppusin tapaan usein vaipua synkkiin tunnelmiin. Sit ku tuun pelaamasta, oon aina kymmenen kertaa paremmalla tuulella ku sinne mennessä. 🙂

Käyttäjä Mollyan kirjoittanut 21.11.2016 klo 09:40

Hei Joie! Ei ne hyvää tuovat asiat isoja asioita tarvitse olla. Pieni onnistuminen ruoan tekemisessäkin riittää tai tuntemattoman hymy synkkänä päivänä pelastaa jo paljon. Hyvää päivän jatkoa sinulle!

Käyttäjä Tunnusx kirjoittanut 21.11.2016 klo 12:02

Kasvikset on pupuille sanoo läski. Hyvähän niitä syödä olisi mutta kun ei maistu. Jännästi on vielä että mitä terveellisempää niin sitä kalliimpaa. Hallitus meinaa lisätä sokerivedon jotta epäterveellinen olisi kalliimpaa. Miksi ei voi ikinä laskea veroja eli laskisivat mielummin terveellisten verotusta niin terveellinen ruoka olisi halvempaa. Voisi joku läski syödä joskus jotain terveellistä kun saisi halvalla.

Pizza on hyvää, varsinkin jos itse tekee. Ennen tein paljonkin ruokaa mutta ei oikein jaksa enää oikein mitään. Laittaisin pizzaan kinkkusiivuja, herkkusieniä, pepperonia ja tuplasti juustoa. No niin, nyt tuli nälkä, kai se on lähdettävä kohta kauppaan hakemaan joku valmispizza. Ihan hyviä nekin kun lisää vähän Mozzarellaa päälle.

Käyttäjä Joie kirjoittanut 21.11.2016 klo 14:48

Joo, oikeessa oot Mollyan! Mukavaa päivää sullekin 🙂👍

Käyttäjä Mollyan kirjoittanut 21.11.2016 klo 17:34

Kyllä tämä pimeys vie voimia ja henkistä kapasiteettia,mutta valoisampia aikoja kohti ollaan menossa. Joulukin on joku virstanpylväs,vaikkei sitä perinteisesti vietäkään. Sen jälkeen sitten kevät vuorossa ja viimein kesä. Kovasti sitä lataa odotuksia seuraavalle vuodelle,josko se olisi parempi..

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 21.11.2016 klo 18:14

Ui, kasvispitsaa! Mäkin tykkään pupuruoasta, vaikka välillä myös meetwursti maistuu.

Sain tänään käytyä lenkillä. Sain samalla puhua päpätettyä itsekseni yhden seminaariesityksen, joka mun pitäisi pitää keskiviikkona. Olin alunperin varautunut "harjoittelemaan" sen esityskuntoon tiistaina, mutta mun kollegat haluaakin että pidän niille koe-esiintymisen jo huomenna. En ollut hirmu innoissani siitä että se "yksityinen harjoittelu" pitikin tehdä jo tänään, mut aika kivuttomasti se meni tossa liikunnan lomassa. Mukavaa kun ei tartte tehdä enempää tänään.

Käyttäjä Joie kirjoittanut 23.11.2016 klo 14:55

soroppi kirjoitti 21.11.2016 18:14

Ui, kasvispitsaa! Mäkin tykkään pupuruoasta, vaikka välillä myös meetwursti maistuu.

Samoin. 😋

soroppi kirjoitti 21.11.2016 18:14
Sain tänään käytyä lenkillä. Sain samalla puhua päpätettyä itsekseni yhden seminaariesityksen, joka mun pitäisi pitää keskiviikkona. Olin alunperin varautunut "harjoittelemaan" sen esityskuntoon tiistaina, mutta mun kollegat haluaakin että pidän niille koe-esiintymisen jo huomenna. En ollut hirmu innoissani siitä että se "yksityinen harjoittelu" pitikin tehdä jo tänään, mut aika kivuttomasti se meni tossa liikunnan lomassa. Mukavaa kun ei tartte tehdä enempää tänään.

Multitaskingia. 😀 Kätevää. Onks sun lenkkipolut niin hiljaisia, ettei siellä kulje ketään muita ja voi rauhassa puhuu itekseen vai puhuksä vaan vaik olis ihmisiiki? Toivottavasti esitys sujui hyvin.

Mua on viime aikoina ilahduttanut hyvät elokuvat. Oon lainannu kirjastosta ahkerasti elokuvia. Viimeks katoin "Kaivontekijän tytär", "Selma" ja "The Browning Version". Kaikki oli hyviä. 🙂 Tänään lainasin kolme uutta.

Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 01.12.2016 klo 11:13

Hyvä asia: Menen paikalliseen urheiluhalliin katsomaan että kuinka monta kierrosta jaksan juosta. Tavoite olis 5. Siitä tulis sitten 2 kilometriä.🙂

Käyttäjä Joie kirjoittanut 01.12.2016 klo 16:23

minäitse89 kirjoitti 1.12.2016 11:13

Hyvä asia: Menen paikalliseen urheiluhalliin katsomaan että kuinka monta kierrosta jaksan juosta. Tavoite olis 5. Siitä tulis sitten 2 kilometriä.🙂

Jee! 🙂👍 Hyvä idea.

