Parisuhde, koti ja perhe

1 päivä sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3781
Käyttäjä Coconainen aloittanut aikaan 03.01.2016 klo 13:37 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen 35-vuotias nainen, pienten lasten äiti. Miehelläni on todettu 2 vuotta sitten aikuisiän ADHD. Olen ollut lasten syntymästä asti uupunut kun hän ei ole kyennyt aikuisen vastuuseen perheessä ja asiat ovat kasautuneet minulle. Olen yrittänyt erota moneen kertaan mutta en ole jaksanut järjestää muuttoa ja hän ei ole suostunut lähtemään.…

Käyttäjä nimetön4 aloittanut aikaan 02.01.2016 klo 20:44 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Pitkä juttu, mutta yritän selittää lyhyesti. Seurustelin joskus pari vuotta ensirakkautteni kanssa joka petti ja hakkasi kännissä, jätti mut toisen naisen takia mutta halusi sittenkin mut takasin ja jätti taas ja halusikin taas takasin jne, leikki siis tunteillani. Rikkoi myös kerran puhelimeni kun yritin soittaa apua kun hän oli väkivaltainen.…

Käyttäjä surullinen myy aloittanut aikaan 25.12.2015 klo 19:06 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tavallinen tarina; mies petti, jäi kiinni ja aneli anteeksiantoa. Minä jäin vaikka anteeksi en kyennyt antamaan. Suurimmaksi osaksi jäin lasten takia. Lupasi taivaat ja maat, mihin en uskonut silloin enkä nytkään. Suunnaton suru jäi minun harteilleni. Välillä on hyviä hetkiä, välillä ei. Rakkaus kuoli kun tiedon saineikä ole palannut. En…

Käyttäjä Ice64 aloittanut aikaan 05.12.2015 klo 14:32 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Juu eli haluisin vaan kysellä että minkälaista perheväkivaltaa teillä on ja mitä te yleensä teette sen jälkeen ja ooteko puhunu siiye kellekkään

Käyttäjä VäärinYrittänyt aloittanut aikaan 15.07.2015 klo 20:11 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Itken vaan ja olen onneton. Meillä oli ihan hyvä liitto. Oli alusta asti vuoristorataa koska meitä koetteli kriisit, stressi ja alkoholi. Asiat saatiin mallilleen ja liitto jatkui hyvänä. Lapsi syntyi. Minä koitin hoitaa suhdetta romantiikalla ja huomioimalla ja palveluksia tehden. Vaimo ahdistui vanhoista jutuista. Käytiin avioliittoneuvonnassa mutta liian harvoin vaikka…

Käyttäjä kataja92 aloittanut aikaan 29.12.2015 klo 14:42 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei kaikille tänne tuki.nettiin! Haluaisin kuulla mielipiteitä tilanteestani, onko tämä normaali suhde vai sairasta? Pieni pala kerrallaan olen alkanut menettämään mielenkiintoni, rakkauteni ja kiinnostukseni koko ihmiseen. Suhdetta ennen mies piiritti minua kirjaimellisesti. Hän oli tunteellinen, huomaavainen ja oikea herrasmies. Milloin sain kukkalähetyksiä nallen kera, millon arvokkaita lahjoja. En ollut valmis…

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) aloittanut aikaan 29.12.2015 klo 09:11 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei ja tiedoksi kaikille: Aivoliitto aloittaa tammikuussa 2016 Tukinetissä liveryhmät lasten ja nuorten kielellisestä erityisvaikeudesta. Aivoliiton Puhetta-chat -liveryhmät ovat reaaliaikaisia keskusteluryhmiä vanhemmille, joiden lapsella tai nuorella on kielellinen erityisvaikeus. Keskustelut ryhmissä käydään anonyymeinä. Ryhmiä ohjaavat Aivoliiton työntekijät, ja jokaisessa ryhmässä on kaksi ohjaajaa. Kuhunkin ryhmään mahtuu kerrallaan 12 osallistujaa osallistumisjärjestyksessä.…

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) aloittanut aikaan 29.12.2015 klo 11:17 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei kaikille, Sylva ry aloittaa Tukinetissä FUCK CANCER-chatit, joissa on keskustelua lasten ja nuorten syövästä. Osa chateistä on suunnattu nuorille ja osa vanhemmille. Ohessa tiedoksi alkuvuoden chattien ajankohdat ja teemat: 26.1.2016 klo 18-20 Nuoret: avoin keskustelu syövästä 23.2.2016 klo 18-20 Vanhemmat: avoin keskustelu syövästä 29.3.2016 klo 18-20 Nuoret: Psyykkinen jaksaminen…

Käyttäjä Nainen23v aloittanut aikaan 03.12.2015 klo 00:24 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei olen todella rikki ja ahdistunut mieheni pelaamisesta. Pelaaminen on oikeastaan päivittäistä ja kestää monia tunteja. Yhteinen aikamme on vähentynyt huomattavasti ja huomaan olevani nyt todella yksin suhteessa. Seksiä saan kerran viikossa tai vinkumalla(ottamalla asian puheeksi). Ja kun luulin minun seksi halujen olevan vähäisempi (vaikea masennus ja kova lääkitys). Nyt…

Käyttäjä rakkauttariittää aloittanut aikaan 28.12.2015 klo 01:58 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen ollut puolisoni kanssa yhdessä koko aikuisikäni, teinivuosista asti. Olemme toistemme ensimmäiset seksikumppanit. Suhteemme on ollut onnellinen, olemme olleet parhaita ystäviä sekä halunneet toisiamme. Ainoa varjo suhteemme yllä on ollut riidat, joissa kumpikin on sanonut pahoja asioita, ja jotka ovat menneet välillä puolin ja toisin fyysiseksi potkimiseksi, lyömiseksi ja tönimiseksi.…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: