Nuorten foorumi
Keskusteluryhmä, jossa nuoret voivat jutella mieltä painavista ja pohdituttavista asioista kuten ahdistuneisuudesta, itsetuhoisuudesta, ihmissuhteiden tai opiskelun kriisitilanteista jne.
Sopii Nuoret
Nuorten foorumi
Nuorten foorumi aiheet
Kaikki aihealueet
Hei, olen nuori poika, jolla on ahdistushäiriötä ja myös masentuneisuutta. Olen usein ahdistunut ja olen saanut muutamia paniikkikohtauksia. Pelkään pyörtymistä ja alan aina kaikissa julkisissa paikoissa ajatella, entä jos pyörryn? Kaikki seisoma tilanteet ovat pahoja. Koulussa ruokala on yksi hirveä paikka, kun siellä joutuu seisomaan. Pari kertaa olen joutunut lähtemään…
Moro vaan! Oon 15-vuotias poika ja sairastunu viime syksynä psykoosiin.. Kaikki alko ihan siitä että tuntui että seurataan, ja lopulta näin hahmoja. Olin sitten viime vuoden elokuun alusta joulukuun puoliväliin psykoottisena koulussa. Koulumenestys oli todella hyvää mutta käytöksestä soiteltiin usein kotiin. Lopulta sitten äiti otti asian kotona puheeksi ja jouduin…
Tää tekee tosi kipeetä! Olen käynyt nyt juttelemassa masennuksesta ja itkukohtauksista,ja mainitsin myös itsemurha aatteistani. Kyseltii olenko vahingoittanut itseäni mitenkään tai olenko suunnitellut mitään itsemurha juttuja. Vastasin kumpaankin etten ole,koskan näin oli. Mutta nyt tänään,oloni oli niin turha ja minulle sanottiinkin siellä,että voimiani vie kaiken aikaa ehkä se kun esitän…
olen seurustellut poikaystäväni kanssa jo kahdeksan kuukautta, noin puolitoista kuukautta sitten kuvioihin tuli poikaystäväni kaveri, hänestä tuli miehelleni tärkeämpi kuin minä, hän ei vastannut viesteihin tätä alkaessa ja alkoi tätä usein. sovimme tapaamisia poikakaverini kanssa ja hän unohti tulla paikalle koska oli alkanut tätä kaveria. hän myös kommentoi facebookissa tämän…
Olen masentunut pari kuukautta ollu tätä, ennenkin olen ollut masentunut mutta se on mennyt ohi tämä ei.. Mikään ei kiinnosta, itken ilman syytä ja viiltelen. Apua olen hakenut ja puhunut ammattilaiselle mutta silti tuntuu ettei mikään auta minua enää. Voisin vaikka kuolla mutta olen liian nuori lähtemään vielä, alkoholia menee…
Hei, olen 21- vuotias ja minulla diagnosoitiin vakava masennus pari viikkoa sitten. Olen ollut parisuhteessa kihlattuni kanssa melkein vuoden. Diagnoosi oli vastuas moniin epäkohtiin, mitkä kohdistui parisuhteeseemme. Olin välinpitämätön, vaikka oikeasti rakastan ja välitän poikaystävästäni. Olin ärtyinen, kiukkuinen, uupunut ja väsynyt. En jaksanut panostaa suhteeseemme. Välillä oli toki hyviäkin päiviä,…
Moikka. Olen 25-vuotias nainen ja tähän ikääni mennessä kokenut ja nähnyt kaikkea kamalaa. Olen ihan hukassa enkä tiedä mitä tehdä,kuinka jaksaa eteenpäin. En edes tiedä miten aloittaa kertominen,kun asioita on niin paljon. Aluksi näin pähkinänkuoressa,minulta on poistunut MONIA ystäviä ja tuttuja oman käden kautta plus onnettomuudet.Olen myös nähnyt kun kaverini…
Olen täysi-ikäisyyden kynnyksellä oleva nuori naisen alku. En oikein tiedä miten edes elämästäni osaisin avautua, helpoin tapa lienee selkeästi ja mahdollisimman lyhyesti. Ollessani 13, juurikin päättämässä ala-asteen kuudetta luokkaa, minulle täysin tuntematon ulkomaalainen mies raiskasi. asiasta en uskaltanut/ymmärtänyt avautua kenellekään, ennenko vasta vuosia myöhemmin.. Yritin useamman kerran itsemurhaa, palasin aina…
En ollut ihan varma kirjoittaisinko parisuhteisiin, aikuisten osioon vai tänne. Mutta kirjoitan kuitenkin muustakin kun parisuhteesta, ja tunnen vielä olevani aika nuori, joten päätin laittaa asiani tänne. 😋 Olen aina ollut huono kirjoittamaan tunteitani ja ajatuksiani, varsinkin nyt kun ne on niin sekaisin, mutta toivon että tästä jotenkin selviää mitä…
Oon puhunut täällä jo tukihenkilönkin kanssa mutta kirjoitimpa nyt tännekkin. Mun jaksaminen on ihan loppu, ja en tiedä mitä tekisin. Vähän Yli 3 vuotta oon kamppaillu itsetunnon ja masennuksen kanssa, ja jo seiska luokalla aloin satuttaa itseäni, käyn siis nyt lukion ensimmäistä vuotta. Itsetuhoisuus on yltynyt nyt viimeisen vuoden aikana…