Nuorten foorumi

3 päivää sitten

Keskusteluryhmä, jossa nuoret voivat jutella mieltä painavista ja pohdituttavista asioista kuten ahdistuneisuudesta, itsetuhoisuudesta, ihmissuhteiden tai opiskelun kriisitilanteista jne.

Sopii Nuoret

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Nuorten foorumi

Nuorten foorumi aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 2107
Käyttäjä Yksi Äiti aloittanut aikaan 23.02.2008 klo 19:10 kohteessa Nuorten foorumi

Hei teille kaikille vaikeuksien kanssa kamppaileville nuorille! Itse olen 15-vuotiaan nuoren äiti ja tarvitsen kipeästi neuvoja, miten jatkaa tästä eteenpäin. Tämä tarina alkaa viime syksystä, jolloin sain yllättäen poikani kaverilta puhelun sunnuntai-iltana. Hän kertoi epäilevänsä, että poikani tekee samaisena iltana itsemurhan. Haukoin henkeäni kuunellessani hätääntynyttä ääntä puhelimessa. Seuraavana päivänä olimme…

Käyttäjä Amanita aloittanut aikaan 12.03.2008 klo 14:07 kohteessa Nuorten foorumi

Hei! Kamppailen itsekin lapseni tukena hänen sairaudessaan. Aluksi tunsin suurta ahdistusta ja syyllisyyttä ajatellen, mitä minä olen tehnyt väärin, että lapseni sairastui? Mutta onneksi lopulta ymmärsin, että mieli voi sairastua ihan kenellä vaan, olosuhteista tai yhteiskunnallisesta asemasta huolimatta. Aluksi lapseni laittoi välit poikki, syyttäen minua kaikesta ja vihaten minua! Kerroin…

Käyttäjä lindsay aloittanut aikaan 29.02.2008 klo 01:17 kohteessa Nuorten foorumi

Olen lukion toisella luokalla ja en odota mitään muuta enempää kuin sitä, että pääsen pois tuosta koulusta. Vanhojen tanssitkin olivat juuri ja ei niistäkään juuri iloa irronnut, eikä päivä mikään kummoinen ollut kun tanssin tyttöparina. Mulla olis ollut yksi kakskymppinen tuttu poika, joka on tosi komea ja jota olisin voinut…

Käyttäjä lindsay aloittanut aikaan 24.02.2008 klo 00:36 kohteessa Nuorten foorumi

Olen mielestäni ollut jo jonkin aikaa masentunut. Joskus vähän vähemmän joskus enemmän, Nyt parin viime viikon aikana se on noussut kai enemmän taas esille. En ole niin masentunut että se haittaisi elämääni. Tiedä sitten olenko ollenkaan oikeasti masentunut. Tuntuu vaan siltä että olen kyllästynyt kaikkeen ja mikään ei tunnu oikein…

Käyttäjä Ninian aloittanut aikaan 21.10.2007 klo 17:32 kohteessa Nuorten foorumi

Olen nyt ollut lukiossa yhden vuoden ja toinen on menossa. Opiskelen sen 4 vuoteen, koska sähläsin sen alun. En peruskoulusta lähtyäni ole osannut sanoa yuhtään mitään mitä haluaisin opiskella. Lukion kurssit ovat menneen joten kuten, mutta en oikeasti osaa mitään lukion asioita. En edes tiedä, mitä haluan kijroittaa ja miten…

Käyttäjä Sirena aloittanut aikaan 02.01.2008 klo 12:35 kohteessa Nuorten foorumi

Minulla on ollut jo pari kuukautta enemmän tai vähemmän ahdistunut olo. Ärsyttää, kun joka välissä tulee huono olo, siis fyysisestikin, vaikka ei olisi mitään syytä. Ruokahalu on olematon, en saa vain alas paljon mitään… Huolestuttaa, kun laihdun hirveää vauhtia… 😯🗯️ Koko juttu lähti kai siitä, kun seurustelin erään pojan kanssa,…

Käyttäjä Fugace aloittanut aikaan 12.12.2007 klo 19:32 kohteessa Nuorten foorumi

Elikkäs, mielestäni tähän asiaan törmää liian usein. Itse olin homofobisen ihmisen arvostelun kohteena viimeksi tänään. Ihan pari tuntia sitten. Vaikka olen itselleni sanonut, että niistä sanoista ei kannata välittää, niin silti ne iskevät. Voivat iskeä lujaakin. Jonkun tuntemattoman ihmisen sanat voivat saada toisen tuntemaan itsensä erittäin huonoksi, ala-arvoiseksi, mitättömäksi olennoksi.…

Käyttäjä Kumma90 aloittanut aikaan 14.02.2008 klo 22:25 kohteessa Nuorten foorumi

Terve vaan kaikille. Tämä onkin sitten ensimmäinen viesti mitä tänne kirjoittelen. Ei tunnu helpolta, lukiessa muita keskusteluja jotenkin tuntuu omat ongelmat suhteessa mitättömiltä… Ongelma on surullisen tuttu aihe täällä, yksinäisyys ja jännitys sosiaalisia tilanteita kohtaan. Tulen hyvästä perheestä, ja kavereita on. Mutta sen ongelman teen minä itse. Olen aina ollut…

Käyttäjä breakage aloittanut aikaan 04.01.2008 klo 21:28 kohteessa Nuorten foorumi

Tällä hetkellä on niin sietämätön ahdistus ja masennus päällä, että tuntuu etten kohta enää kestä. Pakko purkaa asioita ulos, jospa tänne kirjottaminen tois edes hetkellisen helpotuksen… En itseasiassa edes välitä lukeeko kukaan tätä, mutta tärkeintä on vaan tällä hetkellä saada asiat kakistettua ulos. Oon siis kohta 18-v. nuori naisen alku…

Käyttäjä Krisse82 aloittanut aikaan 02.01.2008 klo 20:44 kohteessa Nuorten foorumi

Kerron teille nyt minun tarinani lyhyesti pääpiirteittäin… Koko tarinasta kirjoittaisi monta kirjaa..olen kokenut elämässäni monia kauheuksia. alkoholismia perheessä,hyväksikäyttöä.. väkivaltaa,niin fyysistä kuin henkistäkin,pettämistä.,tällä hetkellä olen yksin huoltaja,käyn hyvässä työssä, ja silti painiskelen rahavaikeuksissa. ( velkaannuin ex-mieheni syystä.) Jouduin aikuistumaan liian nuorena,Koen että lapsuuteni on ollut vajaavaista ja nuoruutta ei ole ollut…

Nuorten foorumi moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Nuorten foorumi moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: