Hyviä asioita tänään

Hyviä asioita tänään

Käyttäjä Joie aloittanut aikaan 20.11.2016 klo 19:35 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Joie kirjoittanut 20.11.2016 klo 19:35

Tänne voi kirjoittaa pieniä tai suuria ilonaiheita tai hyviä juttuja, joita tänään on tapahtunut. 🙂🌻

Aloitan kertomalla, että oon iloinen, kun mun pizza onnistui! Rahat on vähissä, joten tarvii tehdä ruokaa halvalla. Syön kasvispainotteisesti, vaikka lihaakin välillä. Sen takia koitan koko ajan keksiä innovatiivisia ruokia juureksista, koska ne on halpoja… tänään tein pellillisen pizzaa ja päälle omatekoista tomaattikastiketta, naurista, lanttua, sipulia, vähän parsakaalta ja fetajuustoa. Tuli vaik miten hyvää, jee!

Toinen asia, joka tänään nosti mielialaa kovasti, oli sählyharjoitukset. Oon alkanu pelaamaan sählyä vasta tänä syksynä ja se on kivaa. Oon muuten niin paljon yksin ja ihmisten kanssa jutteleminen on vaikeeta. On paljon helpompaa, kun ei tartte niinkään jutella, pelata vaan. Viikonloppusin tapaan usein vaipua synkkiin tunnelmiin. Sit ku tuun pelaamasta, oon aina kymmenen kertaa paremmalla tuulella ku sinne mennessä. 🙂

Käyttäjä Joie kirjoittanut 20.12.2016 klo 14:41

minäitse89 kirjoitti 20.12.2016 11:31

Hyvä asia on, että olen saanut taisteltua tuon Temestan määrän päivässä kolmeen. Joka menee lääkärin määräyksen mukaan. Ehkä sitä toivoa vielä on. Eihän sitä kellään nyt liikaa ole, mutta pienikin ripaus riittää... 🙂

Jee! 🙂👍

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 22.12.2016 klo 12:57

minäitse89 kirjoitti 20.12.2016 11:31

Hyvä asia on, että olen saanut taisteltua tuon Temestan määrän päivässä kolmeen. Joka menee lääkärin määräyksen mukaan. Ehkä sitä toivoa vielä on. Eihän sitä kellään nyt liikaa ole, mutta pienikin ripaus riittää... 🙂

Huippuhienoa, minäitse! 🙂👍