epätoivon partaalla

epätoivon partaalla

Käyttäjä nizuli aloittanut aikaan 07.02.2016 klo 22:53 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä nizuli kirjoittanut 07.02.2016 klo 22:53

Seurustelin lapseni isän kanssa melkein 2vuotta. asiat etenivät nopeasti mutta jotenki en itse huomannut sitä puolen vuoden sisällä olimme muuttaneet yhteen ja tulin ehkäisystä huolimatta raskaaksi. Asiat menivät hetken aikaa hienosti yhteen muuton jälkeen mutta samaan aikaan minulle selvisi hänen synkkä menneisyys jota hän oli minulta pitäny kovasti salassa alkoivat asiat mennä huonosti..olin raskauden alkuvaiheessa kun hänelle alkoi alkoholi maistua ja työnteko unohtui jonnekin tekaistujen sairaslomien taakse.. Kunnes tuli ensimmäinen tilanne joka lähti siitä että olin tuonut hänelle grilliltä väärää ruokaa sain tästä hyvästä kuilla kuinka kamala ihminen olen ja sen lisäksi että hän kuristi minua että taju meinasi lähteä olivat kuulemma ansaittu rangaistus kyseisestä asiasta😭 odotuksen loppuvaiheessa tuli toinen tilanne missä hän haukkui minua näin nätisti sanottuna jakorasiaksi ja hakkasi päätäni seinään vaikka oli itse jäänyt kiinni pettämisestä🤕 koko raskauden hän joi ja kulki pitkin kyliä ryypäten kuinka hän itse halusi mitä hän kotona kävi oli hän rapulassa taikka vailla rahaa,kyytiä taikka valvotti minua koko yön hirveässä humalassa yms.. Yritin monesti erota ja lähteä mutta jotenki ihmeen kaupalla hän sai aina käännettyä minut jämään. Kunnes rakas lapsemme syntyi ☺️❤️ ajattelin että ehkä asia muuttuvat tämä hieno muutos kesti 1 viikon jonka jälkeen tuli taas tilanne hän paiskoi minua pitkin asuntoa läimäsi naamaa ja huusi että olen itse kerjänny tätä että tuommoinen läski huora ansaitsee tämän 🤕 😭 hänellä oli tapana haukkua ja manipuloida minua hän halusi olla tietoinen kokoajan kaikesta kun astuin asunnosta ulos hän jopa yritti känyttää ystäviäni ja vanhempia minua vastaan.. Mutta tuon viimmeisimmän tilanteen jälkeen minulle tuli kattila täyteen aivan yhtäkkiä soitin salaa poliisille,sosiaalipäivystys numeroon ja kerroin heille aivan kaiken 1kk meni että sain sosiaalitoimiston avustuksella hänelle oman asunnon olin niin onnellinen päässeeni hänestä 😀 mutta eipä se ollutkaan näin helppoa ☹️ hän ramppasi 5 kertaa päivässä asunollani ja halusi olla lapsemme kanssa. Aluksi hän otti nätisti vastaan sen että sanoin että juuri nyt ei käy. Tätäkin kesti vain hetken tilanne meni valvoittuihin vaihtoihin asunnollani eli minä olin sen aikaa poissa asunnosta kun isä ja lapsi viettivät päivän yhdessä mutta nämä loppuivat koska hän käänsi asuntoni kaapit ja laatikot nurin ja laittoi minulle viestiä kuinka oli löytänyt sitä tätä ja tuota ja vanhan puhelimen josta hän otti puhelin numeroita ja laittoi ystävilleni viestiä 😮 ja hän halusi tietää vastaukset kaikkeen viesteihin mitä löysi puhelimesta. Tilanne päättyi siihen että poliisi tuli korjaamaan hänet pois asunnosta koska pelkäsin lapsen puolesta 😭 tapaamiset menivät valvotuiksi mutta tätä jatkui jonkin aikaa mutta sosiaalityöntekiöitten kärsivällisyys hänen akressiivita käytöstää lopahti 2kk kohdalla 😞 tapaamiset olivat hetken tauvolla koska hän oli hakenut tapaamis oikeuksia käräjiltä minua vastaan. Jostain kumman syystä tähän samaan aikaan silmieni eteen tipahti ihme sattumalta tapasin tässä kaikessa hälinässä uuden miehen..kun minulle näkyi tunelin päässä valoa menivät asiat vain pahemmaksi koska lapsen isälle selvisi että tapailen jotain sekosi hän lopullisesti.. Hän murtautui mies ystäväni asuntoon ja rikkoi siellä kaiken minkä vain pystyi seuraavaksi listalla olivat meidän molempien autot jotka ovat usempaan kertaan saaneet osansa(renkaat vedetty puukolla auki,peilejä hajotettu,auton maalipinta naarmutettu ympäri autoa,valoja rikottu) hän pääsi kuin koira veräjästä näissä auto asioissa koska kuvat ovat epäselviä. Hän on käynyt mies ystäväni päälle useamman kerran ja viimmein saimme molemmat lähestymiskiellon kun hän tuli asuntoni oven läpi ja hakkasi minut sairaalaan(olkapää sijoiltaan,lievä aivotärähdys,lohjennut hammas,musta vasen silmä ja mustelmia jaloissa sekä rikkinäisiävaatteita) ja samaan aikaan sain väliaikaisella käräjäoikeuden päätöksellä valvotut tapaamiset valvotussa laitoksessa.. En tiedä mitä teen.. Hän on rikonut laajenettua lähestymiskielto vaikka kuinka monesti,hän ahdistilee minua puhelimitse jossa hän puhuu aivan keksittyjä asioita taikka uhkaa hakat järkeä meidän päähän että minä kuulun hänelle enkä kenellekään mulle käy oven takana ja pihalla yms.. En ole pitäny yhteyttä muutako käräjäoikeuden pakottaman tytön asioista häneen tekstiviestillä. Ja joka kerta kun olemme nähneet sosiaali toimistossa tai lastensuojelu palaverissa on hän aina saanut tuulta purjeisiin että minä voisin ottaa hänet kohta takaisin.. Hän kävi myös avohoitolassa hakemaan ongelmaan ratkaisua tuloksetta.. En tiedä miten ihmeessä hänestä pääsisi eroon jota minä saisin tällä uudella perheellä elää rauhassa eikä tarvitsi aina kurkkia ovi silmästä ettei hän vain seoiso käytävällä tai kun menee autolle pelätä mistä hän tulee yhtäkkiä taikka pelätä miehen puolesta minä aamuna se on taas nyrkkien kanssa vastassa.. Poliisit tekevät parhaansa mutta eivät he pysty lopputtomiin tekemään asialle jotain,sosiaalitoimisto yrittää tehdä parhaansa ja käräjäoikeudella päätöksien teko kestää kauvan tätä on jatkunu nyt kaiken kaikkiaan 1 vuosi ja 9kk.. Miten minun ja poikaystäväni pää kestää tätä.. Emme oikeasti tiedä mitä tehdä.. En tiedä edes muistinko kirjoittaa kaiken kun niin paljo on tapahtunut

Käyttäjä EronnutNainen kirjoittanut 08.02.2016 klo 20:35

Voi kultaseni, olet joutunut kärsimään epäoikeudenmukaisuuksia ja liikaa. Valitettavasti en osaa neuvoa, miten väkivaltaisen miehen käytös muuttuisi, mutta pidä kovasti yhteyttä poliisiin, aina ja heti kun pientäkin sattuu. Tarvitset henkistä tukea ja neuvoja. Netti- ja puhelintukea sinulle on täällä:

http://www.narsistienuhrientuki.fi/

Halit sinulle!