Onko kelleen käynyt?

Onko kelleen käynyt?

Käyttäjä Väiski aloittanut aikaan 14.12.2013 klo 08:12 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Väiski kirjoittanut 14.12.2013 klo 08:12

Olen vähän ihmeissäni. Mieheni petti minut 1,5 kk sitten ja kertoi minulle siitä kuukausi sitten. Vajaa viikko sitten kävimme perheneuvolassa. Sen jälkeen meillä on ollut huikeata seksiä. Olemme puhuneet ja olleet lähellä. Nyt väkisin jää miettimään, että voiko tämä olla normaalia vai jotain reviirin puolustamista. Toisaalta takana on heikko seksivuosi. Jos päädymme eroon niin tiedossa on selibaatti, koska miehiin en katso vähään aikaan (luottamuspula)😳😉😍

Käyttäjä Beren kirjoittanut 16.12.2013 klo 17:35

Hei Väiski,

Meillä läheisyys noin laajemminkin tuntui alun shokin jälkeen välillä paremmalta kuin ehkä koskaan. Kyse oli jonkinlaisesta mielen huojennuksesta sen jälkeen kun pelkäsi, että kaikki romahtaa. Tajusi, että puoliso on edelleen siinä ja rakastaa edelleen, sitä tavallaan rakastui uudestaan puolisoonsa. Se tunne on tärkeä yrittää pitää mielessä kun myöhemmin nousee mieleen synkkiä ajatuksia ja niitä käsittelee puolison kanssa. Ettei silloin vaivu liikaan synkkyyteen. Myöhemmin varmasti molemmat ääripäät laimenevat mutta siitä rakastumisen tunteesta kannattaa yritää pitää kiinni ja tehdä töitä sen eteen.

Pohjalla oleva rakkaus pulpahtaa esiin rakastumisen tunteena, huumana. Mukava tietää, että siihen vielä kykenee jolloin se antaa uskoa tulevaisuuteen, että myös tulevaisuudessa voi tuntea huumaa puolisoa kohtaan.

Käyttäjä mariella kirjoittanut 16.12.2013 klo 17:57

Hei🌻🙂🌻
Meillä ei käynyt niin...elämä romahti täydellisesti ja vieläkin mietin omia tunteitani. Miehen tunteet ovat rakkaus minua kohtaan mutta jotenkin tuo uskottomuus vei minut tunteettomaan tilaan. Nyt yritän terapian avulla löytää niitä aitoja tunteita.