Nuorten foorumi
Keskusteluryhmä, jossa nuoret voivat jutella mieltä painavista ja pohdituttavista asioista kuten ahdistuneisuudesta, itsetuhoisuudesta, ihmissuhteiden tai opiskelun kriisitilanteista jne.
Sopii Nuoret
Nuorten foorumi
Nuorten foorumi aiheet
Kaikki aihealueet
Hei! Olen ollut ihastunut erääseen poikaan puoli vuotta ihan oikeesti. Olemme samalla luokalla. En ole kertonu tunteistani mitään, koska olen ujo ja toisaalta en halunnut sotkea luokkakuvioita. Viime aikoina ajattelin että kerronkin tunteistani. Ajattelin et rehellisyys on kuitenkin parempi ja eihän sitä koskaan tiedä toisen tunteista. Oli miussa siis hiukan…
tjoo en nyt kyl yhtään keksis mistä tätä parhaiten lähtis purkamaan mut sanotaan vaikka et jonkin asteista masennusta oon potenu noin about 8 vuotta. alku ajottuu jonnekki kuuennen luokan ajoille ja paheneminen sai yläasteelta hyvän mäkistartin. unettomuuden ekat oireet alko samoihin aikoihin. ammattikoulussa näytti alkuun siltä et uus ympäristö ja…
Oon täysin ahdistunut, masentunut ja itsetuhoisuuta, kaikki johtuu yksinäisyydestä ei oo kavereitakaan ja pahasti koulukiusattu eli fyysisesti ja henkisesti.Tarvitsisin pikaista apuu ja en saa sitä kun psykiatri yrittää selvittää mulle sitä pikaista apuu, saan vasta sen tiedon kuukauden päästä.Käyn myös neuropsykologilla se sanoi että tartten pikaista esim. psykoterpiaa ja useimmiten…
Hei Swii! Samassa veneessä keikutaan.. On avomies, kaksi lasta, yksi ammatti jo hankittuna, omakotitalo -kaikki kunnossa ulkopuolisen silmin.. 🙂👍 niinpä niin. nimenomaan ulkopuolisen silmin. Sisällä kiehuu, tuntuu että pää ei vaan kohta enää kestä. 😟 Aloitin syksyllä painonpudotuksen (Olin ja olen edelleen huomattavan ylipainoinen) ja alkuvuodesta jotenkin luisin sisään syömishäiriöön..…
Pakko purkaa johonkin asioita päästään. En enää ymmärrä itseäni. Periaatteessa minulla pitäisi olla kaikki hyvin. On katto pään päällä, hyvä perhe, ruokaa ja syksyllä saan lakin päähän jos hyvin käy. Tapasin jopa mitä mukavimman ihmisenkin tässä taannoin ja ihastus on molemminpuolinen. Tämä ihminen tosin asuu jonkinmatkan päässä enkä siis näe…
Olen parikymppinen terveysalanopiskelija ja elämäni on päällisin puolin kunnossa. Opiskelut sujuu hyvin, minulla on rakastava avopuoliso ja maailman ihanin koira. Ongelmani alkoi reilu vuosi sitten, olin täysin normaalipainoinen ja söin, kun oli nälkä ja herkuttelin, kun siltä tuntui. Olin todella itsevarma ja tyytyväinen itseeni. Pituudeltani olen 170 cm ja painoin…
Tarinani
6Synnyin 16 vuotta sitten tytöksi tähän kylmään maailmaan, joka vuoristoradan lailla jokaista joskus kuljettaa. Perheeseeni kuului tuolloin 3 isoveljeä ja isosisko, sekä vanhemmat. Jälkeenpäin perheeseeni ovat ilmestyneet isäpuoli ja kaksi puolsiskoa. Muistan lapsuudestani hyvin vähän, ja sen vähän minkä muistan, muistan painajaismaisesti. Aloin näkemään näitä painajaisia jatkuvasti lapsuudestani oikeastaan sen…
hmm…jos elämäni tarinan kertoisin niin ei riittäis ihan muutama rivi, joten kerrotaan jotain… olen 23-vuotias hoitoalalla oleva nainen (niinpä, oon itse ihan rikki ja sitten pitäs jaksaa muita hoitaa…) ja olen kärsinyt toistuvasti masennuksesta.välillä mennyt hyvin (ja lujaa) ja on ollut vähän liiankin hauskaa.sitten mennään alas.2002 kävin pohjalla ja otin…
Moikka
1joo, Elämä on, mut minulla off. Ajattelin töissä ollessani jos mä tästä työpaikasta pääsen eteenpäin niin mua odottaa loistava tulevaisuus. Mutta kohtalo päätti toisin. Nyt olen eläkkeellä ja takana loistava tulevaisuus, sorry jos tää kuulostaa masentavalta mut en ole masentunut. Olen ihan oikeesti positiivinen ihminen vaikka teksti kertoo ihan muuta.…
Vaikka on sanonta rumuus ei ole ilo kenellekään mutta kyllä se välillä naurattaa, ei pidä kohdallani ainakaan paikkaasa lopun osalta. Se ei naurata ollenkaan. Koen yleisillä paikoilla häpeätä omasta naamastani joka ei ole hääppöisen näköinen. Muuten olen ihan tyytyväinen kroppaani ja painooni, ei ole ylipainoa tms. mutta kasvot ovat rumat.…