Parisuhde, koti ja perhe

3 päivää sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3781
Käyttäjä sallinen aloittanut aikaan 15.11.2013 klo 14:57 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Heippa! Toivottavasti tämä voisi olla oikea paikka kirjoittaa aiheesta. Elikkäs,lapseni isä tappoi itsensä noin 4 vuotta sitten. Lapseni oli silloin juuri ja juuri 3 vuotias pieni ihminen. Silloin heti isän kuoltua kerroin toki,miten nyt lapselle suinkin voikaan kertoa,että isi on kuollut ja mennyt taivaaseen. (En itse usko kyllä jumalaan,mutten sen…

Käyttäjä Tessu75 aloittanut aikaan 10.11.2013 klo 02:11 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Vaimoni ja hänen kaverinsa menivät kallion saunaan juhlimaan. Toisessa saunassa oli kundi porukka… illasta paljastui yksityis kohtia kiitos hyvän kaverin joka pongas kuva cd bileistä. Asiaan. Vaimoni siis istui pyyhe päällä toisen kundin sylissä… ja mitään ei kuulema tapahtunut paikassa… tästä ei kuvia missään.. baarista kyllä sama homma mut vaatteet…

Käyttäjä perhoskilpikonna aloittanut aikaan 17.11.2013 klo 09:56 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei kanssaihmiset. Toivon että tänne avautuminen auttaa minua selviämään juuri niskaan rysähtäneestä tilanteesta. Avopuolisoni petti minua viime yönä työkaverin kanssa pikkujoulujen huipennuksena. Tuli vasta aamulla kotiin, mistä jo osasin pelätä tätä. Sanoi että meidän juttu on nyt ohi, ja paljasti pettäneensä. Olemme olleet yhdessä reilut viisi vuotta. Hirveän hyvin meillä…

Käyttäjä ChiliE aloittanut aikaan 10.07.2013 klo 09:50 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei. Ajattelin kirjoittaa tänne, koska täältä tuntuu löytyvän kohtalon tovereita ja vuodastus voisi tehdä minullekkin hyvää. Olen ollut vaimoni kanssa naimisissa vajaan vuoden verran. Meillä on ollut aina kaikki aivan mahtavaa ja ihanaa. Kunnes pari kuukautta sitten vaimoni tapasi sattumalta erään henkilön ja alkoi pitämään tämän kanssa aktiivisesti yhteyttä. Aluksi…

Käyttäjä Minnie3 aloittanut aikaan 13.11.2013 klo 19:48 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen nyt sellasessa tilanteessa missä mieheni kertoi minulle noin kuukausi sitten pettäneensä minua kännipäissään. Aikaa tässä välillä kerkesi olla melkein kaksi kuukautta, enkä ole huomannut mitään muutosta miehessäni tapahtuman jälkeen. Olemme puhuneet tästä tilanteesta ja molemmat meistä haluaisi jatkaa mutta se tuntuu niin kovin vaikealta. Sitten tätä tilannetta ei helpota…

Käyttäjä äiti 25v aloittanut aikaan 19.06.2013 klo 13:20 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

mulla on eräs ongelma. en tykkää jos telkkarissa näkyy seksiä ja katon heti miehen reaktiota en halua että mieheni katsoo yheltäkää kanavalta seksiä koska mulle tulee sellainen olo että miestä kiinnostaa muut naiset ja että en ole ole niin haluttava ku telkkarissa olevat naiset. nii ja kun itselläni on niin…

Käyttäjä Elly aloittanut aikaan 11.11.2013 klo 18:48 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei kaikille! Kun aloitte seurustella, oliko teillä kaikilla se jännittävä, huumaava tunne, halu olla toisen kanssa melkein koko ajan = valtava rakastumisen tunne? Onko minulla väärä mies kun en ole tuntenut tuollaisia tunteita? En ollut ihan varma seurustelun alussa, olinko edes kunnolla ihastunut. Asiat vain johtivat siihen, että suhteesta tuli…

Käyttäjä hansu5 aloittanut aikaan 01.11.2013 klo 15:29 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei! Saisikohan täältä apua hankalaan tilanteeseen? Mieheni tunnusti ennen juhannusta, että on pettänyt minua työkaverin kanssa vuoden. Täysin systemaattista panemista. Monet kerrat epäilin, että heidän välillään on jotain, mutta aina minulle vakuutettiin, että mitään ei ole. Mieheni sairastaa kaksisuuntaista mielialahäiriötä, jonka vuoksi meillä on ollut paljon vaikeita hetkiä yhteisellä taipaleella.…

Käyttäjä veronica93 aloittanut aikaan 12.11.2013 klo 23:11 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei kaikki! Minulla on ongelmia äitini kanssa ja kirjoitan tästä siksi tänne, koska haluan saada ulkopuolisten mielipiteitä tähän tilanteeseen. En tiedä mikä olisi oikea ratkaisu. Kerron taustaa ensin. Vanhempani erosivat yli 2 vuotta sitten. Isäni oli löytänyt toisen naisen ja se oli kova paikka koko perheellemme. Melko pian isä muutti…

Käyttäjä rakkaudessa pettynyt aloittanut aikaan 30.10.2013 klo 14:17 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei.. Jokin aika sitten tutustuin netissä kiinnostavaan mieheen. Olin tosi iloinen, koska tutustuminen tapahtui hänen aloitteestaan ja hän osoitti heti kiinnostusta minua kohtaan. Olemme jutelleet nyt muutamien kuukausien ajan, ja olen toivonut että hänellä olisi tunteita minua kohtaan ja että hän sanoisi sen. Itse olen yrittänyt laittaa jäitä hattuun, enkä…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: