Nuorten foorumi

2 viikkoa sitten

Keskusteluryhmä, jossa nuoret voivat jutella mieltä painavista ja pohdituttavista asioista kuten ahdistuneisuudesta, itsetuhoisuudesta, ihmissuhteiden tai opiskelun kriisitilanteista jne.

Sopii Nuoret

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Nuorten foorumi

Nuorten foorumi aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 2107
Käyttäjä Nellie aloittanut aikaan 18.01.2012 klo 16:32 kohteessa Nuorten foorumi

Eli oon nyt seronil lääkkeet aloittamassa, ja haluaisin tietää onko tällä oikeasti vaikutusta painoon? Pelkään että lihoisin lääkkeiden vaikutuksesta, enkä netistä löytänyt kuin ristiriitaista tietoa ja pyörii päässä tämä homma.. Olen mitoiltani normaali (oikeastaan normaalipainon alarajoilla), enkä todellakaan haluaisi yhtään enempää kiloja. Olen vielä nuori ja lääkkeen annoskoko on hyvin…

Käyttäjä -GAMEBOY- aloittanut aikaan 19.01.2012 klo 20:12 kohteessa Nuorten foorumi

Terve oon -98 tyttö ja mietin et miten mie enää pystyn menee eteenpäi.. Käyn jo psykaril,kouluterkkarilla ja nuoriso lääkäri/psykiatril ja sossussa ja niistä ei ole mitää apua, EI MITÄÄN!! Oon maentunu ja viiltelen kokoaja ,on saanu sossu ilmotuksia mm juomisesta,huumeiden kytöstä,karkaamisesta ja siit kun mun vanhemmatpahoinpitelee minuu (ja silti joudun…

Käyttäjä nirka aloittanut aikaan 24.01.2012 klo 21:49 kohteessa Nuorten foorumi

Hei! Olen nyt 20-vuotias opiskelija, kenellä näyttää asiat olevan ulospäin melko mallillaan. Kavereita on, opiskelupaikkakin löytyy ja perheasiatkin vaikuttavat olevan kunnossa – todellisuus on kuitenkin aivan toinen. Vanhempani erosivat, kun olin vasta kaksivuotias. Enpä minä siitä juuri mitään muista, muuta kuin ettei isäni ollut enää vanhempiensa kanssa väleissä sen jälkeen…

Käyttäjä luscinia aloittanut aikaan 17.01.2012 klo 18:44 kohteessa Nuorten foorumi

Olen jo pitkään harkinnut avun hakemista ja tämä Net-tuki tuntuu hyvältä väylältä tähän… En vaan Tiedä mitä laittaisin ensimmäiseen viestiin…😯🗯️

Käyttäjä YksinäinenPrinsessa91 aloittanut aikaan 11.01.2012 klo 01:24 kohteessa Nuorten foorumi

En saanut unta koska mietin jälleen kerran elämääni ja totesin ettei missään ole mitään tolkkua. Joten päätin sitten tulla etsimään netistä apua ja tämä sivusto näytti hyvältä paikalta avata uusi keskustelu. 🙂 Olen kohta 21-vuotias ja en ole kirjaimellisesti saanut elämässäni mitään aikaiseksi. Minulla ei ole koulutusta, eikä tietenkään töitäkään.…

Käyttäjä fija aloittanut aikaan 24.01.2012 klo 04:18 kohteessa Nuorten foorumi

En tiedä kauanko vielä jaksan. Olen kohta 17-vuotias tyttö ja tuntuu että olen kadottanut kokonaan otteen elämästä. Ahdistus pahenee päivä päivältä. Paniikkikohtauksia saan nykyään todella usein. Alan voida helposti fyysisesti pahoin, kun alkaa ahdistamaan. Pari kertaa olen pyörtynyt paniikkikohtauksen takia. Joskus tulee epätodellinen olo ja kaikki näkyy sumuisena. Minulla ei…

Käyttäjä ihme12 aloittanut aikaan 05.01.2012 klo 18:36 kohteessa Nuorten foorumi

Olenkohan liian kärsimätön ja liian vaativa muilta? Tuntuu ettei kukaan vastaa enää viesteihini. Ehkä yritän vaatia liikaa huomiota pelkästään itseeni, onhan täällä muitakin ihmisiä. Tuntuu vain pahalta, kun ei voi jutella itselleen tärkeistä asioista tarpeeksi tiuhaan. Täällä joutuu odottamaan kauan vastausta, jos sellaista edes kuuluu. Mietinkin tässä, että onko olemassa…

Käyttäjä TuuliMaria aloittanut aikaan 05.01.2012 klo 15:27 kohteessa Nuorten foorumi

Olen reilu parikymmpinen nainen mietin koko ajan, että paranenkohan koskaan ns. täydellisesti masennuksesta. Minulla todettiin ensimmäisen kerran virallisesti masennus noin neljä vuotta sitten, mutta muistan jo alakoulussa olleen masennuksen oireita ja olin hyvin ahdistunut. Neljä vuotta sitten minua hoidettiin lääkkeillä ja kävin juttelemassa psykologin kanssa. Nyt noin puoli vuotta sitten…

Käyttäjä iJustCant aloittanut aikaan 30.11.2011 klo 13:50 kohteessa Nuorten foorumi

Kaikki on tiivistelmässä,masennus. Minulla on ollut tämmöistä nyt ehkä vuoden lievänä,mutta se on ollut pahana jo noin 3 kuukautta. En halua tavata ihmisiä,en halua soittaa kenellekkään tai pitää mitään yhteyttä. Yksin kotona tuntuu parhaalta,vaikka se on kuulemma muista katottuna pahin vaihtoehto. Itken monesti pahaa oloani pois,liiankin usein. Olen kyllästynyt itkemään…

Käyttäjä roshaaa aloittanut aikaan 23.01.2012 klo 07:14 kohteessa Nuorten foorumi

Hei, huomasin, etta joitain keskusteluja taalla onkin, mutta se ei juuri auta minua ongelmassani, silla haluaisin kuulla eri mielipiteita juuri tasta minun tilanteestani 😑❓ Tasta tulee todennakoisesti todella pitka viesti, toivottavasti jaksatte lukea sen. En oikein tieda, etta milloin aloin miettimaan syomisiani ja sita milta naytan, todennakoisesti ylaasteen loppupuolella, silla…

Nuorten foorumi moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Nuorten foorumi moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: