Uskottomuudesta selvinnyt, vai onko???

Uskottomuudesta selvinnyt, vai onko???

KÀyttÀjÀ mariella aloittanut aikaan 07.01.2015 klo 15:56 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
KÀyttÀjÀ mariella kirjoittanut 07.01.2015 klo 15:56

Hei đŸ™‚đŸŒ»
Ajattelin hieman pÀivitellÀ tilannettamme. Nyt on miehen avioliittomme ulkopuolisesta suhteesta kulunut aikaa kaksi vuotta.
NÀmÀ kaksi vuotta ovat olleet elÀmÀni raskaimpia; ei edes aikaisempi sairastumiseni vakavasti tuntunut tÀllaiselta.
Olen pÀÀssyt yli epĂ€luuloistani ja luottamus on palautunut eli nĂ€mĂ€ eivĂ€t ole enÀÀ ongelmia suhteessamme mutta: ongelmana on se, etten tunne mitÀÀn tunteita miestĂ€ni kohtaan 😳
En rakkautta, kiintymystÀ, en vihaa tai pettymystÀ. Siksi olenkin nyt jotenkin hukassa tÀmÀn asian kanssa.
Mieheni osoittaa hellyyttÀ minua kohtaan mutta sekÀÀn ei herÀtÀ minussa mitÀÀn tunteita?
IntiimiÀ kanssakÀymistÀ vÀlillÀmme ei myöskÀÀn ole ollut. Kumpikaan meistÀ ei ole tehnyt aloitetta siihen suuntaan.
Yritin puhua aiheesta mieheni kanssa mutta hĂ€n jotenkin osoitti halveksuntaa kysymyksiĂ€ni kohtaan. HĂ€n oli myös kuunnellut puhelinkeskusteluani hyvĂ€lle ystĂ€vĂ€lleni ja halveksi asioita, joista kuuli meidĂ€n keskustelevan 😞
En tiedĂ€, olemmeko me molemmat, tai enemmĂ€lti minĂ€ muuttuneet tĂ€mĂ€n kriisin aikana jotenkin. Joskus tulee hetkiĂ€, ettĂ€ ajattelen sitĂ€, miten paljon helpompi minun on olla, kun mies ei ole lĂ€snĂ€, sillĂ€ hĂ€n edelleen kontrolloi minua erinĂ€isiin asioihin liittyen 😟
Se piirre hÀnessÀ on vÀsyttÀvin.
Onko teillÀ muilla aviokriisin lÀpikÀynneillÀ vastaavia ongelmia?
En haluaisi antaa periksi vielĂ€, vaan yrittÀÀ jollain tapaa selvitĂ€ nĂ€istĂ€ ongelmista mutta voimat alkavat olla jo melkolailla vĂ€hissĂ€ 😞

