mitä tehdä kun poikakaveriin ei enää voi luottaa ja onko tämä vain pelkkää mustasukkaisuutta :/

mitä tehdä kun poikakaveriin ei enää voi luottaa ja onko tämä vain pelkkää mustasukkaisuutta :/

Käyttäjä unhappily aloittanut aikaan 06.11.2011 klo 16:52 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä unhappily kirjoittanut 06.11.2011 klo 16:52

olen seurustellut poikaystäväni kanssa jo kahdeksan kuukautta, noin puolitoista kuukautta sitten kuvioihin tuli poikaystäväni kaveri, hänestä tuli miehelleni tärkeämpi kuin minä, hän ei vastannut viesteihin tätä alkaessa ja alkoi tätä usein. sovimme tapaamisia poikakaverini kanssa ja hän unohti tulla paikalle koska oli alkanut tätä kaveria. hän myös kommentoi facebookissa tämän kuviin, ei koskaan minun. nyt hän on muuttamassa isälleen, jolla ei tykännyt asua, mutta koska tämä uusi ystävätär asuu lähellä hän muuttaa isälleen, kulma hän ei muuta ystävättären takia, en pysty enää luottamaan häneen, itken joka ilta ja olen masentunut, en pysty keskittymään mihinkään muuhun. poikakaverini on satuttanut minua useaan otteeseen mutta silti olemme yhdessä, olemme keskustelleet aiheesta, mutta aina kaikki on minun syytäni ja minun pitäisi muuttua, mitä teen? auttakaa!

Käyttäjä ero_kesäk_2006 kirjoittanut 07.11.2011 klo 11:13

Hei! En suostuisi kakkoseksi, kolmanneksi pyöräksi tms.
Jos olet sitä mieltä että kaverillesi on tärkeämpi tämä toinen niin miksi
sitten enää mitään häneltä toivot. Onhan sinulla ystäviä, keksi jotain
muuta kivaa tekemistä ja unohda hetkeksi koko mies. Kyllä hän tulee
takaisin jos sinua rakastaa. Roikkuminen lienee pahinta mitä voi tehdä,
silloin kaveri varmasti kaikkoaa.
Voimia ja hyviä ratkaisuja sinulle ☺️❤️