Parisuhde, koti ja perhe

48 minuuttia sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3776
Käyttäjä milla72 aloittanut aikaan 27.04.2007 klo 12:20 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Äijäkkeeni muuttaa vuokralle 2.5. Sairaslomaa sain viikon ja olen täällä itkenyt yksin silmät päästäni. Olen purkanut häneen masennustani (diangosoitu ja lääkkeetkään eivät sopineet) jonkin aikaa. Hän ei anna sitä anteeksi. Sanat ovat varmasti satuttaneet, en epäile. Seksikin jäi, kun koti- ja päivätyö vei voimani. Ei kuulemma rakasta enää, tykkää ehkä…

Käyttäjä kiski aloittanut aikaan 18.04.2007 klo 08:41 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei! Yritän nyt lyhyesti kertoa oman tarinani, mutta voi olla että se vain venyy ja venyy, mutta toivoisin jonkinlaisia vastauksia oloani helpottamaan. Kirjoitin tänne jo aikaisemmin, mutta tilanteet ovat muuttuneet joten aloitan tarinani uudelleen. Eli olen nuori kahden lapsen äiti, naimisissa, oma koti ja kaikki päällisin puolin hyvin. Mieheni ilmoitti…

Käyttäjä räävä aloittanut aikaan 19.02.2007 klo 09:32 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei kaikki!No tää on mun elämäni vaikein asia,mitä onneks työstän terapiassa just nyt.Mua käytettiin hyväksi kun olin 11v.Elämä hajos siihen paikkaa,kiersin sitten lastikset ja koulukodit ja mielisairaalan..olin kovista,kovin.sillä tuloksella että kaytin 20v.viinaa ja huumeita.Möin itseäni ja annoin kaikin mahdollisin tavoin käyttää itseäni hyväksi.Mikään kun ei tuntunut miltään.Jostain kumman syystä rupesin…

Käyttäjä mirlat aloittanut aikaan 22.04.2007 klo 21:48 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei kaikki jotka olette antaneet tukenne ja mielipiteenne täälä minun tilanteeseen. Otsikko Tuska kirjoittanut mirlat. Haluan kertoa, että kyllä se aurinkokin alkaa paistaa risukasaan kaikilla. Meidät on luotu selviämääm tilanteesta kuin tilanteesta uskokaa vaan. Minulla se aurinko alkanut paistaa ja olen nyt onnellisempi kuin koskaan. Kaikki asiat on järjestyksessä ja…

Käyttäjä 2006 aloittanut aikaan 05.04.2007 klo 14:03 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Eli ongelmana on avomieheni joka lähestulkoon joka viikonloppu menee kavereidensa kanssa saunomaan ja sitten palaa kotiin aamuyöllä humalassa. Jos sattuu olemaan kotona niin silloinkin ottaa. Viikolla on töissä, nykyään tekee jatkuvasti ylitöitä ja sitten on lisäksi siihen harrastukset(joissa ei mitään pahaa)..elikkä ei auta kotitöissä eikä lapsen hoidossa, meillä on siis…

Käyttäjä hiutale1 aloittanut aikaan 17.04.2007 klo 22:13 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

aiemmin puhuin että pidänkö lapsen vai en, ja nyt oon tullut siihen tulokseen etten pidä. en ole siihen vielä valmis. opiskelut ja kaikki pahasti kesken. niinpä nyt on edessä abortti. mietin että valitako lääkkeellinen keskeytys vai kaavinta. pelottaa. miten tehdä tämä ilman että vanhempani saisivat tietää. olen hätää kärsimässä. ajattelin…

Käyttäjä Uupumus iskee aloittanut aikaan 09.04.2007 klo 12:39 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tällä hetkellä tuntuu että elämäni menee vain alaspäin kuin ns. lehmän häntä.Aviomieheni juo ja en saa häntä lopettamaan juomista. Jos sanon miehelleni juomisesta niin hän juo vaan entistä enemmän ja viis välittää että olen aidosti huolissaan hänenkin jaksamisestaan. En minäkään jaksa kaikkea yksin. Meillä on kaksi ihanaa lasta 4,5 kuukauden…

Käyttäjä itseä etsimässä aloittanut aikaan 07.04.2007 klo 11:16 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Kuuluuko otsikon ”parisuhde, koti ja perhe” alle, jos niitä ei ole? Onhan minulla asunto, mutta ei puolisoa, eikä muutenkaan läheisiä, joiden kanssa elämää jakaa. Minulla on ollut seurusteluja, on ollut ystäviäkin, ja nytkin nimellisesti on ihmisiä ympäri Suomen. Mutta ei taida olla ketään, joka kestäisi elämänkipuni. Jos olisin vain hymyilevä…

Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 13.04.2007 klo 23:32 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen ihan uusi täällä. Sain yheltä ihmiseltä tämän netti osoitteen. Mulla ei ole paljon hajuakaan siitä millainen tämä on, mut kai hieman tutustuminen helpottais asiaa… Olen aika vaikeessa elämän tilanteessa tällä hetkellä, enkä oikeastaan tiedä mitä enää tekisin. Sairastan todennäköisesti aika pahaa anoreksiaa ja joudun osastolle sen takii. Ei mulla…

Käyttäjä hiutale1 aloittanut aikaan 11.04.2007 klo 22:59 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

olen nyt 18 vuotias ja tuossa viime juhlahumussa kävi pieni vahinko. ja tietenkin suojaus unohtui., tiedän tyhmäähän se oli ja kaduttaa. mutta en halua antaa lasta pois, tai tehdä aborttia. haluaisin pitää sen, mutta tiedän että isää sillä ei tulisi olemaan. ja vanhempani sitä eivät hyväksyisi. tuskallista. olen joskus sanonut…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: