Nuorten foorumi
Keskusteluryhmä, jossa nuoret voivat jutella mieltä painavista ja pohdituttavista asioista kuten ahdistuneisuudesta, itsetuhoisuudesta, ihmissuhteiden tai opiskelun kriisitilanteista jne.
Sopii Nuoret
Nuorten foorumi
Nuorten foorumi aiheet
Kaikki aihealueet
Yhtenä viikonloppuna huhtikuun alussa tapuhtui jotain sellasta mitä en saa mielestäni ollenkaa. Jotain aivan kamalaa. Mun ja mun poikaystävän piti men juomaa johonki mut sit ei ollukkaa paikka mihi men juomaa ni juotii meil meijä porukoitte kans. Hyvä ku muistan edes alku illan.. Pää on vaa pätkiä täynnä. Yks pätkä…
Tätä on kestänyt jo yli vuoden. Elämä on muuttunut aivan erilaiseksi, siitä kun mulle puhkesi sosiaalisten tilanteiden pelko. Ja tuo pelko on kamala.😭 Aluks se rajaa vähän elämää, mutta pikkuhiljaa se alkaa rajata koko elämää. Nyt opiskelen vallan kotona, en kestäny sitä tuskaa mitä mulla oli koulussa. Se oli kamalaa.😞…
En tiedä miten aloittaa, erityisen vaikea aihe ainakin minulle. Minut on raiskauttu noin puoli vuotta sitten, inhoan tuota sanoo,Ai miksi? Sitä en tiedä, inhoan vain,niskakarvani nousevat pystyyn jos itse joutuu sanomaan taikka kuulen jossain muualla,se on liekkö mysteeri. Olen siis 19-vuotias kun minulle tehtiin se pahin mitä naiselle voi tehdä,…
Kuulostaa aivan ilta-sanomien otsikolta, olen lukenut aiheesta lehdissä, mutta että tämä tapahtui minulle, en voi ymmärtää.. Olin miehen kanssa päivän yli kolme vuotta kihloissa, sitten totesin etten voi jatkaa meidän syhdetta. Alussa kaikki oli ihanaa, niinkuin vain vastarakastetuilla voi olla. Oltiin kaikki ajat yhdessä, mutta sitten mua rupesi ahdistamaan se…
Olen aivan kohta 15-vuotias, tyttö. Olen vähän hämilläni kaikesta. En tiedä pitäisikö minun hankkia apua. Elämäni on pienestä pitäen ollut hieman sekava. Tälläkin hetkellä äitini ja hänen avomies huutavat keittiössä kurkku suorana. Olin vasta aivan yksin kotona, tässä hiljaisessa ja kylmässä omakotitalossa kaivaten seuraa, koska minua ahisti kaikki se hiljaisuus.…
No niin… Kuinkakohan tämän aloittaisi? Lukekoot joku jos jaksaa… Ja vastailla saa ja olisi toivottavaa 😳 Jos kertaan ensin lyhyesti, mitä tapahtui ennen kuin tähän varsinaiseen aiheeseen päästiin. Eli, elämäni on ollut viimeisen kahden vuoden aikana täyttä kaaosta. Ahdistus vaivaa koko ajan, pelkään vähän kaikkea ja masentunut olotila yllä jatkuvasti.…
Onkohan täällä muita nuoria kun minä kuka on jostain syystä joutunut muuttamaan takaisin vanhempien luokse vaikka on jo oman kodin perustanut. Mulla suurin syy on kyllä fyysinen sairaus mutta silti tämä on nöyryttävää vaikka pääsen kai muutaman kuukauden päästä takaisin asumaan omiin oloihini. Olen sentäs jo 21v.
Kirjoitan hetkellisestä ajasta siitä, mitä koen nyt äitini kuoltua. On ollut raskasta, mutta jaksan muistaa äitiäni hyvinä ja pahoina aikoina, sekä surulla, että ilolla. Äitini kuoli noin kolme vuotta sitten. En muista aivan kaikkea, koska olin todella shokissa siitä. Kaikki on sumentunut siitä illasta.. ainoa asia minkä muistan on se,…
Mulla oli muutama kuukausi sitten tuoharjottelu jakso (kesti 2kk). en osannu siellä mitään koksa meillä ei oo varsinaisesti vielä ollu siitä aiheesta kunnolla koulussa! ja en oo ollu muutenkaan kunnolla koulussa koska ala ei kiinnosta todellakaan mua! mutta oon ajatellu että yritän tän loppuun koska en oikein uskalla vaihtaa kouluakaan…
liikaa
3mulle on tapahtunut tän viimesen vuoden aikana niin paljon kaikkee, että musta tuntuu etten pysy enään kunnolla järjissäni. Ihan oikeesti. Lukuvuoden alussa mulla ei ollut mitään ongelmia, olin normaali, joskin vähän synkemmän näköinen nuori. Tein aina kaiken mitä piti ja vähän ylimääräistäkin. Sitten löysin parhaan ystäväni kautta nykyisen poikaystäväni, joka…