Minulta on kielletty lähes kaikki sairaanhoito

Minulta on kielletty lähes kaikki sairaanhoito

Käyttäjä yksinäinen28 aloittanut aikaan 06.12.2016 klo 17:21 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä yksinäinen28 kirjoittanut 06.12.2016 klo 17:21

Mitä nyt teen? en saa apua enkä tukea oikein mistään ja olen hyvin yksin.

Käyttäjä Tunnusx kirjoittanut 07.12.2016 klo 03:21

Kirjoita lisää. Se on auttanut monia kun on saanut purkaa sydäntään. Miten voidaan kieltää sairaanhoitojos sitä kerta tarvitsee?

Käyttäjä Joie kirjoittanut 07.12.2016 klo 11:45

Mikä sulla on hätänä? Kiva, kun tulit tänne kirjoittamaan ☺️❤️

Käyttäjä yksinäinen28 kirjoittanut 10.12.2016 klo 10:03

psykiatria ei auta, koska niitten mielestä hoito kuuluu yths:lle, koska olen opiskelija ja toisin päin. ja haettu terapiamuoto evättiin. ketään ei vaan kiinnosta näköjään, koska olen myös vaikeavammainen.

Kaikki kontaktitkin sanoo että tää vaikuttaa ennakkotapaukselta olen myös käynyt päivystyksessä mutta en saa sieltä kuin rauhoittavia.

Perheltäni en saa mitään tukea arkeen, kun ei edes avustus toimi. välillä on jopa nälkä kun kukaan ei oo tehnyt ruokaa....

Nää on siis tosi yleisesti kirjoitettu, mutta vielä vuosi sitten en minäkään uskonut että tämä on suomessa mahdollista. enkä mä koskaan saa nukkua yötä turvassa.

Käyttäjä yksinäinen28 kirjoittanut 10.12.2016 klo 12:35

Onko mun edellinen viesti kadonnut täältä? vai kestääkö julkaisu

Käyttäjä Tunnusx kirjoittanut 11.12.2016 klo 08:01