Nuorten foorumi
Keskusteluryhmä, jossa nuoret voivat jutella mieltä painavista ja pohdituttavista asioista kuten ahdistuneisuudesta, itsetuhoisuudesta, ihmissuhteiden tai opiskelun kriisitilanteista jne.
Sopii Nuoret
Nuorten foorumi
Nuorten foorumi aiheet
Kaikki aihealueet
Minulla on niin kamala elämä, ettei kukaan kestä kuunnella hetkeäkään. Tänään aamulla vastailin opettajan kysymyksiin, ja sain iltapäivällä tietää, että hän ahdistui vastauksistani ja kertoi opolle ja opo soitti nupolle. Ja minä luulin, että puhuin ihan normaaleja asioita. Luulen aina, että kokeet menee hyvin ja huominen on parempi, mutta se…
Eli tommosia mulla on ollut läpi elämän. Hetki niin selitän. >>> Olen kavereiden kanssa, useampi kamu, pelaillaan peliä, minä vuorossa. Sitten alkaa jotain outoa, kesken pelaamisen kädet tärisee aivan kuin pahemmassa rapulassa, mistään ei tuu mitään, ei pysty keskittymään. Rupeaa ahdistamaan. Paine kasvaa, ahdistus lisääntyy, suljen sen vain ulos pakon…
Sihti
4Kuinka moni tietää kyseisestä paikasta? Itse olen menossa Sihtiin ensi maanantaina.. En tiedä mitä tuleman pitää… Tietääkö kukaan mitä Sihdissä oikeastaan tehdään ja ovathan asiat luottamuksellisissa käsissä eivätkä mene esimerkiksi vanhemmilleni? Kaikki tieto kelpaa ja omakohtaisia kokemuksia otan mielelläni vastaan.
Pari päivää sitten löysin tän sivuston ja ajattelin että täältä löytyy varmasti hengenheimolaisia,joiden kanssa voi ajatuksia jakaa. Mulla ollut elämäni rankin vuosi takana,5 ystävää kuoli ja entinen poikaystävä uhkasi puukolla ja oli muutenkin hengenvaarallinen. Tarinani löytyy tuolta tarina osiosta. Nyt olen muuttanut ja löytänyt ihanan miehen ja kaikki menee ihan…
Olen seurannut tämän sivun keskusteluja jo varmaan vuoden. Mutta nyt kirjoitan tänne ensimmäistä kertaa,sillä on pakko saada purkaa tunteita,helpottaa ajatus että sitten edes joku tietää. En muista kauanko olen ollut masentunut,varmaan vuoden,ehkä ylikin. Tosin kukaan ei tiedä siitä, ei ystävät,perhe,ei kukaan. Kellekkään en voi kertoa,en pysty. Olen 13-vuotias,ja äitini kuoli…
Eli siis kuten varmaan jo otsikosta huomasitte että haluan kertoa siitä että minua ON kiusattu koulussa,ja että mitä teen näin jatkossa. Siis olen ysillä ja minua suoraan sanottuna AHDISTAA mennä kouluun:s sen takia koska siellä on melkein joka ysiluokalla + muilla luokilla näitä ahdistavia tyyppejä. mm.minua ja kaveri porukkaani haukuttiin…
Hei, kirjoitan tänne ensimmäistä kertaa, enkä ole varma pitäisikö minun kirjoittaa ylipäätään mitään. No, kuitenkin, olen yläasteella oleva tyttö jolla menee koulussa ihan hyvin ja kotona on normaalia. Kaikki sanovat minun olevan iloinen henkilö joka ei suutu helposti. Vanhemmat ovat sanoneet leikillään aurinkoiseksi. Mutta ei se näin valitettavasti ole. Toinen…
mulla on nyt kohta viikon olla aika pahoja ahdistus/paniikkikohtauksii. uni ei maistu. ruoka ei maistu. lääkkeet ei tehoo. alotettiin tollanen zipralex-masennuslääkitys muutama päivä sitten . sen jälkeen olotilani on vaan pahentunu. kurkkua ahdistaa,hengitys ei pelaa, vapina iskee päälle, silmissä sumenee, itku tulee, sydän jyskyttää ja koko maailma tuntuu kaatuvan päälle.…
Heips! Kirjoittelen tänne ensimmäistä kertaa. Olen pikkuhiljaa täysi-ikäinen lukiolainen. Lapsuuteni oli onnellinen ja asiat ovat edelleenkin perheen osalta hyvin. Minusta tuntuu, luettuani muita keskusteluita ja muiden tilanteita, että omani ovat ehkä hieman ”turhia” sillä ei mitään kovinkaan vakavaa ole tapahtunu. Ainakaan ulkopuolisten silmin. Pari vuotta sitten tutustuin erääseen poikaan. Meistä…
Kirjoitin tänne aika kauan sitte, olin tekemässä itsemurhaa. Mutta oon vielä hengissä. Kaikki vaan menee päin helvettiä, oon melkein kuollu kun puolustin mun nais ystävää, tämä sen mies hakkas sitä ja kun menin väliin sain jostain puukon terotus kivestä päähän, 9 tikkiä päähän ja koko rappu täynnä verta. Sen jälkeen…