Parisuhde, koti ja perhe

10 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3797
Käyttäjä Nöhvi aloittanut aikaan 29.10.2014 klo 15:54 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tästä taitaa tulla pitkä teksti, mutta johonki haluan ajatukseni purkaa ja ehkä saada muidenkin näkökulmia asiaan. Olen jo kolmen vuoden ajan kipuillut itsekseni avioliittoni tilaa. Mieheni on viime kuukausien aikan herännyt tilanteeseen, kun en ole pystynyt läheisyteen enkä sänkytouhuihin. Nyt asioita on alettu selvittelemään keskenään ja tuntuukin, että onko kaikki…

Käyttäjä Teary69 aloittanut aikaan 23.10.2013 klo 10:10 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Viikolopulla karahti todellisuus avoimeksi, olen petetty, mieheni haki seksiä toisen luota. Tunteet vellovat jatkuvalla pahalla ololla. Puhuttu on ja halua jatkaa on…. mutta luottamus poissa, odotan vain seuraavaa kertaa? Olen pyytänyt miestäni kertomaan kaiken ,missä ja miten tapahtui, oliko suunniteltua,mitä hän tunsi silloin ja sen jälkeen. Keskustelu sujui rauhallisesti enkä…

Käyttäjä Sama aloittanut aikaan 27.10.2014 klo 22:01 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Mieheni on kuin ruutitynnyri. Paukkuu ennalta arvaamattomasti aiheesta kuin aiheesta ja jos aihetta ei keksitä tästä hetkestä niin sitten kaivellaan vanhoja. Ja tämä paukkuminen tarkoitta ongelmien kehittämistä, minun solvaamista, epäkunnioittavaa puhetta, loukkaamisia jne. Hän kun saa kimmokkeen aloittaa riidan se jatkuu kuin lumipalloefekti, ongelma minun katseesta voi johtaa ostoslistan unohtamiseen…

Käyttäjä chandalusia aloittanut aikaan 19.10.2014 klo 23:45 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Niin siinä sitten kävi minullekin. Ihmiselle jolle sellaista ei pitänyt käydä. Minua petettiin. Olen itkenyt, huutanut, raivonnut, vaipunut pohjamutiin, muuttunut maan tomuksi ja taas itkenyt. Miten toinen ihminen voi tehdä toiselle näin? Ja vielä sille elämän tärkeimmälle ihmiselle? Olen 38-vuotias nainen, vaimo. Naimisissa olemme olleet kohta 5 vuotta. Lapset 4-…

Käyttäjä Darjaana aloittanut aikaan 12.06.2013 klo 07:49 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Kirjoitin joskus viime vuonna tälle palstalle siitä, kun mies ei halua seksiä. Silloin tilanne oli se, että miehellä oli diagnosoitu vuoden alussa masennus, ja hän oli päässyt jaloilleen lääkkeiden avulla. Seksin suhteen tilanne ei ole juuri parantunut, vaikka muuten asiat ovatkin jo aika hyvällä mallilla. Suhteellisen turhauttavaa, kun seksi (enkä…

Käyttäjä Petetty ja pettynyt aloittanut aikaan 23.10.2014 klo 02:13 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei! Ensimmäista kertaa tälle palstalle kirjoittelen, mutta mitä tässä lähiaikoina olen sivuun tutustunut, niin vertaistukea sivustolta löytyy hyvin. Eli hieman taustatietoa. Olen 29-vuotias mies ja ex-kihlattuni on 28-vuotias nainen. Tasan viikko sitten sain varmistuksen epäilyilleni siitä, että kihlattuni on pettänyt minua. Ei yhden, ei kahden, vaan kolmen eri miehen kanssa.…

Käyttäjä Surumielellä aloittanut aikaan 21.10.2014 klo 19:54 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei, haluaisin kertoa oman surullisen tarinani petetyksi tulemisesta. Olemme olleet mieheni kanssa naimisissa kohta 20 vuotta. Mielestäni meillä on ollut onnellinen, tasapainoinen ka toista kunnioittava parisuhde. 2 lastakin olemme yhdessä melkein jo aikuisiksi saakka kasvattaneet. Olen nyt saanut selville että hänellä on ollut toukokuusta lähtien suhde työkaverinsa kanssa. Epäilin tuota…

Käyttäjä angu83 aloittanut aikaan 21.10.2014 klo 08:55 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Mitä oikein tapahtui? Ensin mies haluaa lasta kanssani ja suunnittelee tulevaisuutta ja vannoo rakkauttaan ja onneaan ja kun olen kolmannella kuulla raskaana päättää jättää mut eikä halua edes antaa mahdollisuutta selvittää miksi näin kävi. Sitten ei vastaa puhelimeen tai viesteihin eikä ole kiinnostunut millään tavoin miten voin vaan syyttää käytökseni…

Käyttäjä Corner aloittanut aikaan 27.09.2014 klo 12:59 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Koitan mahdollisimman lyhyesti kertoa tilanteeni, kysykää jos jokin jää epäselväksi. Tässä on kuitenkin ollut.. pitkä aika kaikennäköistä ylämäkeä suhteessa, siis vaikeuksia. Tuntuu, että osalle on tullut jo jotenkin ”sokeaksi”, katson läpi sormien tilannetta, enkä enää jaksa tuohtua asioista kuten ennen. Luulen, että on parempi aloittaa siitä miten koko juttumme alkoi…

Käyttäjä uneton76 aloittanut aikaan 18.10.2014 klo 09:32 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei! Olen lueskellut näitä viesti ketjuja ja huomannut että monella on tutut ongelmat aivan kun lukisi oman elämän tilannetta. Monessa myös sanotaan että kirjoittaminen on auttanut paineen tunnetta joten ajattelin jakaa oman tilanteeni ja kenties saada itselleni helpotusta sekä tukea. Olemme vaimoni kanssa Jakaneet elämän nyt 15 vuotta ja tänä…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: