Miksei kukaan vastaa

Miksei kukaan vastaa

Käyttäjä ihme12 aloittanut aikaan 05.01.2012 klo 18:36 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä ihme12 kirjoittanut 05.01.2012 klo 18:36

Olenkohan liian kärsimätön ja liian vaativa muilta? Tuntuu ettei kukaan vastaa enää viesteihini. Ehkä yritän vaatia liikaa huomiota pelkästään itseeni, onhan täällä muitakin ihmisiä. Tuntuu vain pahalta, kun ei voi jutella itselleen tärkeistä asioista tarpeeksi tiuhaan. Täällä joutuu odottamaan kauan vastausta, jos sellaista edes kuuluu. Mietinkin tässä, että onko olemassa joitain muita paikkoja, joka vastaisi samanlaisia tarpeita kuin tämä sivusto, mutta jossa ei välttämättä olisi tarkistajaa välissä tai muuten viestit menisivät nopeammin perille? Toivottavasti tätä viestiä ei muokata, jotta sanani tulevat perille asti.

Olen hieman epätoivottomassa tilanteessa tällä hetkellä. Olen työttömänä enkä saa jankattua itselleni työn ja opiskelun tarpeellisuutta. Alan ajatella vain, miten voin paeta näitä tehtäviä lopullisesti. Itsemurha-ajatukset alkavat nousta taas pintaan. Taidan toivoakin, että saan itseni kokonaan hengiltä. Pääsisi ainakin tästä maailmasta pois ja pakoon kaikkea stressaavaa.

Käyttäjä ero_kesäk_2006 kirjoittanut 07.01.2012 klo 18:31

http://www.tukinet.net > Oma tuki > Net-tuki

Hei!

Tällä palstalla voit saada henkilökohtaisen tuki-ihmisen myös, joka varmasti vastaa ja neuvoo sinua asiantuntemuksella. Valitse kohdasta LINKO - ja valikosta oma tuki, jonne voit kirjoittaa.

Olen itsekin käyttänyt sitä joskus ja hyvin toimii ja palaute tulee päivässä, viikonloppuna saattaa kestää kauemmin.

Hyvää vointia ja uutta vuotta sinulle, ystäväni ☺️❤️

Käyttäjä ero_kesäk_2006 kirjoittanut 13.01.2012 klo 19:56

.. jatkan vielä...Kriisikeskukseenhan voit soittaa ja varata ajan. Myös seurakunnan diakoniatyöntekijä voisi auttaa sinua. Oletko löytänyt osoitteen josta edellisessä viestissäni kirjoitin, omatuen? Toivon sinulle onnistumisia, hyviä ihmisiä ja jaksamista arjessasi. Rukoilen puolestasi ☺️❤️

Käyttäjä aina syyllinen kirjoittanut 24.01.2012 klo 17:27

Myös on ilmaisia tukipuhelimia joihin voi nimettömänä soittaa jos kaipaa juttuseuraa.

Sanot että olet työttömänä, ja kuulosti siltä että et halua opiskella? Oletko miettinyt työelämävalmennusta? Se on työvoimatoimiston kautta suoritettavaa työharjoittelua, saat joko itse etsiä paikkaa, tai voit valita heidän listastaan. Suosittelen lämpimästi, sillä työharjoittelu on joustavaa ja vuorot voi varmasti sopia sun oman jaksamisen mukaan, rahaakin siitä saa vähän enemmän, ja tärkeintä, pääsee normaaliin elämänrytmiin kiinni.

Saisit muuta ajateltavaa ja saisit positiivista kokemusta työelämästä kuitenkin ilman liian vastuun taakkaa, pääsisit elämään kiinni ja alkaisit ehkä jopa nauttia työstä.

Ehdotan tätä siksi että itse oon käynyt läpi vaikean masennuksen, ja mua auttoi paranemisvaiheessa erittäin paljon se työharjoittelu voimaantumaan ja kokemaan positiivisia tunteita. Tärkeää on, että valitset paikan joka oikeasti kiinnostaa sinua, ja että siellä on sun hyvä olla.

Minulta tämmönen näkökulma 🙂🌻 Jaksamista sinulle, et ole yksin.

Käyttäjä IisaMari kirjoittanut 24.01.2012 klo 18:41

moi 🙂

se että sulle ei vastata ei johdu aina siitä että ihmiset ei haluais vastata, vaan monesti varmaan myös siitä, että monet tällä sivustolla käyvät eivät välttämättä aina satu olemaan paikalla ja näin ollen näkemään viestiäsi. esim. itse en ole varmaan kuukauteen käynyt täällä.

mutta mutta... toivottavasti sä hakisit jostain apua! täältä käsin on vaikeaa sinua auttaa. itsekin ajattelin itsemurhaa vielä joitakin kuukausia sitten, mutta nyt asiat ovat paljon paremmin. joten älä luovuta! 🌻🙂🌻