Parisuhde, koti ja perhe

1 päivä sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3776
Käyttäjä myöhästynyt aloittanut aikaan 28.06.2006 klo 16:36 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Mitä tehdä. Olen oikein onnellisessa parisuhteessa naisen kanssa, joka kaikenlisäksi sopii tämän hetkisiin tavoitteisiini ja tilanteeseen erityisesti. Silti minulla on yhtäkkiä ruvennut aina välillä hirveä kova ikävä naista joka puolivuosikymmentä sitten osoitti kovasti lämpöä minua kohtaan, mutta minä en uskaltanut oikealla tavalla vastata takaisin, koska tunsini tseni riittämättömäksi ja pelkäsin…

Käyttäjä rosemary aloittanut aikaan 13.06.2006 klo 22:14 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Halusin aloittaa tämän viestiketjun jakaakseni/löytääkseni jonkun joka on itse adoptoitu, tai otettu ottolapseksi. Itse olen sijoitettu vaikean perhetilanteen vuoksi pois biologisilta vanhemmiltani lapsena, alle kouluikäisenä. Myöhemmin vahvistettiin adoptio, omasta tahdostani, koska paluuta entiseen ei ollut. Välillä lapsuus nousee kuitenkin ahdistavana mieleen, siis tuo vaikea aika ennen sijoitusta. Sitä miettii ikäänkuin…

Käyttäjä theriver aloittanut aikaan 07.06.2006 klo 17:08 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

nyt sitten pääsen muuttamaan pois täältä mieheni luota jotkut varmaan tietää taustoista..en tajua miten jaksan olla yksin mulla on poikani mikä on ihaninta mitä voi olla mutta kauhea ikävä oon ihan liian musertunu..ollaan uudessa asunnossa oltu pari yötä mutta ei pää kestä olla siellä ku ei oo miestä hääräämässä.. kyllä…

Käyttäjä Luutu aloittanut aikaan 24.04.2006 klo 15:13 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Heippa. Olen kirjoitellut tänne vuoden alussa, ja olen seurustellut vajaat 2v miehen kanssa joka on minua 6v nuorempi.Hän on parhaimmillaan erittäin huolehtiva, hellä ja tunteellinen mies, mutta pahimmillaan erittäin omistushaluinen, riidanhaluinen ja painostava. Meillä on ollut alusta alkaen ongelmia mustasukkaisuuden kanssa, sekä myös riitelyt ovat äityneet pahimmillaan väkivaltaan, jonka hakkaava…

Käyttäjä freddy aloittanut aikaan 16.06.2006 klo 14:18 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

minulle tehtiin abortti helmikuussa ja en tiedä miten voisin unohtaa sen. itse olisin halunnut pitää lapsen mutta poikaystävä ei, hän ei voinnut luvata yhteistä tulevaisuutta jos lapsi syntyy. luovuin sitten omista unelmista ja tein abortin . olin todella masentunut noin kaksi kuukautta mutta en hakenut apua. onneksi on hyvät välit…

Käyttäjä jänö aloittanut aikaan 13.06.2006 klo 14:38 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Minusta tuntuu ettei elämä ole elämisen arvoista. Olen itse omalla olemisellani aikaansaanut sen, että minua petettiin. Kuka minun kanssa haluaisi olla? Ei minulla ole yhtään ystävää. Olen

Käyttäjä räjähdys vaara aloittanut aikaan 06.06.2006 klo 22:09 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

moi. en oikein tiedä mistä alottaisin , no me oltiin muijan kanssa oltu yhdessä reilu viisi vuotta kun perheeseen sunty poika . ennen suntymää puolisolla todettiin adhd ja masennus . yhteis elo on ollut melko hankalaa kun tuntuu kaikki turhalta .”mikään ei passaa millonkaan” .ennen lapsen syntymää muija sai uusia…

Käyttäjä Hero aloittanut aikaan 06.06.2006 klo 17:53 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Asumme tyttöystävän kanssa eripaikkakunnilla.Alan pikku hiljaa olevaan tietämätön mitä pitäisi tehdä kun hän suuttuu melkein joka kerta kun sanon omia mielipiteitäni.Nyt viime su hänen piti tulla tänne että olisimme saaneet tavata mutta sekin jäi haaveeksi. Minä menin rauhallisesti sunnuntai aamuna sanomaan hänelle että olen vähän pettynyt kun hän lupasi soittaa…

Käyttäjä tinttiliina aloittanut aikaan 05.06.2006 klo 23:39 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Moi teille kaikille! Olen elänyt suhteessa peliongelmaisen miehen kanssa nelisen vuotta josta vajaat kaksi naimisissa. Olemme uusioperhe. Nyt on mittani täynnä. Mitta täyttyi siihen kun sain mieheni kiinni puhelimesta keskellä yötä toisen naisen kanssa. Olen vuosien varrella yrittänyt tukea sekä henkisesti että taloudellisesti (maksoin kaksi kavallusta työnantajalta) mutta toinen ei…

Käyttäjä ruuth aloittanut aikaan 19.05.2006 klo 15:33 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen myös alkoholistin vaimo. Lapsia on liuta ja uusi taas tulollansa. Kesän tulo pelottaa, kun miehelläni on tapana katoilla useiksi päiviksi, jopa viikoiksi kerrallaan. Tälläkään hetkellä en ole kuullut hänestä kahteen päivään mitään. Pesäero ei ole onnistunut, sillä vaikka pyydän häntä ottamaan tavaransa ja lähtemään, niin takaisin aina tulee. Se…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: