Ahdistus ja ahdituneisuushäiriöt

Ahdistus ja ahdituneisuushäiriöt

Käyttäjä hennaj aloittanut aikaan 22.08.2011 klo 14:22 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä hennaj kirjoittanut 22.08.2011 klo 14:22

oon kohta 16 v tyttö, ja mulle on alkanut tulla ahistuneisuushäiriöitä tässä 2 vk sisällä, ne alkoi sitää kun tajusin että joudun muuttamaan yksin vieraalle paikkakunnalle mistä en tunne ketään, kun sain sieltä opiskelupaikan. vanhempani eivät pystyneet muuttamaan mukaani mikä ahdisti vielä enemmän, ensiksi oli vain ahdistusta sitten alkoi nuo häiriöt. eli sydämeni alkaa tykyttää ihan hullun lailla ja en saa kunnolla henkeä, aivan kuin joku kuristaisi minua, saatan alkaa tärisemään ja itkettää aina niin pahasti että joudun käyttämään kaikki voimani etten purskahtaisi itkuun. Isäni sai minut kumminkin oman paikkakuntani kouluun opiskelemaan 4 päivän yksin asumiseni jälkeen, jolloin pääsin muuttamaan takaisin perheeni luo 🙂 . Nyt kaikki on hyvin mutta silti saan vieläkin näitä häiriöitä ☹️ . Olen todella ahdistunut. Miten saada apua kun en haluaisi kuormittaa ystäviä tai vanhempia tällaisilla asioilla koska en halua heille pahaa mieltä, enkä haluaisi puhua vieraankaan ihmisen kanssa ( psykologi ). 😑❓

Käyttäjä volvomies kirjoittanut 22.08.2011 klo 17:38

Heippa
Ehdottomasti voit kuormittaa ystäviä ja vanhempia ja toivoisinkin
että voisit jutella asioista niin jo pelkästään puhuminen auttaa asioihin
ja helpottaa elämää.
Käy kouluterveyden hoitajan luona saat varmasti apua. ???
Kaunista loppu kesää sinulle

Käyttäjä hennaj kirjoittanut 24.08.2011 klo 11:04

Moi !
Juttelin vanhempieni kanssa ja tilasimme lääkäri ajan.
toivottavasti tämä menee ohi !
Hyvää kesää sinullekkin !🙂