KÀyttÀjÀ mariella kirjoittanut 13.01.2015 klo 10:42

Hei đŸ™‚đŸŒ»
Luulen, ettÀ tÀmÀ uskottomuuskriisi kohdallamme jatkuu, koska mies ei alunperinkÀÀn ollut halukas kertomaan pettÀmiseen liittyviÀ tapahtumia. Myös se, ettÀ hÀn valehteli ja leimasi minut vainoharhaiseksi epÀilyjeni vuoksi, vaikuttaa minuun yhÀ.
Perhetapahtuman jÀlkeen hÀn yht'ÀkkiÀ muutti kÀytöstÀÀn: oli hellÀ, huomaavainen ja suorastaan outo puheissaan. TÀmÀ sitten lisÀsi epÀilyjeni mÀÀrÀÀ.
Paljastumisen jÀlkeenkin he sopivat siistityn version ja vaikka se osoittautui vÀÀrÀksi, ei mies muka muistanut suhteen alkuaikaa???
HÀn on myös jostain syystÀ hÀvittÀnyt kalenterinsa v.2010-2012. SitÀ aikaisemmat ovat tallessa. TÀstÀ herÀsi epÀily, ettÀ suhde on ollut pidempi, mitÀ minulle on kerrottu.
Sen tiedÀn, ettÀ he tapasivat ja pitivÀt hauskaa perhejuhlamme edeltÀvÀnÀ iltana/yönÀ.
MiehellĂ€ oli todella monta tilaisuutta paljastaa suhde, koska kysyin, onko hĂ€n uskoton 😑❓
Vastaus oli aina, ettÀ hÀnellÀ ei ole ketÀÀn toista.
Eilen sitten erehdyin nÀyttÀmÀÀn vihani ja kysyinkin erÀÀstÀ hÀnen työmatkastaan; halusin tietÀÀ, oliko tuo nainen ollut mukana, koska mies ei soittanut tuolloin kotiin, kuten hÀnellÀ on tapana ollut.
SiitĂ€ mies hermostui ja sanoi, ettĂ€ tĂ€mĂ€ alkaa jo riittĂ€mÀÀn hĂ€nelle. Eli asiasta ei saa kysyĂ€ edes epĂ€selvĂ€ksi jÀÀneiden tapahtumien osalta 😳
Jotenkin ahdistaa; aiemmin mies on kertonut minulle, ettÀ hÀnen puhelimen piilottelu alkoi vasta suhteen ollessa lopussa. Ajallisesti tÀhÀn ei kyllÀ sitten sovi hÀnen ilmoittamansa suhteen kesto. Myös puhelinlasku nÀyttÀÀ sen, ettÀ mies oli yhteydessÀ tÀhÀn naiseen siihen asti, kun jÀi kiinni tai viimein selkÀ seinÀÀ vasten joutui tunnustamaan.
Eli; se juttu ei olisi loppunut ilman painostustani/kyselyitÀni, onko hÀn uskoton.
EdellÀmainitut asiat ovat vailla faktatietoa...niistÀ hÀn on vaiennut vedoten siihen, ettei hÀn muista...
En saa hÀntÀ kÀsittelemÀÀn asiaa, joten ei kait ole ihme se, ettÀ vÀlillÀ ahdistus nousee pintaan. Ja muutenkin; en ole pystynyt tekemÀÀn surutyötÀ tÀssÀ asiassa, koska mieshÀn jÀi sairaslomalle masennuksen vuoksi, heti tÀmÀn asian tultua julki.
Minun on ollut pakko olla meistĂ€ se vahvempi sekĂ€ itseni, ettĂ€ lastemme vuoksi 😳

KÀyttÀjÀ lÀmminverinen+ kirjoittanut 13.01.2015 klo 17:03

Mariella, oletko liitossa vain lasten takia? En tiedÀ / muista minkÀ ikÀisiÀ lapsia sinulla on mutta sen tiedÀn ettÀ lasten takia ei kannata jÀÀdÀ yhteen.
Kallan tuoksu, ymmÀrtÀÀkseni sinÀ olet miehesi kanssa yhdessÀ lasten vuoksi. Minulla on kokemusta siitÀ ettÀ kun avioliittoa pidetÀÀn kasassa lasten vuoksi ja esitetÀÀn ettÀ kaikki olisi hyvin, lapset huomaavat, vaistoavat ja saavat kaiken lisÀksi aivan vÀÀrÀn kuvan perheestÀ ja vanhempien suhteesta.

Normaalissa perheessÀ vanhemmat halailevat ja elÀvÀt yhdessÀ hetkiÀ, hyviÀ ja huonoja, ovat helliÀ tai vihaisiakin toisilleen. Mieheni kodissa vanhemmat olivat yhdessÀ vain lasten takia ja voi mitÀ traumoja se onkaan jÀttÀnyt miehelleni, niiden jÀlkiselvittelyjÀ selvitellÀÀn edelleenkin.

Minulla on nyt kulunut 2 pÀivÀÀ vajaa 13 kk siitÀ kun sain tietÀÀ mieheni suhteesta toiseen naiseen. Olen pÀÀssyt pahimman yli ja jatkamme elÀmÀÀ yhdessÀ, meillÀ on aikuiset lapset. ElÀmÀ tuntuu vÀlillÀ ihanalta ja vÀlillÀ vaikealta mutta olen tÀnÀÀn koko asian ylÀpuolella ja tajuan ettÀ aloitan oman elÀmÀn, se ei tarkoita ettÀ lÀhden yhteisestÀ kodistamme vaan ettÀ elÀn suurimmaksi osaksi itselleni. Rakastan miestÀni kaikesta huolimatta, joku ihmettelee kuinka se on mahdollista. 44 avioliittovuoden jÀlkeen se on mahdollista. Mutta nyt kuitenkin otan oman elÀmÀni hallintaan, nyt on sellainen vahva tunne enkÀ pÀÀstÀ siitÀ tunteesta irti.

