En enää tiiä mitä teen

En enää tiiä mitä teen

Käyttäjä Weltsu aloittanut aikaan 22.01.2009 klo 03:38 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä Weltsu kirjoittanut 22.01.2009 klo 03:38

Kirjoitin tänne aika kauan sitte, olin tekemässä itsemurhaa. Mutta oon vielä hengissä. Kaikki vaan menee päin helvettiä, oon melkein kuollu kun puolustin mun nais ystävää, tämä sen mies hakkas sitä ja kun menin väliin sain jostain puukon terotus kivestä päähän, 9 tikkiä päähän ja koko rappu täynnä verta. Sen jälkeen on tullu yritettyä itsemurhaa, kerran olin 6 tuntia tajuttomana kun otin lääkkeitä yliannostuksen. Nyt se mies on linnassa 4v, sitte tämä ystävä rakastu uuteen, joka otti yli annostuksen subutexia johon se kuoli viime torstaina, mun kaveri on nyt osastolla ja en tiiä pitäskö munki mennä sinne, maanantaina on psyk. polille aika…

Käyttäjä v 1959 jousimiesnainen kirjoittanut 28.01.2009 klo 12:48

terve Weltsu 🙂🌻🙂🌻

Olet todella osoittanut itselle sankarillista tekoa, ennenkaikki kuin puolustit naispuolesta ystävää.

Älä altistaa itseesi enää, koska sinulle voi käydä paljon paljon huonommin kuin mitä nyt koit.

Jos haluat auttaa naispuolisia ystäviä niin soita mielummin poliisit paikalle kun että altistat itseesi toisen puolesta koska tekijä on monta kertaa vahvempi kun on raivoissaan ja agressiivinen mies on kuin raivo härkä ja siinä sinulle voi käydä huonommin.

Yritä kasata itseesi ehjemmäksi lepäämällä ja sekä käy polilla, ota vastaan se apu mitä sinulle tarjotaan.

Pidä huoli itsestäsi.

Paljon voimia🙂🌻🙂🌻🙂🌻

Käyttäjä Fanny00 kirjoittanut 29.01.2009 klo 17:40

Samaa mieltä olen edellisen kanssa, että teit todella hienon teon puolustaessasi nais ystävääsi! 🙂🌻 Kumpa jokaisella olisi samanlainen ystävä, noin välittäväinen.

Kuulostaa ainakin minun korvaan, että sinulla on todella kurja olo. Kumpa jostain löytyisi jokin keino, mikä auttaisi edes vähäsen. Ehkä kannattaisi sitä osastolla oloakin harkita?

En voi muuta kuin toivoa että voit jo paremmin. Voimia!

Käyttäjä Eläväinen kirjoittanut 30.01.2009 klo 20:26

Weltsu, ei voi kuin sanoa, että olet todellinen ystävä! Olet puolustanut ystävääsi erittäin vaikeassa tilanteessa.

Toivon sinulle paljon voimia rankkojen asioiden käsittelyyn! Hyvä, että olet jatkanut elämääsi! Kuolemasi olisi varmasti jättänyt jälkeensä paljon ikävää läheisillesi ja ystävillesi.

Jaksamisia! 🙂👍