Parisuhde, koti ja perhe

9 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3781
Käyttäjä sairassairaanhoitaja aloittanut aikaan 16.12.2014 klo 00:33 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei kaikille! Olen 24-vuotias mies ja olen nyt seurustellut tyttöystäväni kanssa muutaman kuukauden. Hän on ihana ihminen ja pidän hänestä paljon. Elämme etäsuhteessa joka tuo tietysti epävarmuutta, mutta minun ajatukseni ovat kyllä liian synkkiä. Aluksi tiesin mitä haluan ja olin itsevarma, tajusin ettei rakkautta löydä etsimällä ja olemme hänen kanssaan…

Käyttäjä miumauu aloittanut aikaan 15.12.2014 klo 10:11 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tutustuin tämän vuoden helmikuussa 21pv ihanaan mieheen. Olimme tietäneet toisemme jo pari vuotta, mutta molemmat olimme seurustelleet toisten kanssa ja nyt vasta löysimme toisemme. Hän oli aivan ihana. Viihdyin hänen seurassaan ja meillä oli tosi hauskaa aina. Olimme täysin vastakohdat mutta meillä oli yhteistä se, että molemmat tekee todella paljon…

Käyttäjä Kummajainen aloittanut aikaan 02.12.2014 klo 15:52 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olemme olleet yhdessä noin 15 vuotta ja lapsiakin on. Suhteemme on aina ollut tasainen ja perushyvä ilman suurempia ongelmia. Nyt tänä syksynä tilanne onkin sitten kriisiytynyt yllättäen ja kaikki on kaatunut kerralla päälle. Yhtäkkiä olen tajunnut olevani jo pitkään tyytymätön yhteen jos toiseenkin asiaan: aidon tunneyhteyden puutteeseen, seksiin ja kotitöiden/lastenhoitovastuun…

Käyttäjä korppi83 aloittanut aikaan 11.12.2014 klo 11:06 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Kirjoittelin tänne joskus aikaisemmin parisuhteeni tilasta, jossa miehellä oli muita naisia. En sen enempää haluaisi tähän aiheeseen palata, mutta nyt on tilanne se, että mies todella on lähdössä. Eilen ilmoitti, että hänellä on vuokrakämppä ja eropaperit tuli samana päivänä. Tiesin, että nämä asiat ovat olleet puheissa, mutta en tiennyt, että…

Käyttäjä aprikoosi2 aloittanut aikaan 11.12.2014 klo 08:52 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Perheeseemme hankittiin lemmikkikissa puolitoista vuotta sitten. Nyt jouduimme lopettamaan kissan äkillisesti, siten että tyttäremme ei voinut sanoa kissalle hyvästejä. Miten voisimme nyt auttaa tytärtämme käsittelemään tätä surua ja päästä asian yli?

Käyttäjä Fidelene aloittanut aikaan 10.12.2014 klo 17:15 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei. Olen 34v avioliitossa elävä nainen ja tukehdun! 😯🗯️ Kärsin mielenterveyteni uhalla liitosta jossa lievästi narsistinen mies valehtelee, kyttää nykyään kaikkia menojani, ei pidä kiinni sovituista asioista jne jne. ☹️ Minusta on tuntunut jo jonkun aikaa, etten kohta voi enää hengittää, hän syö henkistä minuuttani voimalla. On tapahtunut myös lievää?…

Käyttäjä Morwen aloittanut aikaan 02.12.2014 klo 14:41 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

(Anteeksi pitkä teksti…) Elän parisuhteessa, jolla ei pitäisi olla tulevaisuutta. Rakastan miestä, joka on alkoholin, lääkkeiden ja joskus huumeiden sekakäyttäjä. Olen itse vierottautunut huumeista yli 10 vuotta sitten, joten suhteen aloittaminen muutamia vuosia sitten addiktin kanssa oli tietoinen riski. Halusin auttaa häntä, enkä silloin antanut ihmisen huonon elämäntilanteen luokittaa häntä…

Käyttäjä Yksinnyt aloittanut aikaan 06.12.2014 klo 23:26 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Asiat täytyy olla minulla pahasti pielessä kun avaudun. Minulla on hätä. Tarvitsisin nyt joltakin tukea kipeästi ja lohtua. Lohtua en voi hakea keneltäkään. Eli avioero tulossa, omasta aloitteestani. Kolme pientä lasta ja työura jää. Ero on ollut vuosia mielessä molemmilla. Meillä on alusta lähtien ollut molemmin puolista luottamuspulaa syystäkin. Väkivaltaa…

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) aloittanut aikaan 10.12.2014 klo 12:28 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tiedoksi erityislasten vanhemmille: Leijonaemot ry järjestää ryhmätoimintaa Tukinetissä. Leijonaemot ry:n toiminnan tarkoitus on edistää vertaistukitoimintaa erityislasten vanhempien kesken sekä vuorovaikutusta erityislasten vanhempien ja sosiaali- ja terveydenhuollon sekä kasvatuksen ammattilaisten välillä. Lisäksi yhdistys tukee jäsentensä jaksamista ja hyvinvointia. Tukinetissä Leijonaemot ry:n Leijona-chat tarjoaa vertaistukea erityislasten vanhemmille. Ryhmiin ovat tervetulleita kaikki erityislasten…

Käyttäjä hetkellinen aloittanut aikaan 07.12.2014 klo 08:25 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei, olen 18 vuotias tyttö ja minulla on kaksisuuntainen mielialahäiriö. Mielialani vaihtuvat päivittäin ja jatkuvasti radikaalisti laidasta toiseen, siitä maniasta masentuneisuuteen/ valtavaan, hallitsemattomiin vihantunteisiin. Minulle alkoholi ei ole tyypillistä maniavaiheessa mutta sen sijaan saatan kuluttaa rahaa mahdottomasti ja yli omien varojen. Minulla on poikaystävä, joka koettaa tukea minua enemmän kuin…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: