masennus ja adhd/arkistosta kaivettu

masennus ja adhd/arkistosta kaivettu

Käyttäjä xena aloittanut aikaan 12.10.2005 klo 15:31 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä xena kirjoittanut 12.10.2005 klo 15:31

Hei, olen uusi täällä ja selailin tuossa arkistoja ja huomasin että oli aihe joka on sama kuin minun elämässäni. Joten jos vielä olet täällä jossain niin nyt olisi vertainen tilanne. Eli tässä viesti:
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Kirjoittaja: Iija 10.06.2005 klo 22.27

Onko kellään muulla masennusta sairastavalla kumppanina henkilöä jolla on ADHD?
Minulla on ja haluaisin kuulla kokemuksianne.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Miehelläni on diag. add viime helmikuussa. Se oli helpottava tieto koska olimme jo kriisissä. Yhteistä taivalta meillä on 6 vuotta ja siihen mahtuu minun 1 aikaisempi masennus ja nyt päälläoleva. Se tekee arjesta vielä hankalamman kun itse on jo aivan nääntynyt toisen asioita selvitellessä niin sitten kun masentuu niin ei riiätä rahkeita enää muuhun kuin siihen omaan toipumiseen. Ja sillä aikaa saa taas tämä addi asiat mullin mallin… noidankehältä tämä vaikuttaa. Jos ei olisi tunteita niin lähtis ulos koko suhteesta mutta kun toista rakastaa ja luulenpa että itsekkin on jonkunsortin addi kun ymmärtää niin hyvin toisen aivokiemuroita…. Keinoja ja välineitä pitäisi jaksaa etsiä ja rutiinit olisi tärkeitä mutta kun ei jaksa. Ei nyt.