Kumpi on kakkonen, kuka on ykkönen

Kumpi on kakkonen, kuka on ykkönen

Käyttäjä PikkuMyy14 aloittanut aikaan 22.09.2014 klo 11:27 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä PikkuMyy14 kirjoittanut 22.09.2014 klo 11:27

Hei!

Olen niin hukassa elämässäni tällä hetkellä. Takana on monen vuoden parisuhde, talo, lemmikit, pari lasta, sitten matto vedetään jalkojen alta ja pikkuhiljaa alkaa paljastuun valheita ja pettämistä.

Miehelläni on siis ollut suhde toiseen naiseen melkein vuoden, on ollut kylpyläreissuja, ostosreissuja, ovat käyneet syömässä, kahvilla, soitelleet, viestitelleet jne. Joihinkin on mieheni jopa ottanut vapaapäiviä minun tietämättäni.

Viimeisin mitä sain tietää, mieheni yritti varata hotellihuonetta mutta kaupungissa olleen tapahtuman vuoksi, ei ollut huoneita vapaana (onneksi?), mutta silti oli tämän naisen kanssa viettänyt iltaa vaikka piti olla saunaillassa.

Mies väittää että seksiä ei ole ollut, minä vähän huijasin sitä naista ja se myönsi ja pyysi anteeksi että ovat harrastaneet seksiä viime talvena 😐 olen ihan hukassa kumpaa uskoa. Mies on valmis etsimään tämän naisen käsiini yhdessä minun kanssani ja selvittämään onko se valhe.

Ikää meillä on jo yli 25, mutta tämä naikkonen on juuri nippa nappa 20. Minua on pommitettu facebookissa feikkiprofiilien kautta ja esitetty hurjia väitteitä miehestäni, en tiedä kuka niiden takana on, mutta alan kallistumaan että se nainen haluaa vahingoittaa meidän perhettä.

Päästiin jo hetkeksi asiassa eteenpäin, kunnes selvisi tuo hotellitouhu. Mieheni on sanonut tehneensä tuolle naiselle selväksi ettei halua olla tekemisissä, on silti sille soittanut muutaman kerran senkin jälkeen kun minulle lupasi ettei ole yhteydessä. On poistanut hänen numeron ja myös facebookista.

Tällä hetkellä en tiedä ketä uskoa, kehen luottaa. Eilen käskin mieheni miettimään mitä oikeasti haluaa, onko valmis selvittämään minun kanssani tämän sotkun ja jättämään sen naisen taakseen ja tuhoamaan kaiken mikä hänestä muistuttaa. Silläkin uhalla että me ehkä erotaan, ehkä ei.

Käyttäjä mariella kirjoittanut 07.10.2014 klo 14:33

Hei🙂🌻
PikkuMyy14 ja muut...
Muistan, kun itse otin heti kuultuani, kuka oli tämä toinen nainen, yhteyttä häneen.
Kysyin kaikki ja tosi suoraan. Ensimmäinen puhelu ei paljastanut kaikkea, vaan toisella kertaa, kysyessäni, hän tunnusti, että intiimiä kanssakäymistä oli ollut. Molemmat väittivät, ettei yhdyntä miehen erektiovaikeuden takia onnistunut. Mutta, sillä ei ole väliä, koska asia olisi viety loppuun asti, mikäli se olisi ollut mahdollista.
Nyt, vielä parin vuoden jälkeen tapahtumista on päälläni tunne, että mies yrittää helpottaa omaa oloaan laittamalla osan syystä sairauteni (fyysinen) piikkiin.
Asian hän esitti siten, että me olemme etääntyneet toisistamme, kun totuudessa hän etäännytti itsensä minusta. Enhän voinut asiaa käsittää, sillä hän kuitenkin oli arjessa mukana, huomioi sairauteni jne.
Edelleenkin syytän mielessäni miestä itseään. Hänellä olisi ollut mahdollisuus puhua asioista kanssani mutta niin hän ei tehnyt.
Itse ehdottelin ennen pettämistä miehelle tiettyjä yhteisiä juttuja, joista hän heti kieltäytyi jyrkästi.
Edellämainittu laittaa miettimään sitä, että suhde taisi olla pitempi, kuin minulle on kerrottu.
Sinulle vielä erityisesti PikkuMyy14: ei ehkä kannata kysellä kaikkea...Tieto lisää tuskaa ja kuitenkin tärkein pointti on se, että sinua on petetty ja vastuu siitä valinnasta on miehelläsi.

Käyttäjä PikkuMyy14 kirjoittanut 09.10.2014 klo 16:15

Meillä tilanne on aika rauhallinen. Ehdotin miehelle että illalla vähän juteltais tilanteesta, mietittäis niitä syitä tapahtuneelle, kerroin että haluaisin hänen kertovan oman näkemyksensä syistä. Ja että mietittäis miten voidaan asiaa korjata, mitä jatkossa odotamme toiselta jne.

En haluaisi ottaa uudestaan yhteyttä tähän naiseen, mutta tässä kun olen mietiskellyt, olen miettinyt vaihtoehtoa että onko tämä nainen ollut niin rakastunut mieheeni jo ennenkuin mieheni on antanut vastakaikua. Tajusin tässä eilen että mieheni on kertonut minulle tämän naisen suuttuneen kun sai tietää että meille on tulossa vauva. Jos on kaverisuhde, ei asiasta voi suuttua? ja tämä on tapahtunut siis silloin kun he ovat vasta käyneet kahvilla jne. Sen jälkeen tämä nainen on ehdottanut miehelleni shoppailureissua ja kylpyläkäyntiä. Ja siis, juu mieheni on kyllä vastuussa siitä että on mukaan lähtenyt. Ja tuntuu että tämä nainen edelleen haluaa minulle mielipahaa jakamalla somessa kuvia joiden ehkä vain kuvittelen liittyvän heidän suhteeseen. Tämä on taas tällaista pähkäilyä ja asioiden spekulointia. Ei näistä ajatuksista ja mietteistä niin vaan pääsekään eroon.

Tämä tuska kun alan miettimään kaikkea tätä, on aivan jäätävää. Siis sitä ei voi sanoin kuvailla kuinka se sattuu ja ahdistaa. Ja välillä taas on ihan hyvä olla ja jaksaa hymyilläkin.

Käyttäjä PikkuMyy14 kirjoittanut 23.10.2014 klo 12:27

Jos taas päivittelis kuulumisia...

Oltiin perheen kanssa syyslomareissulla, meillä oli kivaa ja hauskaa, mutta kotiin palatessa romahdin... no siitäkin selvittiin ja josko nyt näyttäis taas valoisammalta. Ikäänkun olisin saanut taas purkaa tuntojani ja raivota ja kiukutella ja syyllistää, ja helpotti oloa, en tiedä kuinka kauaksi aikaa mutta nyt on ainakin ihan hyvä olla. Mietin tuossa että omalla käytökselläni saatan ajaa mieheni pois luotani, mietin kuinka hän on kestänyt kaiken paskan, haukkumiset, vihan purkaukset, ero uhkailut, tämän kaksi kuukautta ja taas romahdukseni päätteeksi sanoi haluavansa yrittää. Ehkä hän sitten oikeasti rakastaa minua?

Kohtasimme vahingossa tämän toisen naisen poiketessa huoltoasemalla. Kävelin tyynesti ohi, hän katsoi kun halpaa makkaraa minua ja perässä kävellyttä miestäni. Vihaan häntä suunnattomasti. Mieheni kertoi että tämä nainen on hengaillut mieheni työkavereiden kanssa myös, etsikö hän sopivaa kohdetta ja mieheni lankesi?

Mieheni on kertonut myös omista tuntemuksistaa, hän sanoo että hänellä on nyt helpompi olla kun ei tarvitse valehdella ja salailla, ei tarvitse revetä moneen suuntaan, voi käyttää aikaansa perheeseen ja harrastuksiin. On kehunut uutta hiusväriäni moneen kertaan, on kehunut kuinka olen hienosti yrittänyt uudella tavalla panostaa suhteeseemme ja on kehunut myös kuinka seksielämämme on muuttunut. Näkee kyllä ja ymmärtää mitä vahinkoa on aiheuttanut, näkee sen minusta kun olen kadottanut elämänhaluni. Sanoinkin hänelle että haluaisin olla taas oma itseni, tykätä olla kotona, touhuta lasten kanssa, laittaa kotia jne. Ymmärtää kyllä että minun negatiivisuuteni ja vain pakollisten arjen tehtävien hoitaminen johtuu kaikki tästä koko sotkusta. Hän tietää myös että luottamuksen rakentamiseen menee aikaa ja paljon.

En tiedä uskonko että hän on oppinut tästä koko sopasta ja aikoo olla uskollinen tästä edespäin. Edelleenkään en tiedä etenikö he seksiin asti, mutta onko sillä toisaalta väliäkään? eniten satuttaa ne valheet ja koko tämä soppa. ☹️

Kostonhimoni tätä naista kohtaan on aivan älytön, mutta mitä siitäkin hyötyisi. Toisaalta olen tullut siihen tulokseen että hän kuvitteli enemmän kun sai. Mietin myös että kosto voi olla myös se että hän näkee meidät yhdessä ja onnellisina. Miksi heittäisin yli 12 vuotta hukkaan jonkun tytönhupakon takia, koska ei miehenikään häneen ole enää yhteyttä pitänyt? Tämä nainen rikkoi myös hänen ja mieheni välisen luottamuksen, mieheni tajusi kuinka typerä on ollut kun on luottanut siihen naiseen.

Ehkä tästä kaikesta vielä selviän? 😐

Käyttäjä PikkuMyy14 kirjoittanut 12.01.2015 klo 03:50

Kaivoin tämän oman ketjuni tässä yön tunteina... tilanteemme muuttui äkisti, tämä toinen nainen on hakenut ja päässyt samaan työpaikkaan mieheni kanssa. 😐

Mieheni on kauhuissaan ja kävimme hänen tahdostaan tälle naiselle puhumassa... tai mies puhui, minä olin vaan mukana. Lopputulos on että se nainen oli aivan hemmetin ärsyttävä ja ylimielinen....

Tämä romuttaa kaiken mitä olemme tähän mennessä saaneet korjattua.... en tiedä mitä tehdä tai ajatella. Se ei ole vaihtoehto että he ovat samassa työpaikassa...! Ja tämä nainen teki sen tahallaan vaikka ei sitä myöntänyt, he ovat sellaisella alalla että töitä löytyy aivan varmasti samasta kaupungista mutta eri firmasta.