Aikuisen elämää

2 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä Ikos aloittanut aikaan 04.08.2017 klo 17:43 kohteessa Aikuisen elämää

Hetkeen ei ole minusta kuulunutkaan, mutta veikkaan että lähemmäs kymmenisen kertaa olen palannut tänne vuosien aika vuodattamaan. Tää on mulle jotenkin se piste, millon tiedän ettei enää ole paluuta. Kun tuntuu että pitää huutaa tyhjyyteen ihan vaan ettei järki lähde.. Huudetaan siis. En tiedä muistaako kukaan mua enää, tuskin. En…

Käyttäjä Ahdistaja aloittanut aikaan 25.05.2015 klo 08:35 kohteessa Aikuisen elämää

Hei för alla! Erittäin hankalan viikonlopun jälkeen tuntuu siltä että vertaistuki tai ylipäätään tuki olisi paikallaan. Sairastuin masennukseen ja ahdistushäiriöön kun olin teini-ikäinen, noin 17-18v. Tämän takana oli vanhempieni vaikea avioero joka tuhosi minut aika lahjakkaasti viiden vuoden ajan kestäneen sekoilun ja henkisen terrorin avulla. Masennus ja ahdistus helpotti kun…

Käyttäjä PimeydenTytär aloittanut aikaan 31.07.2017 klo 10:51 kohteessa Aikuisen elämää

Hei. Kuten otsikko jo hyvin kertookin aiheen, niin mitä tehdä kun ei saa apua? Vaikka vuosia olen hakenut avopuolelle ja myös kolmelle eri osastolle, niin osastoille joihin olen hakenut eivät ota kuin pakkohoitopotilaita paikkapulan vuoksi, muut ohjataan avohoidon piiriin. En enää tiedä mitä tehdä, kun en saa tarvitsemaani apua..Voisinhan minä…

Käyttäjä Joonze aloittanut aikaan 01.08.2017 klo 19:10 kohteessa Aikuisen elämää

Hei. Itse olen tullut siihen tulokseen jo kauan sitten, etten jaksaisi enää juoda. Olen siis kärsinyt erilaisista mielenterveysongelmista, johon toisinaan kuuluu liiallinen juominen. Vaikka en ole ehtinyt elämäni aikana juomaan vielä niin tolkuttomasti, on se silti aiheuttanut minulle ja läheiselleni suurta tuskaa. Mielenterveys kärsii ja masennus pahenee. Morkkikset ja krapulat…

Käyttäjä ilijevits aloittanut aikaan 09.07.2017 klo 01:27 kohteessa Aikuisen elämää

Hei kaikille! Pahoittelen viestiä, jonka arvaan jo nyt venyvän hyvin pitkäksi avautumiseksi tilanteestani. Nämä ovat kuitenkin ajatuksia, jotka ovat pyörineet mielessäni yli 12 vuotta ja yltyneet tämän vuoden puolella kormiahuumaavaksi ja kaiken alleen peittäväksi kakofoniaksi, joka tuhoaa elämääni. Kirjoitan sekä hyvin tiivistetyn, että pidemmän version siltä varalta että ihmiset haluavat…

Käyttäjä sellainen aloittanut aikaan 31.07.2017 klo 16:09 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Sain lähetteen toimintaterapeutin tutkimukseen, psykiatriseen sellaiseen siis. Tietääkö joku, mitä siinä tutkitaan? Niin, toimintakykyä kyllä, mutta mikä siinä on tavoitteena, toimintaterapeuttihan ei ainakaan diagnoosia voi antaa?

Käyttäjä sisältäkuollut aloittanut aikaan 23.07.2017 klo 16:14 kohteessa Aikuisen elämää

Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä osastosta? Itse olen koko vuoden ravannut osastolla ja nyt mulle on sanottu että seuraavan kerran kun joudun osastolle niin mut laitetaan kellokoskelle. Koko kellokoski vaan on mulle iso musta mörkö ja mua pelottaa ihan hirveesti et joudun sinne. Oon nyt 4 päivää ollu viiltelemättä mutta se…

Käyttäjä ovisilmä aloittanut aikaan 16.07.2017 klo 09:11 kohteessa Aikuisen elämää

Long story (as) short (as possible). Olen 27 v. nainen, ja oon aina tiennyt olevani tosi herkkä ja ns. helposti haavoilla ja ruvilla henkisesti, mutta erilaisten mt-ongelmien kanssa on tullut painiskeltua ”vaan” 10 vuotta… Oon kokenut sairashistoriassani 3 voimakasta masennusta, joista viimeisin itsetuhoisilla ajatuksilla (viimeisin puolitoista vuotta sitten, papereissa keskivaikea…

Käyttäjä sionna aloittanut aikaan 28.07.2017 klo 17:55 kohteessa Aikuisen elämää

Hei, olen reilu parikymppinen ja kärsinyt masennuksesta, paniikki- sekä ahdistushäiriöstä yli viisi vuotta. Sairaudenkulku on ollut vaihtelevaa, on ollut parempia kausia ja sitten niitä paljon huonompia. Hakeuduin aikanaan 17-vuotiaana terapiaan kun aloin hyvin kontrolloivan ystävyyssuhteen katkaistuani oireilla fyysisesti niin etten pystynyt nielemään ruokaa tai nukkumaan ja paniikkikohtaukset olivat jokapäiväisiä. Ajan…

Käyttäjä smaragda aloittanut aikaan 26.07.2017 klo 23:26 kohteessa Aikuisen elämää

Onko ketään toista ihmistä tässä maailmassa, joka tuntisi menneensä rikki? Ei mitenkään herkällä ja kauniin kivuliaalla tavalla, eikä myöskään uhrimaisella tavalla, vaan jotenkin kokenut minuudessaan ydinräjähdyksen ja ydintään myöten vinksahtanut niin vakavasti, että ajoittain tai jopa koko ajan tuntee häpeää ja syyllisyyttä olemassaolostaan? Jotenkin niin, että on itsepintaisesti säilyttänyt tietyn…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: