. Joku – olikohan Mika Waltari – on joskus sanonut jotain sellaista, ettei yhteenkään ihmiseen maan päällä pidä luottaa, ainoastaan omaan itseensä – ja silloinkin varoen.

. Joku - olikohan Mika Waltari - on joskus sanonut jotain sellaista, ettei yhteenkään ihmiseen maan päällä pidä luottaa, ainoastaan omaan itseensä - ja silloinkin varoen.

Käyttäjä Uunotar aloittanut aikaan 06.11.2014 klo 18:23 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Uunotar kirjoittanut 06.11.2014 klo 18:23

Hei, luin viestinne ja vertauksen Mika Waltariin 🙂
Näin ajattelin lapsuudestani asti. Sitten sain mieheksi ”kiiltokuvapojan ”…liian hyvää ollakseen totta… 2 lasta ja jo ennen avioliittoa ja sen jälkeen paljon kyyneliä pettäjä-mieheni takia. Minunhan ei edes pitänyt miestä ottaa koskaan , koska isäni oli ollut pettäjä, samoiten hänen isänsä mutta liitot kuitenkin säästyivät.
Olenko nyt tämän kierteen vanki, kun en uskalla erota.
Kerran jo eroa hain ja sen jälkeen ”jouduin ” suljetulle osastolle, koska ajauduin yks.psykiatrini takia hoitoon kun alkoi riita tavasta, miten on lupa käyttäytyä kun on hakenut eroa. Puhelinlähete sellainen ☹️ yritä siinä sitten selittää jotain…olin shokissa ☹️

Olin hoidossa mutta mua kohdeltiin ala-arvoisesti.Kakkuni kärsittyäni pääsin lääkkeistä , mitä oli määrätty.Olin vain edelleen masentunut.
Mieheni on edelleen valehteleva.Ei kykene puhumaan yleensäkään mistään. Vaihdetaan satunnaisesti pari lausetta päivässä; ilmasta tai pihan linnuista.
Jos kysyn avioliitosta ja jatkosta tai erosta, mihinkään ei vastaa. Häntä ei voi kiristää eikä uhata. Erosta ei ala keskustelemaankaan eikä myös avioliiton jatkosta.
Mykkänä täällä. En uskalla erota. Pelkään miestäni. Miten tästä parisuhdehelvetistä helpoiten pääsisi eroon ?.
Itse en ole koskaan pettänyt avioliittomme aikana.Miehelläni on ollut muita intiimejä suhteita. Yksi niistä kesti vuosia… kestikö 3 vai 5 vuotta ? Mitä väliä sillä on, oliko 3 vai 5 viisi vuotta , vastasi mieheni.