ero

ero

Käyttäjä pertti78 aloittanut aikaan 22.10.2015 klo 21:44 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä pertti78 kirjoittanut 22.10.2015 klo 21:44

Minä olen masentunut ja rikkonut lasteni kodin. masennus on tuhonnut minut ja suhteemme ja tehnyt myös vaimostani väsyneen.

Sattuu kun vaimoni syyttää minua erosta ja kaikesta. En osaa toimia. Itken … Kerjään sääliä… en pidä itsestäni..Olenko oikeasti syypää kaikkeen`? välillä vaimo antaa ymmärtää että haluaisi mut takaisin. samana päivänä hän toivoo että kuolisin ja painuisin vittuun hänen elämästään. syyllisyys on raskas asia. lasten takia olen peloissani jos emme tule toimeen toistemme kanssa. en tiedä haluaako hän minusta eroon kokonaan vai ei??? minulle oli iso asia muuttaa pois ja jättää heidät. vihaako hän minua aina? uskallanko toivoa yhteenpaluuta jos häntä ei kiinnostakaan?? en tiedä haluanko enää yrittää 😭
en osaa keskustella. jos puhumme niin yleensä vaimo suuttuu ja alkaa haukkua ja lyödä/huitoa minua ja uhkailla lasten ja koiran viemisellä. olen auttanut häntä neljän lapsen kanssa ja vienyt autolla kauppaan ja taloudellisesti myös.
onko vaimonikin masentunut. olenko sairastuttanut hänetkin. en tiedä mitä tehdä? välillä hän ei halua nähdä minua ja on siskonsa luona vklopun lasten kanssa.

Vähän sekava kirjoitus 🙂

Käyttäjä pertti78 kirjoittanut 23.10.2015 klo 17:56

Niin se kysymys taitaa olla että miksi syytän itseäni kaikesta?
Onko jollain muulla samanlaista että jos joku haukkuu niin ottaa kaiken itseensä eikä laita vastaan vaikka tietäisi olevansa oikeassa? Masennuksen syytäkö?

Käyttäjä Marjaana* (Työntekijä) (Maaseudun tukihenkilöverkko) kirjoittanut 23.10.2015 klo 18:21

Hei !
Mielestäni hänellä , joka haukkuu ja huutaa, on itsellä paha olla.
Hän ei osaa kertoa tai kanavoida oloan muuten. Hän tarvitsisi apua !
Älä syytä itseäsi.
Olisiko jotain ulkopuolista, joka auttaisi teidän keskusteluissane ?
Parempaa huomista !:🙂👍

Käyttäjä pertti78 kirjoittanut 23.10.2015 klo 18:52

Ollaan käyty pari kertaa juttelemassa sosiaalityöntekijöiden kanssa. Asutaan pienessä kaupungissa , jossa ei ole omaa perhejakasvatusneuvolaa. Vaimo ei kuuntele mua eikä suostu ymmärtämään mun kantaani. Syyttää asioista joita en ole tehnyt. Eli on yhtä tyhjän kanssa puhua.

Käyttäjä sappe kirjoittanut 29.10.2015 klo 21:23

Hei! Kirjoitit tuossa ekassa viestissä, ettet osaa keskustella.. Kuulostaa kyllä siltä, että vaimosi ei osaa keskustella. 🤔 Voi kunpa pystyisit pitämään itseäsi arvossa. Voimia!

Käyttäjä pertti78 kirjoittanut 12.11.2015 klo 10:15

Miksi toinen syyllistää toista kaikesta? Kaikki on aina väärin tehty... mutta jos ehdottaa että tee sitten itse se niin ei kelpaa.

Jos vaimoni ei voi hyvin minun kanssa eikä jaksa lapsia yksin mitä teen?