Uusi ketju edellisestä aiheesta: pelko

Uusi ketju edellisestä aiheesta: pelko

Käyttäjä pelokasnuori aloittanut aikaan 11.09.2017 klo 22:34 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä pelokasnuori kirjoittanut 11.09.2017 klo 22:34

Hei. Teen tästä uuden keskustelun eri tavalla kun edellinen ei laillinen ja näin. Mutta se mistä kirjoitin, on mun suuri pelko. Pelkään yksin jäämistä. Luen aiheesta eri keskusteluja ja varsinkin Demi.fi tytöt kehuu aiheesta mistä kirjoitin tuohon ( onko toivoa ketjuun). Tuntuu että mulla ei ole mitään mahdollisuuksia saada tyttöystävä tai vaimoa aikuisena. Miten voisin taistella # komeita, eksoottisia ja hyväkäytöksisiä ” poikia ja miehiä vastaan? En ole kuin hyvätapainen, en komea, köyhä. Erityisesti olen kaivannut tyttöjen mielipiteitä tästä, mutta en voi puhua kellekään, kun aihe on niin arka. Tuntuu että jään ”vähemmistöön” tulevaisuudessa, kun mulla ei ole mitään annettavaa eikä minussa mikään mikä kiinnostaa tyttöjä. Kun luen miten aikuisillakin vaikeaa löytää rakas ihminen, entä sitten minulla? Olen vielä niin nuorikin. Onko joku täällä lukenut keskusteluja aiheesta tuolla demi.fi? Jos mitä mieltä olette? Erityisesti kaipaisin tyttöjen ja naisten näkemyksiä aiheesta? Edellisessä ketjussa sain paljon hyviä ja tsemppaavia vastauksia. Kiitos siitä teille. Pitäisi olla nukkumassa, mutta olen niin ahdistunut yksinjäämisen pelosta. Koen itseni altavastaajana muihin nähden. Noiden keskustelujen perusteella siis. Ja kokemuksen. Kukaan tyttö ei ole ikinä kehunut tai halunnut seurustella mun kanssa. Mietin mikä minussa vikana, mitä pitäisi tehdä?

Jos täällä löytyy tyttöjä tai naisia jolla kokemusta ja näkemystä tästä mun pelosta, olisi ihanaa jos ehtisitte vastata kun ehditte vaan joskus. Ei kiirettä.

Ps. Pelkään että mun viestissä oli siinä toisessa ketjussa laitonta. En halua tehdä tai sanoa mitään väärää 😭