MeidÀn yhteiselomme on hyvÀÀ ja nautin siitÀ edelleen niin kauan kuin sitÀ kestÀÀ. Mariella, tuntuu kuin miehesi ei haluaisi antaa itsestÀÀn pisaraakaan sinulle, en ymmÀrrÀ kuinka jaksat. MInÀ olen jaksanut nÀmÀ 13 kk vain mieheni huolenpidon ja vÀlittÀmisen ja rakastamisen voimalla. Toivon sinulle ratkaisua tuohon todella raskaaseen olotilaan, minÀ en ehkÀ olisi jaksanut.

KÀyttÀjÀ mariella kirjoittanut 14.01.2015 klo 11:24

Hei đŸ™‚đŸŒ»
LÀmminverinen+ kyselit siitÀ, kuinka monta lasta meillÀ on: meillÀ on suurperhe; kuusi lasta maailmalla jo ja yksi kotona vajaa pari vuotta vielÀ. Sitten hÀn lÀhtee jatko-opiskeluihin muualle. Eli tÀmÀn ajan olen aikonut vielÀ yrittÀÀ...
En tiedÀ miten lapsemme suhtautuu tÀhÀn tilanteeseen, sillÀ hyvin pidÀttyvÀisesti hellyyttÀ mieheni on osoittanut aina. Keskustelut kÀymme niin, ettei nuori ole paikalla.
HÀn toki on esittÀnyt mielipiteensÀ isÀnsÀ kÀytöksestÀ: ei hyvÀksy sitÀ, ettÀ minua vÀlillÀ arvostellaan.
Periksiantamattomuuttani kuvannee se, ettĂ€ eilen illalla otin asian uudelleen puheeksi miehen kanssa. Kerroin hĂ€nelle, ettĂ€ aikoinaan meidĂ€n olisi pitĂ€nyt mennĂ€ pariterapiaan ja, ettĂ€ jatkan itse terapiaani tĂ€nĂ€ vuonna. Sanoin myös, ettĂ€ kieltĂ€ytymisellÀÀn hĂ€n antoi minulle sellaisen mielikuvan, ettĂ€ salaa jotakin vielĂ€. TĂ€mĂ€n hĂ€n kiisti ja vetosi siihen, ettei hĂ€n osaa puhua asioistaan vieraalle ihmiselle. Mies oli myös huomattavasti maltillisempi, kuin edellisessĂ€ keskustelussamme. TĂ€stĂ€ tuli minulle sitten vĂ€hĂ€n sellainen olo, ettĂ€ osuinko epĂ€ilyillĂ€ni oikeaan, kun kyselin naisen lĂ€snĂ€olosta hĂ€nen työmatkallaan??? Niin voimakas oli hĂ€nen reaktionsa asiaan tuolloin 😑❓
Eilen hĂ€n kuitenkin totesi, ettĂ€ terapia tekisi varmasti hyvÀÀ hĂ€nellekin, jos hĂ€n vaan osaisi puhua. HĂ€n ei hermostunut ollenkaan, mikĂ€ yllĂ€tti minut tĂ€ysin đŸ€”
Eli nÀin kai sitÀ nyt mennÀÀn tÀssÀ asiassa...Minulla on aavistus, ettÀ lisÀtietoa tulee miehen suhteesta tuohon naiseen ajan myötÀ. Sen olen miehelle sanonut aikoinaan jo, ettÀ mikÀli kertomukseensa tapahtumista tulee lisÀtietoa raskauttavampaan suuntaan, arvioin avioliittomme jatkumisen kannaltani uudelleen.
Sekin kai tÀytyy hyvÀksyÀ, ettÀ kriisi voi viedÀ aikaa. VÀlillÀ oloni olikin jo seesteisempi ja itsekkin ihmettelen sitÀ, miksi nyt on ahdistavampaa olla??? Tuskin mies uutta suhdetta enÀÀ virittelee, sillÀ ainakin eilen hÀn sanoi painavasti, ettÀ sen uskottomuuden opetus oli ihan riittÀvÀsti hÀnen mielenterveydelleen.
MeidĂ€n vaan pitĂ€isi löytÀÀ se yhteenkuuluvuuden tunne tai jos sitĂ€ ei enÀÀ löydy, tehdĂ€ ratkaisu tĂ€mĂ€n liiton pÀÀttĂ€misen suhteen 😳

KÀyttÀjÀ Beren kirjoittanut 14.01.2015 klo 11:43

Mariella, tietÀÀkö miehesi, ettÀ tÀtÀ menoa et jaksa ja pÀÀdytte eroon? YllÀttÀvÀn usein ero tulee miehille yllÀtyksenÀ. He ovat tottuneet tilanteeseen ja ajattelevat, ettÀ se voi jatkua edelleenkin kun on jatkunut tÀhÀnkin asti. PelkÀÀkö miehesi menettÀvÀnsÀ kasvonsa, jos hÀn tulee sinua vastaan ja hyvÀksyy sen, ettÀ puhut siitÀ miltÀ sinusta tuntuu? NythÀn hÀnellÀ olisi mahdollisuus saada takaisin menettÀmiÀÀn kasvoja osoittamalla, ettÀ osaa ottaa sinua paremmin huomioon.

Vaikka pelkÀstÀÀn lasten takia ei kannata jÀÀdÀ, ne ainakin meillÀ nostavat kynnystÀ ja tekevÀt harkitsevammaksi. Jos ei olisi lapsia, pettÀmisen selvittely olisi meillÀ saattanut johtaa noidankehÀÀn jossa sanomiset kÀrjistyvÀt ja omaa ylpeyttÀÀn ei osata tulla vastaan, ettÀ ehkÀ ei oltaisi pÀÀsty rakentavaan kÀsittelyyn ja olisi pÀÀdytty eroon. Tai olisi pÀÀdytty jatkamaan mutta taustalla voisi olla enemmÀn kÀsiteltÀviÀ loukkauksia. On esimerkiksi keskimÀÀrin helpompi olla itsekÀs kun ei ole lapsia. Tosin meillÀ tavallaan lapset edesauttoivat pettÀmistÀ kun vaimo nÀki itsensÀ "vain" ÀitinÀ, jolloin naisellista itsetuntoa puhutteli vieraalta saatu huomio.

KÀyttÀjÀ mariella kirjoittanut 16.01.2015 klo 07:55

Hei đŸ™‚đŸŒ»
Beren: luulen, ettÀ mieheni jollain tasolla tietÀÀ sen, etten jaksa tÀtÀ kauaa ja ero on mahdollinen.
TÀnÀ aamuna katsoimme parisuhdeammattilaisten vinkkejÀ liiton hoitamiseksi tv:stÀ, ihan sattumalta.
SiinĂ€ toinen asiantuntijoista korosti koskettelun merkitystĂ€. Jotenkin jĂ€rkytti mieheni suhtautuminen tĂ€hĂ€n. HĂ€nen mielipiteensĂ€ oli, ettĂ€ onko pakko hoitaa parisuhdetta niin, jos ei tunnu siltĂ€? MieshĂ€n on jonkun verran lisĂ€nnyt koskettelua tuon uskottomuuden jĂ€lkeen ja nyt mieleeni tuli, ettĂ€ onko tĂ€mĂ€ ollut aitoa vai ei 😑❓
En usko, ettÀ mies eroa pelkÀÀ. Jossain vaiheessa, ennenkuin uskottomuus paljastui, hÀn huusi minulle, ettei tÀmÀ elÀmÀmme ole ihmisten elÀmÀÀ ja ero olisi paras ratkaisu. Tuolla hÀn viittasi sairastumiseeni. NÀin hÀn teki, vaikka fyysisesti olin jo toipumassa hyvin parempaan kuntoon.
Oloni on edelleen se, ettÀ olen viallinen, poisheitettÀvÀ, koska terveyteni ei ole ihan sama, kuin ennen. Tuo, mihin hÀn vihjasi oli suuri loukkaus itsetuntoani kohtaan.
Haavat ovat edelleen olemassa, vaikka hÀn on yrittÀnyt lieventÀÀ sanomisiaan.
Kuitenkin vihaisena usein ihmiset sanovat juuri ne mieltĂ€ painavat asiat 😳

