apua

apua

Käyttäjä perusjuha aloittanut aikaan 02.05.2011 klo 01:30 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä perusjuha kirjoittanut 02.05.2011 klo 01:30

Kirjotan tänne ekaa kertaa eli en oikeen tiedä miten tä toimii mut yritän nyt kuitenkin.
Eli mul on tällänen ongelma et on koko ajan ihan hirveen ahdistunut olo ja tuntuu ettei ois ketään joka välittää, vaikka tosiasia on että mulla on poikaystävä joka tekee parhaansa ja yrittää auttaa aina kun on mahdollisuus.😐
En pysty enää edes nukkumaan kunnolla, koska pelkään pimeää ja henkiä yms. kaikkea mahdollista ja luulen myös näkeväni niitä tiedän että kuulostaa tyhmältä mut kuitenkin asia on näin.Tän lisäksi mulle epäiltiin talvella lievää masennusta siis en käynyt lääkäreillä tai mitään, mutta opettajat,kaverit ja perhe hoki mulle tällästä koko ajan.
Ja nyt viimisen puolen vuoden aikana oon rupenut jostain syystä myös viiltelemään, koska se olevinaan helpottaa ahdistukseen ja muutenkin oloon kun saa ”rangaista itseään vaikka ei olis muuta syytä, kun se että olen olemassa.
Onko jotain millä pääsisin eroon näistä ongelmista.
Kiitos jos joku vastaa.🙂

Käyttäjä perusjuha kirjoittanut 10.08.2011 klo 04:14

Kiitti kaikille tosi paljon vastauksista (=
Ja joo nyt mulle just tuli postissa että mmulle on varattu aika psykiatrille ni eiköhän tä tästä pikkuhiljaa 🙂.
Ja mun poikaystävä sai lääkityksen ni se pystyy nyt auttaa mua paremmin.
Vanhemmat on edelleen täysin kusipäitä mut ne osaa nykyään olla kuitenki puhumatta mulle sit vaik kokonaa sen jälkeen kun uhkasin tappaa itseni ://
Ja hei KIITTI TOSI PALJON täst ammatti vinkistä auttaa varmaan tosi paljon täs parin vuoden sisällä! 🙂
Pitää vaa kai vähän patistaa itteeni ton koulun suhtee ni vois onnistuakin o: <3

😍 kiitti vielä ja tulkaa ihmeessä hei juttelee mulle ni voin koittaa autella teit muitakin (:

Käyttäjä perusjuha kirjoittanut 10.08.2011 klo 04:17

herrah kirjoitti 20.7.2011 12:45

perusjuha kirjoitti 20.6.2011 16:59

Kiitti vastauksesta (=
Ja nyt on tilanne taas edenny lisää eli mun poikaystävälle tuli mielenterveys ongelmia jollon mä romahdin ihan totaallisesti ja nyt mul on kai itelläni jonkin sortin masennus ja paniikkihäiriö en oo vielä ollu lääkärillä mutta lopulta nyt itse hankin psykiatrin ja varailen sitä aikaa tässä huomenna.En pysty enää edes nukkumaan öisin koska pelkään liikaa ja olen ahdistunut.
Kiitti jos joku vielä jaksaa vastata (=

Vai tällätavalla sinulla.
Itse olen 14v poika , mutta minulla on samanlaisia oireita .
Käänteisesti kuin sinulla , tyttöystävälleni tuli myös joitain ongelmia , joita olen yrittänyt auttaa ja samalla omat huoleni ovat jääneet niiden alle.
Jos haluat , kerro lisää niin voin koittaa yrittää auttaa ! 🙂

Hei ois tosi kiva jutella sun kanssa lisää joskus 🙂 toivottavasti vastaat tähän!

Käyttäjä herrah kirjoittanut 16.08.2011 klo 22:45

kyllä juttelu onnistuu c: en vain tiedä miten se onnistuu tukinetissä...🤨

Käyttäjä perusjuha kirjoittanut 14.09.2011 klo 21:28

herrah kirjoitti 16.8.2011 22:45

kyllä juttelu onnistuu c: en vain tiedä miten se onnistuu tukinetissä...🤨

Miettisin kanssa tosi hankalaa o: kerro heti jos keksit jotain ! 🙂

Käyttäjä lonelyboy kirjoittanut 21.09.2011 klo 07:28

Unettomuuteen voisi auttaa erinlaiset omat tekemiset.
Esimerkiksi ennen nukkumista tuuleta huone hyvin , lähde pois tietokoneelta ja sammuta kännykät ettei kukaan ns. häiritse.
Henget ja aaveet ovat kuitenkin mielikuvitusta , joten niistä ei sinänsä ole haittaa.
Tsemppiä sulle! 🙂🌻