en jaksa enää

en jaksa enää

Käyttäjä nea2 aloittanut aikaan 04.11.2011 klo 13:35 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä nea2 kirjoittanut 04.11.2011 klo 13:35

Olen masentunut pari kuukautta ollu tätä, ennenkin olen ollut masentunut mutta se on mennyt ohi tämä ei.. Mikään ei kiinnosta, itken ilman syytä ja viiltelen. Apua olen hakenut ja puhunut ammattilaiselle mutta silti tuntuu ettei mikään auta minua enää. Voisin vaikka kuolla mutta olen liian nuori lähtemään vielä, alkoholia menee enemmän kuin yleensä otan ja lääkkeitä syön. Masennuin yhden jätkän takia ehkä vähän hölmöä mutta pidin hänestä todella paljon, hän ei koskaan ilmeisesti tykännyt minusta meille tuli riitaa ja hän sanoi ettei kaipaa minua koskaan enää. Se tuntui pahalta koska minun tunteeni olivat aidot, olen ennenkin joutunut pettymään joten masennus iski. Toivoisin että voisin parantua tästä mutta tuntuu mahdottomalta, olen yrittänyt jaksaa elää vaikka joskus se vaikeaa onkin. Minun on vaike puhua tunteistani vaikka haluisin silti pidän ne sisälläni mutta nyt kirjotin tänne koska haluan muiden mielipiteitä tästä asiasta. 😑❓

Käyttäjä IisaMari kirjoittanut 04.11.2011 klo 20:54

hei, nea2 🙂

musta sun kannattas nyt jatkaa sitä hoidossa käyntiä ja miettiä, mitkä asiat vois auttaa sua jaksamaan. esimerkiksi terapiakäynnit eivät auta heti, eivätkä usein lääkkeetkään. anna itsellesi aikaa.

voimia
IisaMari

Käyttäjä iJustCant kirjoittanut 05.11.2011 klo 17:58

Hei.
Minulla on juuuri samanlaista masennusta ja ettei mua innosta yhtään mikään ja pienetkin asiat saa mut masentumaan,itken melkein joka ilta ja haluaisin vain kuolla. Se tuntuu kokoajan oikealta vaihtoehdolta
😞 Miesten takia en kovin oo masentunu,itsellläni on poikaystävä nyt ja meillä menee ihan hyvin. (anteeks et kerroin nyt jotenki mun ja poikaystäväni väleistä)
Mut mietikkö koskaan,et aina nurkan takana on jotain parempaa? Et sä voit saada milloin vain sitä jotain parempaa ja löydät täydellisen pojan🙂!
Voimia sulle ! 🙂🌻 ja oon kans viillelly pari kertaaa,se ei tunnu kivalta.
Sunki kannattais purkaa pahaa oloa enemmän itseesi,kuin käsiisi! sanoi mulle kuraattori ku sille kävin juttelemassa.
Toivottavasti alkaa mennä paremmin,hyväää syksyä!🙂