Hyvää Joulua Teille <3

Hyvää Joulua Teille <3

Käyttäjä aavameri aloittanut aikaan 23.12.2016 klo 20:31 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä aavameri kirjoittanut 23.12.2016 klo 20:31

Hei,

Meillä kaikilla on omat vaikeutemme ja surumme, mutta silti olemme selvinneet niistäkin jollain tasolla ainakin. Iso kiitos meille kaikille siitä. Päivä kerrallaan !

Halusin vain toivottaa Teille kaikille Rauhaisaa ja Valoisaa Joulua, missä sitten oletteleekin !. Yritetään nauttia tästä ” hetkestä ” kukin omalla tavallamme. Ensivuonna sitten taas mahdollisuus ” aloittaa alusta”. Tsemppiä siis kaikille, mitä ikinä aloitattekaan !

Ja muistakaa, olette kaikki Ihania ja arvokkaita ihmisiä. Teistä on ollut minulle, sekä monelle muulle iso APU. Kiitos Siitä <3

Mutta kaikesta huolimatta Iloista Joulua ja Uutta vuotta 2017 ! Suomi 100 v ! Se on hieno luku se, lupauksena aion yrittää joka päivä vaikuttaa omalla tavallani, vaikka hymyilemällä vastaantulijoille. Pienistä se isokin puro syntyy, eiköö vaan…?

Jutellaan ja tuetaan taas toisiamme, koko vuosi aikaa olla täällä teidän kanssanne, ja se on ihana tieto <3

Mukavaa Illanjatkoa <3

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 23.12.2016 klo 21:47

Kiitos aavameri ihanasta joulutoivotuksesta. ☺️❤️ Mä myös kiitän ja kumarran, täältä löytyy suurisydämisiä ihmisiä! Rauhallista joulua ja valoisaa ensi vuotta. 🙂

Käyttäjä Joie kirjoittanut 24.12.2016 klo 13:22

Se on just niinku kirjoitit, että pienillä teoilla on suuri merkitys. Hyvää joulua sinullekin ja mäkin oon ilonen siitä, että saan ens vuonnakin olla yhteydessä sinuun ja muihin tärkeisiin ihmisiin täällä Tukinetissä. ☺️❤️

Käyttäjä Pompula kirjoittanut 24.12.2016 klo 15:16

Ihana aavameri 😍 Hyvää Joulua ja valoisaa vuotta 2017!

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 24.12.2016 klo 22:33

Hyvää Joulua kaikille!

Ja sustakin on paljon apua Aavameri 🙂