KÀyttÀjÀ Beren kirjoittanut 16.01.2015 klo 13:36

Hei Mariella, luulenpa, ettÀ miehesi ilmaisema negatiivisuus kuunnellessanne parisuhdeasiantuntijoita, johtui aika monen miehen tuntemasta vastenmielisyydestÀ sitÀ kohtaan, ettÀ joku ulkopuolinen sanoo mitÀ heidÀn pitÀisi tehdÀ parisuhteessa. En oikein tiedÀ mistÀ johtuu mutta monella miehellÀ parisuhteneuvot saavat karvat pystyyn.

Vihaisena tulee mieleen monia negatiivisia asioita jotka voivat olla vain kolikon toisia puolia. Ne eivÀt vÀlttÀmÀttÀ ole lÀhellÀkÀÀn harkittua kokonaistotuutta. MiehellÀsi tuntuu olevan vaikeuksia kestÀÀ inhimillistÀ heikkoutta. HÀnen on vaikea kestÀÀ sitÀ, ettÀ on mennyt pettÀmÀÀn ja hÀnen on ollut vaikea tukea sinua silloin kun olet tarvinnut tukea. TÀmÀ voi olla myös yhtenÀ syynÀ kielteiseen suhtautumiseen parisuhdeneuvontaan ja -terapiaan. Miehesi ei halua kohdata omaa vajavaisuuttaan.

HyvÀÀ viikonloppua toivottaen.

KÀyttÀjÀ mariella kirjoittanut 16.01.2015 klo 14:11

Hei đŸ™‚đŸŒ»
Kiitos Beren kannustavista sanoistasi. Luulen, ettÀ mieheni on todellakin vaikeus kohdata heikkoutta sekÀ itsessÀÀn, ettÀ muissa. Sanojen takana saattoi osittain olla syyllisyyden tunnettakin: enhÀn tuolloin tiennyt vielÀ varmasti hÀnen suhteestaan, vaikka olin jo epÀilyjÀ siitÀ hÀnelle itselleen esittÀnyt.
Ongelmamme on kÀrjistynyt niin, ettei hÀn pysty sÀngyssÀ mihinkÀÀn. Usein hÀn katsoo tv:tÀ tosi myöhÀÀn vÀlttÀÀkseen mahdollista kontaktinottoa. ElÀmme kuin sisko ja veli.
TÀmÀ hieman alentaa itsetuntoani; en ole siis haluttava. Toisaalta olen saanut kyllÀ kehuja muualta, koska olen aina huolehtinut itsestÀni naisena. Miehelle on kertynyt reippaasti ylipainoa nyt parin vuoden aikana...
KyllÀ tÀmÀ kriisi on raskas; jotenkin tuntuu siltÀ, ettÀ monet asiat ajattelen aikajanalla ennen sitÀ/sen jÀlkeen.
SitÀkin mietin, ettÀ miksi juuri nyt; monta iloista perhetapahtumaa lapsiin liittyen oli tulossa?
Miten te Beren olette selvinneet vaimosi kanssa???

KÀyttÀjÀ Tessie2 kirjoittanut 17.01.2015 klo 09:18

Mieheni ja minun avioliitto on minulle toinen, miehelleni jo kolmas. HÀnen ensimmÀisestÀ liitostaan en tiedÀ juuri mitÀÀn. EdellistÀ ex-vaimoaan mieheni petti liitossaan useasti. HÀnellÀ oli yhden yön juttuja ja ainakin yksi pitempi, vakava suhde. Erota hÀn ei olisi halunnut, kun jÀi noista pettÀmisistÀÀn kiinni. Ex-vaimon kanssa hÀn kÀvi myös terapiassa, mutta samalla mieheni piti suhdetta yllÀ toiseen naiseen. Kun ero lopulta tuli, eli ex-vaimo ei enÀÀ jaksanut, mieheni vannoi muuttuvansa, ottavansa kaikesta opikseen, tekevÀnsÀ mitÀ tahansa, jottei sama enÀÀ toistuisi, mikÀli hÀn vielÀ menisi naimisiin. TÀmÀn kaiken olen kuullut ex-vaimolta.

