Rikkinäinen nainen yrittää nousta ..

Rikkinäinen nainen yrittää nousta ..

Käyttäjä siirinen aloittanut aikaan 29.10.2015 klo 21:06 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä siirinen kirjoittanut 29.10.2015 klo 21:06

Hei!

Elin kuukauisia miehen kanssa joka jätti-otti-jätti-otti.
Tottakai järki sanoo ettei sellainen ole järkevää ja olisi pitänyt itse laittaa poikki.
Hän oli kuitenkin elämäni täyttymys sain rakkautta, huomiota, ihanaa seksiä jota olin kaivannut niin pitkään. Vihdoin kaikki päättyi kun löysin hänet treffipalstoilta.
Itkin..itkin..itkin ja ahdisti. Tunsin itseni niin turhaksi petetyksi hyväksikäytetyksi.
Pakolla tein töitä ja olin lasten kanssa jaksoin jaksoin..
Nyt olen menossa treffeille. Mietin menenkö liian pian sillä vielä tänäänkin itkin lohduttomasti. Mies on varmasti kiva koska tunnen jo hänet aika hyvin mutta pelkään että romahdan tai että hän on minulle laastari. En taas ole luonteeltani hyväksikäyttäjä kaikkea muuta. Siksi pelkäänkin mennä. Mietin perunko..olen yksin illan ja itken ja stalkkaan mitä se ääliö tekee.. Pelottaa niin valtavasti miten jaksaa..

Käyttäjä lli kirjoittanut 08.11.2015 klo 22:56

Hei siirinen? 🙂

Mitä kuuluu nyt? Menitkö treffeille?

Olet joutunut kokemaan kovia, joista selviäminen vie varmasti aikaa. Ethän ole liian ankara itsellesi. Jokainen meistä voi joskus tulla harhaanjohdetuksi, onneksi kuitenkin olet rohkaistunut jo puhumaan asiasta. Nyt vain asetat ensimmäiseksi tavoitteeksesi oman hyvinvointisi edistämisen! Lapsesikin voivat paremmin kun äiti voi hyvin. (Miltä kuulostaisi kampaajalla käynti tai uuden kiinnostavan harrastuksen aloittaminen?)

Toivottavasti sinulla on läheisiä ihmisiä joiden kanssa voit asiasta tarvittaessa puhua. Joskus kuitenkin omat läheisemme voivat tuntea riittämättömyyttä tukea antaessaan, jolloin voisi harkita myös jollekin ulkopuoliselle puhumista.

Kuten jo itsekin pohdit, uuteen suhteeseen ryhtyminen ei välttämättä ole kaikkein viisain ratkaisu. Jos kuitenkin kohdallesi on jo osunut sellainen mies, jonka seurassa tunnet olosi arvostetuksi ja kauniiksi, ja teidän on helppo keskustella asiasta kuin asiasta, niin suo itsellesi se ilo ja hyvänolontunne. Ilolla on mitä suurin eheyttävä vaikutus meihin ihmisiin. Vain aika näyttää miten suhteenne kehittyy.
☺️