mitä mie enää tteen?

mitä mie enää tteen?

Käyttäjä -GAMEBOY- aloittanut aikaan 19.01.2012 klo 20:12 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä -GAMEBOY- kirjoittanut 19.01.2012 klo 20:12

Terve oon -98 tyttö ja mietin et miten mie enää pystyn menee eteenpäi..
Käyn jo psykaril,kouluterkkarilla ja nuoriso lääkäri/psykiatril ja sossussa ja niistä ei ole mitää apua, EI MITÄÄN!!
Oon maentunu ja viiltelen kokoaja ,on saanu sossu ilmotuksia mm juomisesta,huumeiden kytöstä,karkaamisesta ja siit kun mun vanhemmatpahoinpitelee minuu (ja silti joudun asuu kotona?!?!?!?!?!??)
Oon sortunu viiltelee kokoaja ..Iha ku kaikki ilo ois kadonnu,en osaa/uskalla olla onnelline melkei mistää .___..Koulussaki menee iha surkeesti )= En tiiä mite mie selviin,ei tääl paikka kunnal oo ees mitää kavereita ko kaikki haukkuu ja puhuu perättömii 🤔
On miul joitakin nettikavereita,mut nei voi auttaa koska ne asuu nii kaukana😞
oon liian masentunu tehdäksenimitään 😭😯🗯️

Käyttäjä BlackDreaming kirjoittanut 29.01.2012 klo 14:31

tiedän sossut. Tiedän miltä tuntuu kun ei ole apua. Haluaisin jutella sinulle enemän koska haluaisin tietää vähän tarkemmin susta.
Aina ne sossut sanoo et "viiltely kuuluu murrosikään" ja mutsista tää kaikki pahaolo on normaalia. Onko tässä edes järkee elää ku ei oo mitään mistä pitäisi kiinni?

Käyttäjä ero_kesäk_2006 kirjoittanut 29.01.2012 klo 15:44

Hei sinä ystäväni! Miten olet antanut mopon karata käsistä? Voisitko ajatella että menisit vaikka terveyskeskuslääkärille juttelemaan asioistasi ja hän voi ohjata sinua eteenpäin? Olen huolissani sinusta, olet vielä nuori ja elämä on edessäsi. Älä tee mitään harkitsematonta. Ammattiauttajat ovat meitä kaikkia varten. Siispä rohkeasti hakemaan apua. Jos kouluterveydenhoitaja ei ole hyvä vaihtoehto niin sitten oma terveyskeskuslääkärisi. Kerro asiasi niinkuin ne ovat ja pyydä päivystysaikaa. Kyllä asiat aikanaan selviävät, mutta ensimmäisen askeleen joudut valitettavasti ottamaan itse, kukas muukaan? Voimia ja onnistumisia sinulle, ystäväni. Rukoilen puolestasi ☺️❤️