Elämäni, kauanko jaksan tätä vielä ?

Elämäni, kauanko jaksan tätä vielä ?

Käyttäjä -jassu- aloittanut aikaan 18.05.2010 klo 20:47 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä -jassu- kirjoittanut 18.05.2010 klo 20:47

Oon kirjottanut tänne aijemminkin mun elämästä, mutta asiat on sen jälkeen muuttunut paljonkin. Eli oon 15-vuotias tyttö ja käyn 8.luokkaa, mikä on jo ihan loppusuoralla. Olen ollut parin vuoden aikana viisi kertaa osastohoidossa (psykiatrisessa) on ollut päiväosastoa ja kokovuorokautista.

Ongelmathan mitä mulla on niin on; Vaikea masennus, itsetuhoisuutta, viiltelyä ja anoreksia. Tällähetkellä musta on myös tehty lastensuojelu ilmoitus koska en muka pärjää kotona ja meen täällä muka vaaan huonompaan kuntoon..

Käyn säännöllisesi juttelemassa sairaanhoitajalla nuoriso.psyk.polilla ja säännöllisesti myös käyn lastenlääkärillä ja se tsekkaa mun fyysisen kunnon yms. Nyt on todella todennäköistä, että joudun osastohoitoon somaattiselta puolelta. En halua taas osastolle, en kestä. Jännittää, kun sieltä lastensuojelusta tulee ensiviikolla kaks sossua meille kotiin käymään..

Oikeesti en kestä tätä. Tätä on kestänyt oikeesti jo niin monta vuotta. Enää en oikeesti tiedä, että kauanko mää jaksan tällästä.. Mulla on voimat nyt ihan loppu niin fyysisesti kuin henkisestikkin.

Mukavaa jos joku luki tämän! 🙂

Ja hyvää kesää kaikille! 🙂🌻

Käyttäjä -jassu- kirjoittanut 10.06.2010 klo 21:08

Heippa,

No niin hyvin, kuin nyt vain voi jaksaa. Yritän henkisesti valmistautua sinne rippileirille, koska se jotenkin ahdistaa mua..

Sairaanhoitajani on mukava ja ymmärtää. Tietysti myös tärkein on kohdallaan; voin luottaa häneen ja pystyn melkeimpä kaikesta puhumaan hänelle.

Kiitos kannustavasta tekstistäsi! 🙂

Samoin, Hyvää kesää! 🙂