toinen näkökanta asiaan

toinen näkökanta asiaan

Käyttäjä mymmeli77 aloittanut aikaan 11.05.2007 klo 10:41 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä mymmeli77 kirjoittanut 11.05.2007 klo 10:41

nyt haluaisin,että ihmiset ketkä ovat kokeneet tämän minun asiani toisen puolen,eli kertokaa miten olette toimineet,kun ystäväpariskunnan mies tai vaimo rakastuu sinuun,miten olette ”selvittäneet” tilanteen…?miten ystävistä ns.”petetty osapuoli” on asian ottanut,miten tulette perheen kanssa nykyään toimeen jne…?

Käyttäjä pajukukka kirjoittanut 16.05.2007 klo 21:50

🙂🌻 Ystävät ovat ystäviä ja mielestäni pitää tunteet voida pitää kurissa joka haihatukseen tarvitse mukaan lähteä.
Tunteet tulee ja menee, tunteisiin ei voi luottaa, - että ne pysyvät samanlaisina vuokymmeniä.
Oman mielipiteeni sanon; lapsellista leikkiä. Voihan ystävien kesken olla tunteita, lämpimiäkin ja onkin, eiväthän kaikki tunteet VOI olla "niitä" tunteita joitten johdattamina aletaan rikkomaan, pettämään ja kaikkea😠

Käyttäjä mymmeli77 kirjoittanut 22.05.2007 klo 15:45

totta,että ihminen tuntee joskus hyvinkin lämpimiä tunteita ystäviään kohtaan,mutta pitäisi muistaa mikä on se raja!!minua totisesti ÄRSYTTÄÄ,KUN MIES KERTOI ASIASTA YSTÄVILLEEN JA SILLE NAISELLE...siksi pelästyin,koska ajattelin.että sillloin tunteet ovat olleet "kuumia",kun kerran on asiasta niiin paljon puhuttu,minun selkäni takana...lapsellista tavallaan,sekä erityisen loukkaavaa,joskus tuntee itsensä enemmän aikuiseksi,kuin muut..vai sumentaako tunteet järjen?