:(

:(

Käyttäjä surku0 aloittanut aikaan 26.08.2014 klo 09:24 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä surku0 kirjoittanut 26.08.2014 klo 09:24

Minun ongelmana on mieheni exä.
Se ei osaa päästää irti menneisyydestään, vaan kokoajan sen pitää pitää yhteyttä mieheeni. Mieheni sanoin he ovat eronneet ”kavereina” ja ovat niin hyvissä väleissä plaaplaaplaa. Minä en ole koskaan tätä maailman parasta exää nähnyt. En tiedä ovatko he tavanneet salaa, minulle ei kerrota. Saan kuulla heidän viestittelyistään ja soitteluistaan jälkikäteen, joskus vahingossa, joskus kun mieheni kertoo asiasta minun kuulleni jollekin kaverilleen yms. Eron jälkeen he ovat vaihdelleet tavaroita ja huonekaluja toistensa kanssa (vanhempiensa kautta) ja tämä on selitetty minulle sillä että ne ovat toisen ostamia ja vain säilytyksessä toisen luona… He saattavat käydä kylässä toistensa vanhempien luona ilman minua ja saan kuulla sen vasta jälkikäteen.
En saa lähteä tapahtumiin, joissa tämä maailman pas**n exä on, selityksenä on etten loukkaisi exää, koska olen laiha ja kaunis, enkä tuntisi tapahmapaikalla ketään, koska porukka on ollut tiivis heidän ollessaan yhdessä. Exä puolestaan on läski ja sillä on ongelmia itsensä kanssa.

Tämän kaiken kirjoittaminen ”paperille” sai minut pohtimaan asiaa, olenko taas ollut liian sinisilmäinen, tunnen itseni tyhmäksi. ☹️ Juoksenko karkuun vai yritänkö keskustella mieheni kanssa, onko toivo tässä parisuhteessa jo menetetty… ☹️

Käyttäjä purppuraenkeli kirjoittanut 31.08.2014 klo 14:16

Juokse lujaa, ja niin pian ja kauas kuin vaan voit. Ulkopuolelle jättäminen kertoo omaa tarinaansa - ei toimi ikävä kyllä.

Käyttäjä AJo kirjoittanut 09.11.2014 klo 22:20

Exän kanssa viestittelyjen merkitys riippuu paljon viestien sisällöstä. Pitkän suhteen jälkeen jotakin yhteyksiä on yleensä pidettävä lasten ja lähisukulaistenkin takia. Useinkaan ei haluta katkaista kaikkia yhteyksiä puolison läheisiin, jos heihin on ollut hyvät välit.

Mutta se on outoa, että yhteydenpito ei voi olla avointa nykyiselle puolisolle.

Käyttäjä nanie kirjoittanut 10.11.2014 klo 17:26

Itsellä on hieman samanlaisia tuntemuksia. Vaikkakaan mieheni ei ole kertonut viestittelyistä mitään, olen itse asian huomannut. Olen huono ihminen ja luin viestittelyjään. Puhuivat siitä kuinka erityiseltä toinen yhä tuntuu, vaikka toinen on naimisissa ja toinen parisuhteessa. Että sen toisen ihmisen kanssa on kokenut jotakin mitä ei ole kokenut muiden kanssa. Se loukkaa, vaikka mies vakuuttaa minulle ja jopa eksälleen että on onnellinen kanssani. Siitä huolimatta sanoo, että seksiin olisi valmis vaikka heti, JOS ei olisi suhteessa... Ja turha miettiä tällaisia kun kerran "tilanteet on mitä on". En tiedä olenko loukkaantuneempi tapahtuneesta vai siitä, etten ole itse päässyt kokemaan vastaavaa.

Käyttäjä AJo kirjoittanut 10.11.2014 klo 21:50

Siitä huolimatta sanoo, että seksiin olisi valmis vaikka heti, JOS ei olisi suhteessa...

Noin ei tehdä, vaikka noin ajateltaisiinkin hetkittäin, jos kunnioitetaan puolisoa ja sitoudutaan.

Käyttäjä nanie kirjoittanut 11.11.2014 klo 10:24

AJo, niin minunkin mielestäni. Mielestäni siinä vaiheessa, kun eksä sanoo, että seksi oli meidän välillä ihanaa ja erityistä, olisu vielä voinut sanoa että olihan se, mutta tilanteet on nyt toiset ja olen onnellisessa parisuhteessa ja meidän aika on ohi. Niin minä tekisin, vaikka sitten ajattelisinkin, että siinä menneessä oli jotain ekstrahyvää. Vielä totesi että on vertaillut muita naisia eksäänsä, mutta ei ole löytänyt samaa hyvää tunnetta muista.