Mitä mä teen?

Mitä mä teen?

Käyttäjä sannasusanna aloittanut aikaan 09.06.2008 klo 14:25 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä sannasusanna kirjoittanut 09.06.2008 klo 14:25

Yhtenä viikonloppuna huhtikuun alussa tapuhtui jotain sellasta mitä en saa mielestäni ollenkaa. Jotain aivan kamalaa. Mun ja mun poikaystävän piti men juomaa johonki mut sit ei ollukkaa paikka mihi men juomaa ni juotii meil meijä porukoitte kans. Hyvä ku muistan edes alku illan.. Pää on vaa pätkiä täynnä. Yks pätkä oli niistä kamalin ja oksettavin, se et mun isöpuoli sormetti mua. Aamulla luulin et olin nähny jotain kamalaa painajasta, joka oli hyvin todentuntuinen. Arvaatteki varmaa jo ettei se ollut painajaista. Niin, sitten ku mä ite sen tajusin kerroin tietty poikaystävälleni. Mut äitil mä en osaa kertoa. Mitä jos se heittää mut pois kotoa? Jos kerron vast sille ku muutan syksyllä pois täältä? Mut mua oksettaa ja pelottaa ol tääl. Jos kirjotan kirjeen. Mä en edes tiä mistä se suuttus mul ku en muista et mä olisin tehny jotain, enkä välttämät halua muistaakkaa. Mut isäpuoli muistaa. Voiks äiti ol mul kiukkunen jos mä en edes ite muista tehneeni jotain? Tää on vaa nii perseest. Kai se jo jotain ihmettelee ku olen niin mulkku isäpuolel, ni mulkku et käskin sen tappaa ittes ku mä en viitti tehä sitä etten sen takia halua joutua vankilaa. Mut melkee sama toi jo olis, on se jo mun elämäni pilannu. Osasttekst te neuvoa mua?! 😯🗯️

Käyttäjä Whatever kirjoittanut 13.06.2008 klo 08:26

On kamalaa että olet joutunut kokemaan tuollaista ja vielä isäpuoleltasi! Muista nyt kuitenkin ettei se ollut sinun syytäsi. Jos äitisi sen takia heittäisi sinut pois kotoa on hän todella epäoikeudenmukainen. Mutta niinhän se usein on että syyttömät saavat kärsiä ja se on väärin, ehdottomasti. En nyt tiedä oliko tästä mitään apua, mutta toivottavasti saat asiat itsesi kanssa selvitettyä ja ehkä pystyt sen myös joskus kertomaan äidillesi, ja unohtamaan. 🙂👍

Käyttäjä v 1959 jousimiesnainen kirjoittanut 18.06.2008 klo 20:43

Hei Sannasusanna🙂🌻🙂🌻

Sinä olet nuori ja viaton ja ennenkaikki olet äitisi tytär. Sinun isäpuoli ei ole oikeus kajota sinuun eikä saa edes kosketta sinua. Eli hän ei saa ahdistaa eikä toteuttaa mielihaluja sinuun.

Kerro rehellisesti äidillesi mitä on tapahtunut ja kerro myös miten paljon sinä olet ollut peloissaan sen ikävän kokemuksen jälkeen isäpuolesta.

Sinä olet syytön isäpuolen ikävän tapahtumaan ja hän käytti sinun humalatila hyväksi joten olet syytön hänen tekoon. Kyllä äitisi tietää mitä pitää tehdä sen asian puolen mikäli hän katsoo sen tarpelliseksi eli jättää isäpuolen ja tekee siitä rikosilmoitus ja samalla katsoo että tulet saaman keskusteluapu tapahtumasta. Jos käy niin ikävästi ettei äitisi haluaa uskoa tapahtumaan silti sinä olet syytön ja isäpuoli käytti sinun humalatilaasi hyväksi, ei se asia miksikään muuttuu.

Kerro tästä kokemuksesta omalle isälle jos näyttää siltä ettei äitisi tee sen asian suhteen mitään.

Paljon paljon voimia sinulle 🙂🌻