Masennukseni uusii

Masennukseni uusii

Käyttäjä Iija aloittanut aikaan 11.03.2005 klo 14:48 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä Iija kirjoittanut 11.03.2005 klo 14:48

Eilen terapeuttini kanssa keskustellessani tajusin, että olen taas sairasloman tarpeessa…☹️
Mulla on pidemmän aikaa ollut aika outo olo, mutta nyt kun terapeutti esitti kysymyksen: ”mitä sinä haluat?”, tajusin vasta mistä on kysymys😭.

Nyt en sitten tiedä miten toimia, olen työkkärinkurssilla ja en tiedä voinko sen noin vain lopettaa ilman karenssia vai tarttenko lääkärin lausunnon tms.?😑❓

Ahdistaa, ei ole kiva huomata että taas on palannut alkuruutuun.

Käyttäjä ujom86 kirjoittanut 27.07.2005 klo 17:56

maanvaiva kirjoitti 27.07.2005 klo 14:22:

monella tavalla, voisi olla sellaista kirjottelua, siihen nyt kukaan millään keskustelupalstalla alakaan.

maanvaiva selitä toi? mä oon kans nii idiootti etten tajuu noi monimutkasta tekstiä. ja täällä ei julkastu sitä missä sanoin et mistä oon katellinen.. jos mailaat nii sit on eri asia. =) mitä monella tavalla? no sanot asiat nii ku ne on, mitä niitä turhaan kaunistelemaan. 😉

Käyttäjä Tizku kirjoittanut 27.07.2005 klo 19:41

Moi! Mä en tiiä millasta on pelätä et masennus uusii, koska minulla on masennus vasta ensimmäistä kertaa elämässäni. Kauanko muuten ensimmäinen masennus yleensä kestää? Meinaan vaan et mulla se on ollu kohta 4 vuotta. 😞

On mulla välillä ollu ihan elämä huipussaan, kun oli mm. ihana poikaystävä ja kun tiesi pääsevänsä koulukodista kesäksi pois.

Menee kyllä ihan asian vierestä, mutta jätin poikaystäväni joidenkin teidän rohkaisusta, eikä siitä olisi tullut mitään kun hän oli kokoajan parhaan ystäväni perään. 😠

Dm15

Käyttäjä kirjoittanut 27.07.2005 klo 20:33

Ujom, mie tarkoitan, että keskustelupalstoilla voisi olla sellainen tapa, että saisi sanoa uudelleen asiansa toisella tavalla, jos väki ekasta kerrasta suuttuu. jos mie kirjoitan oman mielipiteeni asiasta, sitten sen lukee joku henkilö kelle en oikeastaan edes mitään kirjoita ja suuttuu mun kirjoituksesta. tietenkin palstoilla on oikeus jokaisen lukea mitä haluaa. mutta, jos mie en sille oikeastaan mitään sanokaan ja silti suuttuu, niin musta olisi oikeus sitten mun tälle suuttuneelle selittää asia ihan henkilökohtaisesti toisella tapaa. kun en mie sentäs ala joltain pusikosta hyppäävälle ja suuttuneelle tyypiltä anteeksi pyytään, jos en sille mitään edes sanonu.

mutta, jos se mulle sanoo, että suuttui mun tavasta esittää mielipiteeni ja otti sen henkilökohtaisena loukkauksena. niin silloin mulla pitäsi olla oikeus sanoa, että en hyväksy suuttumistasi vaan selitän asian toisella tavalla ja kohdistan sanani nyt sulle. jos vieläki suuttuu, sitten on vika joko mussa tai siinä. todennäköisesti sitten netissä syntysi joukkotappelu, tulisi eri mielipiteitä ja kohta olisin yksin ainua ongelma.
en mie enää sanoa suoria sanoja, niistä tulee vaan tappeluja. mie vähän olen yrittänyt itseeni sivistää.

mustakin täällä on nyt vähän hukkunu tekstejä jonnekin. ei munkaan juttuja ole julkastu kaikkia viime aikoina. ihan aamula kirjotin, että en ole nukkunu yhtään, jonnekin katosi. sano uudelleen mistä olet kateellinen. sano sillai, että julkastaan.

tizku meetkö syksyllä takaisin perhekotiin, mun ei tarvitse mennä mihinkään. tänään tuli jo raivauskone puita kaataan, kohta laitetaan jo taloni alkuun. no tuo nyt ei oikein ymmärrä kukaan, kun en muista sitä sanaa. mikä ensin valetaan. sitte aletaan talo siihen päälle rakentaa. mulla on selkävaivoja en ole pystynyt oleen hommissa, vasta ensi viikolla pääsen rakentaa.

Käyttäjä Tizku kirjoittanut 30.07.2005 klo 10:10

Moizis! Meen systerin luo ensviikonlopuksi ja sen jälkeen koulukodille. Koulu alkaa vasta 15 pv, mutta meidän täytyy olla siel viikkoa ennemin "rauhoittumassa".

Ai niin, mulla on synttärit elokuun 13. mut ajattelin, et äiti varmaan mielellään leipoo mulle kakun jo tälläviikolla. Isää en edes viitsi tällä asialla vaivata, enhän siellä pahemmin olekaan käynyt, aina päivän reissuja. Mutta sen tiedän, että mahdollisesti saan isukilta jotain 400-500 € mun uusiin silmälaseihin. Ajattelin ostaa samalla aurinkolasit vahvuuksilla, tai sit ostan ne vasta ens keväänä... xD