Umpikuja?

Umpikuja?

Käyttäjä LIVEnLEARN aloittanut aikaan 20.07.2005 klo 23:08 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä LIVEnLEARN kirjoittanut 20.07.2005 klo 23:08

Mulla on ongelma joka liittyy siihen että tunnen olevani elämässä tilanteissa joissa olen itsekäs, enkä haluaisi olla. Itsekkyys tuntuu liittyvän niin moneen asiaan.Pitäis päästä elämässä eteenpäin mutta tuntuu
ettei voi tehdä asioita koska niihin liittyy itsekkyys. Mulla on suuri päähänpinttymä siitä että kaikki vaikuttaa kaikkeen. Jos saavuttaa jotain itsekkäästi se vaikuttaa pyrkimyksiin päästä elämässä eteenpäin. Pitäisi saada koulutusta tai töitä, mutta tuntuu että on vaikea saavuttaa sellaista täysin reilusti, niin että tuntuisi että sen on ansainnut. Haluaisiin aloittaa alusta, mutta se on vaikeaa, menneisyyttä kysellään työhaastatteluissa ja muutenkin olen vähän pattitilanteessa. Pitäisi ehkä muuttaa omaan kämppään mutta ei saa töitä, ei voi maksaa vuokraa. Koulu alkaisi kesän jälkeen, mutta ei huvittaisi jatkaa.

Käyttäjä ujom86 kirjoittanut 21.07.2005 klo 20:41

öööö miksei huvittais jatkaa kouluu? ja ooks sit opiskellu jotain tiettyy alaa jo? toi on kieltämättä hankalaa.. =/ mut en tajuu miten nii kaikki voi tuntuu itsekkäältä?