Mua on piristänyt tänään mukavat työtehtävät ja se, kun sain opastusta semmosiin tehtäviin, mitä en oo aikaisemmin tehny. Eilen olin niin masentunu, etten nähny ku pimeetä, mut tänään on taas normaaliolo. Eilen jotenki käsitin sen, ettei menneisyyteni määritä nykyisyyttäni eikä tulevaisuuttani. Vaikka oon lapsena saanu paljon rakkaudetonta kohtelua ja vaikka viime vuosina on sattunut ihmissuhteissa pahasti, ei se silti tarkoita sitä, ettenkö tulevaisuudessa voisi luoda myös hyviä ihmissuhteita. 🙂 Jos vaan pysyn avoimena.

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 01.12.2016 klo 18:27

Oli ihan mahtava tunne jännittää porukalla työkaverin puolesta, ja hienoa miten kaikki juoksentelivat hihkuen pitkin käytäviä jälkeenpäin (melkein kuin olis itse voittanut jotain). Vähän niin kuin olisi seurannut lätkän mm-kisoja, mutta tällä kertaa niin että se jota kannatettiin, voitti.

Siistiä olla osa tuota tiimiä. 🙂

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 01.12.2016 klo 18:27

Plus että mun poikakaveri saattaa tulla kylään tänään. Jos se on ehtinyt junaan.

Käyttäjä Joie kirjoittanut 03.12.2016 klo 12:30

soroppi kirjoitti 1.12.2016 18:27

Oli ihan mahtava tunne jännittää porukalla työkaverin puolesta, ja hienoa miten kaikki juoksentelivat hihkuen pitkin käytäviä jälkeenpäin (melkein kuin olis itse voittanut jotain). Vähän niin kuin olisi seurannut lätkän mm-kisoja, mutta tällä kertaa niin että se jota kannatettiin, voitti.

Siistiä olla osa tuota tiimiä. 🙂

🙂👍 Toi on kyl hyvä asia työssä, et jos on semmonen työyhteisö, jossa saa kokea yhteenkuuluvuutta. 🙂 Älä nyt sit vedä itsees piippuun että saat nauttia siitä jatkossaki! Mukavaa viikonloppua sulle.

Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 03.12.2016 klo 16:17

Hyviä asioita: Kävin ryhmän mukana kaupungilla. Katsoin Sota-elokuvan (Pelastakaa sotamies Ryan). Oli hyvä.

Tein lihas-liikkeitä. Kävin kahvilla. Kivut vähän lievittyneet...

Käyttäjä Joie kirjoittanut 04.12.2016 klo 14:14

minäitse89 kirjoitti 3.12.2016 16:17

Hyviä asioita: Kävin ryhmän mukana kaupungilla. Katsoin Sota-elokuvan (Pelastakaa sotamies Ryan). Oli hyvä.

Tein lihas-liikkeitä. Kävin kahvilla. Kivut vähän lievittyneet...

Hyvä kuulla. Kävitkö hallilla juoksemassa? Mä odotan hiihtokelejä ku kuuta nousevaa. Sählykin jäi jo joulutauolle. Pelaamaan pääsee seuraaan kerran vasta loppiaisen jälkeen. Täällä rannikolla kunnon hiihtosäät on aina kovin epävarma asia, mutta latu kyllä tehdään vaikka tykkilumesta, jos vaan pakkasia riittää. Kumpa pääsisikin jo hiihtämään.

Tänään on ilahduttanut hyvä ruoka: tein täytettyjä tomaatteja ja makaronisalaattia. 😋

Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 05.12.2016 klo 14:50

Joie kirjoitti
Hyvä kuulla. Kävitkö hallilla juoksemassa? Mä odotan hiihtokelejä ku kuuta nousevaa. Sählykin jäi jo joulutauolle. Pelaamaan pääsee seuraaan kerran vasta loppiaisen jälkeen. Täällä rannikolla kunnon hiihtosäät on aina kovin epävarma asia, mutta latu kyllä tehdään vaikka tykkilumesta, jos vaan pakkasia riittää. Kumpa pääsisikin jo hiihtämään.

Tänään on ilahduttanut hyvä ruoka: tein täytettyjä tomaatteja ja makaronisalaattia. 😋

Kävin torstaina. Olin tänään pelaamassa sulkapalloa. Oli ihan hyvät pelit. Teen vielä lihas liikkeitä kotona ja menen illalla kaverin luona käymään... Kyllä tässä ainakin actionia on ihan hyvin. 🙂

Käyttäjä Joie kirjoittanut 05.12.2016 klo 16:35

minäitse89 kirjoitti 5.12.2016 14:50

Kävin torstaina. Olin tänään pelaamassa sulkapalloa. Oli ihan hyvät pelit. Teen vielä lihas liikkeitä kotona ja menen illalla kaverin luona käymään... Kyllä tässä ainakin actionia on ihan hyvin. 🙂

Ei vitsiiii - mäkin haluaisin pelata sulkapalloa! En oo pitkään aikaan pelannu. Onks sulla joku kaveri, jonka kanssa käyt pelaamassa?