Pelonsekaista elämää

Pelonsekaista elämää

Käyttäjä nymasa aloittanut aikaan 24.09.2006 klo 20:18 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä nymasa kirjoittanut 24.09.2006 klo 20:18

Puran tuntojani tässä ahdistuksen allokossa,exäni pahoinpiteli minua alusta asti nyrkein,olin jättämässä häntä mutta jotenkin sai minut jopa menemään naimisiin,tiestysti virhe,sen jälkeen se helvetti kasvoi kasvamistaan,kiristystä,uhkailua jopa 3kpl 100kg kaveriansa laittoi oven taakseni kun lemppasin hänet,vihdoin kun oli sen verran voimia lempata..olihan hän hakannut minut tajuttomaksi,kuristanut sitä ennen kun nukuin ja lopuksi raiskasi monta kertaa..eikä päästänyt lääkäriin.Asuin vuoden turvatalossa oli lähestymiskiellot ja kaikki,mikään ei auttanut,vihdoin muutin toiselle paikkakunnalle,ero melkein selvä,tuomarin leima puuttui,peruin läh.kiellon lähtiessäni,jolloin hän hiukan etääntyi koska ”olin tajunnut,kuinka TURHAAN olin häntä kohdellut”.Viestiä tuli ja vaihdoin numeroni TAAS kun kyllästyin,hän tietää asuinosoitteeni,kiero kun on.Nyt sain kirjeen VANKIMIELISAIRAALASTA,häneltä,ja kaikki pelot taas ponnahti,huh, mitä kun se vapautuu…?EN edes tiedä,oliko seonnut lopullisesti kun suoritti hesassa tuomiota vai onko jo tappanut jonkun ja siksi kyseisessä paikassa..joka päivä elän lasteni kanssa kuin olisi viimeinen päivä ja nautin lasten kanssa ulkoilusta mutta mitä on elämä kun jatkuva pelko kulkee mukana yhden hullun takia.Vinkkejä hyvät kanssaihmiset,tiedän että moni on kokenut samaa ja pahempaakin.

Käyttäjä ROCKY kirjoittanut 25.09.2006 klo 09:49

Hei!
Tuollainen elämä on varmasti todella vaikeaa, koska aina saa pelätä.
Oletko ilmoittanut poliisille tai johonkin, että elämäsi on vaarassa.
Ei tuollaista voi kestää eikä sietää. Vieläpä kun on lapsia.
Sinuna muuttaisin paikkakuntaa tai jotain vastaavaa.
Ota nyt ihmeessa yhteyttä jonnekkin, että voisit elää lastesi kanssa normaalia elämää!!