Nuorten foorumi
Keskusteluryhmä, jossa nuoret voivat jutella mieltä painavista ja pohdituttavista asioista kuten ahdistuneisuudesta, itsetuhoisuudesta, ihmissuhteiden tai opiskelun kriisitilanteista jne.
Sopii Nuoret
Nuorten foorumi
Nuorten foorumi aiheet
Kaikki aihealueet
Olen sairastanut nyt reilu vuoden OCD:tä eli pakko-oireista häiriötä. Minulla tosin oli tämä sama häiriö joskus kun olin ihan pieni, mutta nyt se on tullut takaisin vanhemmalla iällä. Mutta nyt tämä on alkanut vaikuttaa liikaa elämääni ja joskus on päiviä että olen niin masentunut etten halua tehdä muuta kuin nukkua.…
Onko ketään muuta joka on niin väsynyt ettei jaksa puhua, kirjoittaa, itkeä, kävellä, hengittää tai elää? 😑❓ Tämänkin kirjoittaminen ottaa tosi koville mutta pakko on sen verran jaksaa. Fyysinen väsymys on niin paha, etten joinain päivinä pysty olemaan edes pysty asennossa, saati tehdä sitten jotain muuta, kuten siivota. Rappusia alas…
Oon kirjottanut tänne aijemminkin mun elämästä, mutta asiat on sen jälkeen muuttunut paljonkin. Eli oon 15-vuotias tyttö ja käyn 8.luokkaa, mikä on jo ihan loppusuoralla. Olen ollut parin vuoden aikana viisi kertaa osastohoidossa (psykiatrisessa) on ollut päiväosastoa ja kokovuorokautista. Ongelmathan mitä mulla on niin on; Vaikea masennus, itsetuhoisuutta, viiltelyä ja…
Millaisia ajatuksia sinulle herää sanasta ”pakko-oireet”? Itselleni se oli aivan tavallinen sana vielä vuosi sitten. Nyt se esiintyy elämässäni aivan uudella tavalla. Joskus helmikuun loppupuolella aloin tuntea erilaista ahdistusta kuin koskaan ennen olen kokenut. Oloni oli kamalan epävarma ja pelokas. Se sama olo on jatkunut tähän päivään saakka. Itse voisin…
Olen kyllä nyt keittänyt itselleni sellaisen sekasopan, etten tiedä miten sen pystyy syömään. Vaikeinta on, kun en tiedä mistä kaikki oikein alkoi. Kun olin pieni, aloin voida fyysisesti pahoin joka päivä, siis minua oksetti. Olen myös pienestä asti pelännyt oksentamista, ja jouduin siis pienenä olemaan tekemisissä tämän pelon kanssa päivittäin…
Mä en enää jaksais elää… Koulussa on ongelmia poissaolojen takia,en asu kotona ja siitä on hirvee stressi et miten mun porukat viel rakastaa mua ku oon tallanen(asun lastenkodissa koulunkäynti ongelmien takia… ).😭 Haluisin vaan maata sängyssä ja levätä,mut lastikses kiskotaan ylös ja patistetaan kouluun… mä en haluu enää elää…😯🗯️
Heips! Olen uusi käyttäjä täällä, ja huomasin että tämä foorumi vaikuttaa melko lupaavalta. Haluiaisin lähinnä purkautua vaan jollekin tai jonnekin, koska en tiedä kuinka kauan jaksan enää pitää näitä asioita sisälläni. Enkä edes tiedä mistä aloittaa. Epäilen olevani masentunut, mutta en pysty hakeutumaan hoitoon. Se ei vaan onnistu, sillä alkaa…
Heippa oon 21 vuotias,kärsin kovasta uupumuksesta tämä uupuneisuus on tosi rankkaa ja pohjatonta,vaikka nukkuisin kuinka niin aina uupumus painaa,voin tosi huonosti. Olen kuin näkymättömän kuplan sisällä mistä ei ole pois pääsyä,olen ihan yksin tämän kuplan sisällä vaikka mulla on ihana kohta kaksi vuotias lapsi ja mies.Mutta kuitenkin kukaan ei voi…
sain kuulla kauhistettavia asioita mun kaverin menneisyydestä (joista se siis ite kerto mulle).. et sen vanhemmat oli tapellu niin rajusti et siinä toinen heilutti jo puukkoo ja se mun kaverin isä tönäs sitä seinään niin että sen pää aukes, mun kaveri näki sen kun oli joku 4v. sit sen äiti…
Onkohan täällä kukaan sortunut noihin paljon puhuttuihin pikavippeihin? No, täällä olis ainakin yks idiootti. Tämä minun pikavippikierteeni on alkanut jo parisen vuotta sitten. Alkoi jostain ihan mitättömästä 20 lainasta ja kasvoi siitä sitten sellaiseen reiluun 1000 lainaan. Pikavipit ovat niin nopeaa ja helppoa rahaa, tosin niiden korot ovat ihan naurettavan…