No, minÀ olen sitten tuo uusi, kolmas vaimo, jonka kanssa mieheni piti aloittaa uudelta pohjalta uusi elÀmÀ, muuttuneena miehenÀ. Kymmenen vuoden yhdessÀolon jÀlkeen toistui kuitenkin sama kaava: ainakin kaksi sivusuhdetta (joista toinen melkein 2 vuotta kestÀnyt), kiinnijÀÀmisen jÀlkeen pariterapia ja vannominen uudesta elÀmÀstÀ. Olen alkanut ajatella, pitÀÀkö hÀn myös tÀmÀn pariterapian aikana yhteyttÀ toiseen naiseen??

Tuntuu, ettei mieheni pysty muuttumaan, kun tarkastelen koko asiaa historian valossa.

KiinnijÀÀmisestÀ on nyt kulunut kolmisen kuukautta. Mariella, minunkaan mieheni ei omaehtoisesti olisi koskaan myöntÀnyt pettÀvÀnsÀ, viime hetkiin asti hÀn yritti kieltÀÀ tapahtuneet, joskus hÀn raivostui suunnattomasti ja pari kertaa jopa puristi ranteeni pienllie mustelmille asti, eli kÀvi niin sanotusti kÀsiksi. Kunnes sitten yhtenÀ pÀivÀnÀ nÀytin hÀnelle asian niin sanotusti mustaa valkoisella. Sitten alkoi valtava epÀtoivo, hÀtÀ ja itku ja pelko siitÀ, ettÀ lÀhden. Alkoi vannominen muuttumisesta ja uudesta elÀmÀstÀ, lupaus terapiaan menosta, ihan mistÀ tahansa, jotta jÀisin... Joskus olen miettinyt, onko miehellÀni jonkinlainen narsistinen hÀiriö, johon nyt lankean ja johon pariterapeuttimmekin on langennut. Terapeutti on pyytÀnyt minua suoraan antamaan miehelleni vielÀ mahdollisuuden. Mutta kun katson tuota historiaa, niin tÀssÀhÀn on taas ihan sama kaava kuin edellisessÀ liitossakin... Mies ei ole muuttunut vaan toistaa samaa kaavaa.

Olen joskus miettinyt, mikÀ minua eniten tÀssÀ kaikessa ahdistaa. On totta, ettÀ pitkÀaikainen pettÀminen ja tuo kaksoiselÀmÀn viettÀminen kaksi pitkÀÀ vuotta tuntuu todella pahalta. Minulta vietiin muistot kahden vuoden ajalta, se on hukattua elÀmÀÀ.... Viimeisin suhde kesti muutaman kuukauden, se tuntuu vÀhemmÀn pahalta jostain syystÀ! Kai ihminen vain ikÀÀn kuin "venyy" tilanteen mukaan. Luulin muutamia vuosia sitten, ettÀ olisin lÀhtenyt liitosta jo yhden illan suhteen vuoksi vÀlittömÀsti, mutta kuitenkin nyt - kahden vuoden petoksenkin jÀlkeen - olen vielÀ tÀÀllÀ kotona.

PettÀmisessÀ on varmaan kamalaa myös se, ettÀ se suhteen ainutlaatuisuus, "pyhyys", ikÀÀn kuin loppuu. Olemme olleet korvattavissa muilla ihmisillÀ. Suhteemme ei ole ollut ainutlaatuinen.

Minulla on sellainen lievĂ€ tunne sisimmĂ€ssĂ€ni, ettei suhteemme ole "oikealla tolalla" ja minun tulisi ottaa ero ja aloittaa alusta uusi elĂ€mĂ€. Olemme kiinnijÀÀmisen jĂ€lkeen lĂ€hentyneet ja meillĂ€ on seksiĂ€kin enemmĂ€n kuin ennen, mikĂ€ on tavallaan hĂ€mmentĂ€vÀÀ. Koen nyt, ettĂ€ mieheni hakee minuun kontaktia ja lĂ€heisyyttĂ€, ja sen takia pystyn seksiinkin kaiken tapahtuneen jĂ€lkeen. YritĂ€mme silloin tĂ€llöin puhua, mieheni on hyvin huomaavainen ja hellĂ€...mutta...kuinka kauan? Onko nyt kyse oikeasta muutoksesta? 😑❓😐

