Parisuhde, koti ja perhe
Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.
Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit
Parisuhde, koti ja perhe
Parisuhde, koti ja perhe aiheet
Kaikki aihealueet
Käykö täällä palstalla ns. Toisia naisia? Haluaisin petettynä ymmärtää toisen naisen heittäytymistä suhteeseen avioliitossa olevan ihmisen kanssa? Minkälaisia kokemuksia teillä on? Olette pystyneet jatkamaan elämäänne ”eteenpäin” salasuhteen loputtua? Loppuiko suhde ns. seinään vai jatkuiko yhteydenpito? Miten silloin kun mies on jäänyt kiinni aviovaimolleen uskottomuudesta? Miten mies ja miten aviovaimo ovat…
Hei! Mulla päättyi suhde eroon kaksi viikkoa sitten miehen kanssa jolla oli diagnosoitu epävakaa persoonallisuus…Suhdetta kesti n.5 kuukautta.Se oli kiihkeä suhde ja lähti jo alussa etenemään hyvin nopeasti jopa kihloihin asti.Olin onneni kukkuloilla koska aikaisemmat miessuhteeni olivat rikkinäisiä ja niistä jäi vaan hyväksikäytetty olo.Kukaan ei koskaan halunnut vakavaa paitsi ex-aviomieheni…
Hei,nyt olisi hyvien neuvojen paikka. olen päälle 30:nen perheen äiti,meillä on kolme lasta. olemme olleet mieheni kanssa yhdessä 8 vuotta. kuukausi sitten sain mieheni kiinni pettämisestä,miehen kanssa.pariin otteeseen on kuulemma tämän miehen luona ollut.häpesi kovasti kiinni jäämistään ja lupasi maat ja taivaat jos en lähtisi.periaatteessa haluaisin antaa anteeksi ja yrittää…
KAIKKI ALKOI VUOSI SITTEN. MIES RAKASTUI TYÖKAVERIINSA.ALKOI VIESTITTELY. LOPETTIVAT ISE. meni kaksi kuukautta, mies ei tullut kotiinsa työpäivän jälkeen, menivät kahtyville.mikää nkään ei ole loppunut. romahdin. yö oli hirveä. seuraavana pvänä nainen lähti, mutta ei pystynytkään jättämään perhettään. mentiin terapiaan. puskin vihaani, emme päässeet eteenpäin. meillä mies sai jopa syytteen…
Ajattelin kirjoittaa jos jotenkin helpottaisi. Eli eron ykkösvaihe meneillään ja eron syy vaimon pettämiset valheineen. Vaimo myöntänyt jonkun pettämisen mutta hänen mielestään ne ei ole eron syy vaan jäävuoren huippu. Olkoot sitten niin, mutta jokatapauksessa hän uskotteli lapsilleen ja minulle että ei mitään miestä enää vaivoiksi ota ja haluaa eron…
Olemme olleet yhdessä puolitoista vuotta ja asumme yhdessä. Pääosin meillä on todella mukavaa, nauramme yhdessä ja touhuamme paljon. Meillä on muutama vuosi ikäeroa, mieheni on nuorempi ja hän on nyt alkanut opiskella työn ohessa. Itse olen valmistunut jo vuosia sitten ja olen töissä. Olemme saaneet ajan lapsettomuuspoliklinikalle marraskuulle. Mies on…
Kaikki on alkujaan omaa syytäni! Miesystäväni on kokussa nettipeleihin, ja 3 vuoden seurustelun ja kahden lapsen jälkeen en enään jaksanut sitä että pelit meni meidän edellemme. Kaikki tuntui olevan ohi ja aloitin lyhyt aikaisen suhteen toisen kanssa, jonka sitten itse lopetin ja päätin muuttaa miesystävästäni erilleen koska mikään ei tuntunut…
Miehen
21Tervehdys. Niinkuin otsikossa lukee, asumuerossa mennään. Parisuhdekurssien ja kaikkien keskustelujen jälkeen vaimoni ilmoitti, jotta voisitko lähteä kodista vuokra-asuntoon. Hän on katsonut jo asunnon. Kolmen lapsen isänä ja suhteellisen tervejärkisenä miehenä tuli tunne, että nyt lyötiin ja kovaa puun takaa. Historiaa on 17 vuoden yhteistä matkaa ja kolmen lapsen verran. Kuulemma…
Olen 30-vuotias nainen ja mieheni kanssa aloitettu seurustelu hyvin nuorena, minä olin 16 ja mieheni 18. Takana siis paljon yhteistä historiaa. Opiskeltiin tietysti ammatit, sen jälkeen muutto yhteen ja lapsia haluttiin ja saatiinkin 3 ihanaa ihmisen alkua. Tänä kesänä elämäni romahti, kaikelta tippui pohja. Mieheni jäi kiinni uskottomuudesta…työtoverinsa kanssa. Meillä…
Kymmenen vuoden avioliitto on nyt päättymässä ja ensimmäistä vaihetta haetaan. Tiedän, että eron syy olen minä. Minä ja äärimmäisen hankala käytökseni, jota en ole osannut yrityksestäni huolimatta muuttaa. Hankaloitan toisen elämää kohtuuttomasti ja aiheutan pahaa mieltä. Ajoittain on aikaisemminkin ollut olo, että helpompi luovuttaa ja päästää toinen vain menemään. Hän…