Nuorten foorumi
Keskusteluryhmä, jossa nuoret voivat jutella mieltä painavista ja pohdituttavista asioista kuten ahdistuneisuudesta, itsetuhoisuudesta, ihmissuhteiden tai opiskelun kriisitilanteista jne.
Sopii Nuoret
Nuorten foorumi
Nuorten foorumi aiheet
Kaikki aihealueet
No siis: Oon kohta 16-vuotias tyttö ja kävin pari päivää sitten terkkarilla. Piti samalla palauttaa joku mielialakyselylomake ja sit se anto mulle ajan lääkärille ku oli muka huolissaan musta…vaikka keskustelujen piti olla luottamuksellisia. Ja uhkas viel laittaa lastensuojeluilmotuksen…Mun mielestä aika turhaan. 😞 Näytän ihan normaalilta, mut oon oikeesti joku piiloemo…
apua
20Kirjotan tänne ekaa kertaa eli en oikeen tiedä miten tä toimii mut yritän nyt kuitenkin. Eli mul on tällänen ongelma et on koko ajan ihan hirveen ahdistunut olo ja tuntuu ettei ois ketään joka välittää, vaikka tosiasia on että mulla on poikaystävä joka tekee parhaansa ja yrittää auttaa aina kun…
kirjottelinki tänne jo aiemmin eli oon koht 16 v ja mun elämä ei nyt oikeen suju, vaik mul on kaikki hyvin, hyvät välit vanhempii paljo kavereita, opiskelu paikka. silti elämä vaan ei suju, saan paniikkikohtauksia joihin sain juuri lääkityksen mutta mulle on tullut hirveitä pelkoja. ☹️ esim. hirveä kuoleman pelko…
Ajattelin kertoa hieman itsestäni jotta saatte paremman kuvan tilanteestani. Olen nuorehko mies (20v) asun pienessä kaupungissa. Vanhempani erosivat noin 3-4 vuotta sitten. Ainoa sisareni muutti opiskelemaan kolme vuotta sitten kauemmas täältä. Asun tällä hetkellä äitini luona, joka on melko työ-narkomaani (50+ tuntia viikkossa). Tapaan isääni ja sisartani jokunen kerta vuodessa.…
Hei kaikki 12-18 -vuotiaat nuoret, joiden vanhemmat ovat eronneet! Ensimmäinen Vetskari liveryhmä on ensi maanantaina 12.9. klo 18-20. Liveryhmässä on teemana: Vanhempien ero. Myös toinen Vetskari liveryhmä on jo ensi viikon keskiviikkona klo 15-17 ja sen teemana on: Isän ja äidin välissä kahdessa kodissa. Vetskari liveryhmät on tarkoitettu vanhempiensa eron…
Olen tarvinnut apua jo monta vuotta. Viimeiset pari vuotta oikein kipeästi. Olen sekaisin ja tukahdutan omat tunteeni työntämällä ikävät asiat syrjään. Tästä seuraa se, että saan spontaaneja itkukohtauksia. Niin töissä tauolla kuin kotona. Ihmisten nähden pystyn hallitsemaan itseäni sen verran että vaikutan vain ärsyyntyneeltä ja poissaolevalta. Ongelmana on vain juurikin…
Kuten varmaan tajuattekin, niin kärsin vakavasta masennuksesta. Minulle määrättiin Mirtazapin Orion 15mg ja Opamaxit tarvittaessa, vaihdoin lääkitystä, koska tuo Mirtazapin aiheutti sen, että jatkuvasti teki mieli tupakkaa, niillä ihmisillä, jotka eivät polta niin tulee jatkuva tarve syödä, joten vaihdoin lääkitystä. Nyt on Truxal, ja pari päivää sitä käyttänyt, ennen Truxalia,…
Olen lähes 19v. poika; Olen todella alakuloinen, masentunut. Mikään ei kiinnosta, ei pääsykokeisiin lukeminen, ei elämä ☹️. Itken joka päivä, tunnen itseni arvottomaksi.. ja minut on petetty todella pahasti 😞 Pettäjä oli narsisti, joka tuhosi elämäni. Kaverini teki vasta itsemurhan, päädyn miettimään sitä joka päivä itsekin 😞 Haluan pois kotoa,…
Olen lähipäivinä ajatellut vain, että haluaisin lähteä tästä kaupungista pois kertomatta kellekään, minne lähden. Ihan sama mitä minulle tapahtuisi, kunhan ei enää tarvitsisi olla täällä. Olen pyöritellyt mielessäni, että jos vain lähtisi jonnekin ja alkaisi elättää itseään vaikka huoraamalla. Tai jollain vastaavalla. Kaikki tämä siksi, että olen lopen kyllästynyt odotuksiin…
oon kohta 16 v tyttö, ja mulle on alkanut tulla ahistuneisuushäiriöitä tässä 2 vk sisällä, ne alkoi sitää kun tajusin että joudun muuttamaan yksin vieraalle paikkakunnalle mistä en tunne ketään, kun sain sieltä opiskelupaikan. vanhempani eivät pystyneet muuttamaan mukaani mikä ahdisti vielä enemmän, ensiksi oli vain ahdistusta sitten alkoi nuo…