KÀyttÀjÀ GretaGarbo kirjoittanut 18.01.2015 klo 21:10

Petetyt sisaret! VĂ€likysymys: Onko teillĂ€ kĂ€ynyt niin, ettĂ€ miehen rakastajatar pihistellyt teidĂ€n tavaroita? Multa hĂ€vinnyt vuosien mittaa koruja yms. LisĂ€ksi kakkonen vohki pari kuukautta sitten osoitekirjan. Mieheni kautta palautui. Haen ehkĂ€ tĂ€ssĂ€ sitĂ€, ettĂ€ kuinka sairasta suunnitelmallinen pettĂ€minen on, ja kuinka hirveÀÀ on kun oma koti on puolison pimeĂ€ kolo, jonne hĂ€n raahaa aina tilaisuuden tullen naisen varkaisiin. Kotihan pitĂ€isi olla pyhĂ€ paikka?! Miten ehkĂ€istĂ€ omassa kodissa tapahtuva uskottomuus? TöissĂ€ on kuitenkin kĂ€ytĂ€vĂ€ ja elettĂ€vĂ€ omaa elĂ€mÀÀ. Oma koti kullan kallis đŸ™‚đŸŒ»

KÀyttÀjÀ ASM kirjoittanut 19.01.2015 klo 11:03

MitÀÀn ei ole viety, mutta kotini ja lastemme koti on hÀvÀisty. Nainen vÀittÀÀn harrastaneensa kotonani seksiÀ mieheni kanssa. Mies ei tunnusta, ettÀ nÀin on kÀynyt. En tiedÀ, kumpaa uskoa, mutta ajatuskin kuvottaa.

Vain sairaat ihmiset tekevÀt tÀllaista ja tÀmÀn takia edelleen harkitsen vakavasti eroa vaikka nyt meneekin hyvin. Luottamus ei palaudu koskaan.

KÀyttÀjÀ Kallan tuoksu1 kirjoittanut 19.01.2015 klo 12:17

ASM kirjoitti 19.1.2015 11:3

MitÀÀn ei ole viety, mutta kotini ja lastemme koti on hÀvÀisty. Nainen vÀittÀÀn harrastaneensa kotonani seksiÀ mieheni kanssa. Mies ei tunnusta, ettÀ nÀin on kÀynyt. En tiedÀ, kumpaa uskoa, mutta ajatuskin kuvottaa.

Vain sairaat ihmiset tekevÀt tÀllaista ja tÀmÀn takia edelleen harkitsen vakavasti eroa vaikka nyt meneekin hyvin. Luottamus ei palaudu koskaan.

PyydÀ naista kuvailemaan asuntoanne, eri huoneiden huonekaluja, tekstiilejÀ ja koriste-esineitÀ. Jos hÀn osaa kuvailla niitÀ tarkasti ja ykstyiskohtaisesti, silloin hÀn on ollut kotonanne.

Jos hÀn pystyy kuvailemaan vain tyyliin "olohuoneessa sohva ja makuuhuoneessa sÀnky" niin tuskin on ollut teillÀ. Sen sijaan jos osaa kuvailla ettÀ esim. "makuuhuoneessa kukkakuvioiset pinkit verhot, sini-punaraidallinen pÀivÀpeitto, yksi valkoinen yöpöytÀ, viirivehka ruskeassa kukkaruukussa" eli tarpeeksi yksityiskohtaisesti niin kyllÀ hÀn on siellÀ ollut. Siihen ei miehen vastaanvÀittÀmiset auta.

KÀyttÀjÀ ASM kirjoittanut 19.01.2015 klo 13:54

En ole alentunut naisen kanssa keskustelemaan. Olen vain yhden viestin lÀhettÀnyt ja kehoittanut menemÀÀn hoitoon. EnempÀÀ en halunnut asiaa kaivella. Annan ajan kulua ja teen pÀÀtökseni, kun olen tÀysin varma, ettÀ se on oikea ratkaisu.