Parisuhde, koti ja perhe

1 tunti sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3781
Käyttäjä tuskainenmies aloittanut aikaan 11.10.2015 klo 14:19 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

En oikeastaan tiedä miksi edes kirjoitan tänne. Tuska on valtava ja johonkin kai sitä pitää purkaa. Ei kai ole järin miesmäistä ruikuttaa mutta menkööt. Lopussa on 16 vuotinen suhde. Puoliso opiskeli lääkäriksi ja sitten erikoislääkäriksi. AIna ei ollut helppoa. Olen käytännössä hoitanut kaiken perheen suhteen. Jätin hyvässä nousukiidossa olleen urani…

Käyttäjä haavoittunut2 aloittanut aikaan 16.07.2015 klo 08:37 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

moi. 14.7.2015 päätimme siirtyä asumiseroon, parisuhteemme on mennyt todella huonoksi. Olemme seurustellet 4,5 vuotta, en halua että tämä tähän päättyisi. Seksiä ei ole ollut puoleen vuoteen, koko aika jonkin laista pientä riitaa. Rakastamme toisiamme mutta kummallakaan ei ole hyvä olla. Tiedän omat virheeni laitan tähän viestin jonka rustasin puolisolleni. Minä…

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) aloittanut aikaan 10.09.2015 klo 11:18 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei kaikki ja tiedoksenne 🙂🌻 Tulossa Tukinetissä: ”Meidän perhe on hyvä tiimi!”- vahvistava nettiryhmä kahden kulttuurin perheiden vanhemmille Tukinetissä 1.10.-6.11. Hae mukaan! Meidän perhe on hyvä tiimi! on kahden kulttuurin perheen vanhemmille, niin äideille kuin isillekin, tarkoitettu suljettu nettiryhmä Tukinetissä. Nettiryhmän aikana voidaan keskustella mm. maahanmuuton vaikutuksesta perhe-elämään, parisuhteeseen ja…

Käyttäjä Musta vesi aloittanut aikaan 28.09.2015 klo 23:45 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Minä haluaisin saada tukea, että miten tällaisesta voi selvitä. Luulin, että olemme yhdessä loppuelämän.. ja nyt mies jätti minut. Haluaa toki nähdä 2-vuotiasta lastamme, mutta minusta (ja perheen yhdessäpysymisestä) tuli arvoton. Tuska on todella suuri. Koetin tehdä kaikkeni suhteen eteen, mutta en voinut yksin pelastaa sitä. Nyt minun pitäisi jotenkin…

Käyttäjä Etsijä aloittanut aikaan 20.09.2015 klo 10:09 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Kirjoittelin aiemmin tälle palstalle ja kertoilin vähän yksinäisyydestäni ja onnettomista rakkauksistani. Olen siis keski-ikäinen nainen, sinkku. Nyt elämääni on tullut mies, peitenimeltään Q, jonka kanssa olen ystävystynyt. Rakennemme yhteistä projektia, olemme siis työtovereita. Ja totta kai ihastuin Q:hun heti. Ja totta kai Q:llakin on tyttöystävä, vakituinen, ”jonka kanssa ei mene…

Käyttäjä Palasina aloittanut aikaan 28.09.2015 klo 07:19 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen ikäni puolesta kypsä, aikuinen nainen. Minulla on kaksi aikuisikään ehtinyttä lasta. kolmas, iltätähteni, vielä kotona. En asu yhdessä nuorimman lapseni isän kanssa. Tähän asti asia on ollut hänestä johtuvista syistä mahdotonta, mutta nyt kun kaksi vanhempaa muuttivat pois mies sanojensa mukaan kovasti haluaa meidät yhteen…. Nettipettäminen. En edes tiennyt…

Käyttäjä naikkonen001 aloittanut aikaan 27.09.2015 klo 19:07 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Moi! Tiedättekö voiko huostaanotto tapahtua jos toisella vanhemmalla on rankka menneisyys(vankila) ynnä muita. Kun nykyään on puhdas ja hyvä elämä. Ja lapsella asiat paremmin kuin hyvin kotona. Lastensuojelusta kävi henkilöt ja sanoivat että oli turha ilmoitus. Voiko tähän siis heidän sanomaansa luottaa? Kun ilmoitus oli tullut kun joku työkkärin ihminen…

Käyttäjä tarua aloittanut aikaan 21.09.2015 klo 21:50 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei! Kaipailen vertaistukea teiltä muilta petetyiltä ja kenties valhehtelun kohteina olleilta. Minun tilanne on sellainen, että tapasin exäni puoli toista vuotta sitten ka tapailimme useita kuukausia ja etenemme todella hitaasti suhteessamme, koska exääni oli petetty useita kertoja ja minunkin parisuhdetaustani ei ollut kaikkein paras. Luottamus välillemme syntyi ja rakastuimme ja…

Käyttäjä myrkynkeittäjä aloittanut aikaan 20.09.2015 klo 09:42 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

blaah.. tarina on niin pitkä ja loputon, mutta entinen avopuolisoni on kollegani. Hän oli ihan hirvittävän julma oikeastaan koko suhteen ajan ja olen huomannut olevani sellainen vaimonhakkaajan vaimo, vaikka väkivalta olikin henkistä. Aina annoin anteeksi, aina yritin selvitellä ja sovitella, aina olin rikki ja annoin rikkoa lisää. Se heijastui tietenkin…

Käyttäjä hermoilija? aloittanut aikaan 12.03.2011 klo 10:21 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olisiko täällä muita aivovammaisen puolisoita? Olisi kiva jakaa mielipiteitä ja kokemuksia. Mieheni vammautui työtapaturmassa noin kaksi vuotta sitten. Haitta/vammaluokitus taitaa tällä hetkellä olla 10 luokkaa. Ulospäin mies on kuin ennen, mutta sisältä niin muuttunut… Arjessa se näkyy lähinnä väsymyksenä, masentuneisuutena, aloitekyvyttömyytenä. Lisäksi hän on äkkipikainen ja erittäin herkkä huutamaan myös…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: