Parisuhde, koti ja perhe

4 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3781
Käyttäjä Auringonkukkanen aloittanut aikaan 06.05.2015 klo 01:37 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei te joiden lapsilla on/on ollut haasteellinen uhmaikä. Toivoisin, että kertoisitte vinkkejä arjessa jaksamiseen ja lapsen kasvatukseen. Omat voimat on välillä koetuksella 2-vuotiaan kanssa.

Käyttäjä Elrei aloittanut aikaan 01.04.2015 klo 15:28 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Miten jaksaa uhmaikäisen kanssa hermojaan menettämättä? Perheessä 4,5 kk ikäinen vauva, jonka vuoksi minun yöt ovat hyvin katkonaisia. Sitten tämä 3,5 vuotias on kuin teini-ikäinen, paiskoo ovia, lyö, heittää tavaroita jne. Mikään ei mene perille. Ei lelujen poisottaminen, ei huutaminen, ei rauhoittelu. On kuin tulta ja tappuraa. Eihän tässä mitään…

Käyttäjä MinnieM aloittanut aikaan 07.04.2015 klo 23:41 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olemme avomieheni kanssa olleet yhdessä 14 vuotta. Meillä on 9- ja 4-vuotiaat lapset. Minun erokriisini on käynnistynyt jo monta vuotta sitten, mutta tämä meidän viimeisin ja pahin, joka nyt on meneillään, on kestänyt alkuvuodesta lähtien. Olemme eron partaalla ja en näe enää muita vaihtoehtoja, vaikka haluaisin, etenkin lasten takia. En…

Käyttäjä marjatta80 aloittanut aikaan 30.04.2015 klo 14:11 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Takanamme on toistakymmentä vuotta kestänyt parisuhde. Jo pitkään on tuntunut, että mies ei tue eikä kannusta minua minulle itselleni tärkeissä asioissa.Asumme maatilalla, käyn tilan ulkopuolella töissä ja autan myös paljon maatilan hommissa. Alan väsyä näihin tuhottoman pitkiin päiviin,omaa aikaa ei juuri jää ja kaikki kotityöt ovat vastuullani. Haluaisin myös kehittyä…

Käyttäjä Artemis aloittanut aikaan 22.04.2015 klo 16:20 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tämä on ensimmäinen viestini tänne, rekisteröidyin juuri äsken… Elämässäni on ollut useampi kriisi ja nyt on meneillään yksi pahimmista. Vertaistukea en ole juuri mistään löytänyt. Ystäviä ei montaa ole tätä nykyä. Parhaalle ystävälleni avauduin jokin aika sitten tilanteesta, mutta hänellä on itsellään sellainen elämäntilanne, ettei tahdo jaksaa antaa kauheasti tukea.…

Käyttäjä Jenska_82 aloittanut aikaan 12.04.2015 klo 20:18 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei! Haluaisin kysyä teiltä kokemuksia tilanteesta jossa miehelle työ on kaikki kaikessa. Mitä tulisi tehdä että saisi miehen ymmärtämään että elämässä on muuta paljon tärkeämpää kuin työ? Tilanne on niinkin monimutkainen kuin että mieheni omistaa firman puoliksi siskonsa kanssa. Hänen siskonsa on nyt toistamiseen äitiyslomalla ja ei tee firmassa yhtään…

Käyttäjä chariot aloittanut aikaan 18.04.2015 klo 21:01 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen ollut mieheni kanssa nyt yhdessä 5-vuotta ja meillä on kaksi yhteistä lasta. Rakastan häntä, mutta riittääkö se? Minusta tuntuu ettei hän kunnioita minua, kun sovimme ettei hän jätä esikoistamme kahdestaan äitinsä kanssa,kun perjantaina menivät sinne,silti hän jätti(tähä minkä takia näin sovimme on syy jota en tässä mainitse). Lauantaina minä…

Käyttäjä korppi83 aloittanut aikaan 16.04.2015 klo 12:44 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen siis hengaillut täällä jo pitkään. Jossain vaiheessa kirjoitin tarinaakin. Teen nyt pienen tiivistelmän, että pääsen tähän varsinaiseen ongelmaan. 4 vuotta sitten mies petti ensimmäisen kerran ja asialle oli jälkeenpäin ajateltuna ihan looginen syykin. Mies oli muutaman päivän poissa ja asiat sovittiin. Vuoden päästä oli sama tilanne ja asia sovittiin.…

Käyttäjä ahbpjb aloittanut aikaan 21.04.2015 klo 08:52 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei, Olen ollut täällä aiemminkin mutta siitä on jo jonkin aikaa. Silloinkin ongelmana oli aikuinen, kohta 22 vuotias poikani. Tällä hetkellä hänellä on opiskelupaikka ja asunto opiskelupaikkakunnalla. Opiskelu alkoi syksyllä hyvin ja tyttökaverikin oli. Parisuhde kuitenkin loppui ja kaikki on taas epävarmaa ja vaikeaa. Hänellähän on valtavasti mielenterveysongelmia, ollut jo…

Käyttäjä Apolloperhonen aloittanut aikaan 15.04.2015 klo 14:30 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen joskus aikaisemminkin kirjoittanut tänne. Silloin oli kriisi, kun miehellä oli suhde työkaveriinsa. Siitä on nyt kolme vuotta ja mielestäni asia oli käsitelty. Pariterapiassa kävimme ja keskustelimme asiasta. Meillä ei ole yhteisiä lapsia vaan olemme uusperhe. Miehen nuorin asuu vielä kotona (meillä), muut laset ovat jo aikuisia. Silloin kolme vuotta…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: