Mitä sanoa Net-tuessa.

Mitä sanoa Net-tuessa.

Käyttäjä luscinia aloittanut aikaan 17.01.2012 klo 18:44 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä luscinia kirjoittanut 17.01.2012 klo 18:44

Olen jo pitkään harkinnut avun hakemista ja tämä Net-tuki tuntuu hyvältä väylältä tähän… En vaan Tiedä mitä laittaisin ensimmäiseen viestiin…😯🗯️

Käyttäjä Bananza kirjoittanut 18.01.2012 klo 23:10

Laita ihan kaikki mitä mieltäs painaa , ei kukaan tiedä et se oot sä sielä näppiksen takana , siis sun henkilöllisyys ei paljastu 😀

Käyttäjä kirjoittanut 20.01.2012 klo 14:41

Jos ei tarkkalleen tiedä mikä mieltä painaa, niin voi jättää vastuuta hieman sille net-tuellekin.
Jos vaikka kertoisit ikäsi ja mitä teet, esmes käyt koulua.
Allekain ranskalaisin tavuviivoin lyhyitä lauseita on aika hyvä aluksi kirjoittaa, niin ei tarvi miettiä onko kirjotuksessa mitään järkeä.

Mulla ainakin on ollut sellainen tukari joka kyseli paljon ja niiden avulla oli helppo keksiä se pääongelma.
No, jos et halua kyselevää tukaria, niin voit tietenkin sanoa, että elä kysele niin paljon.

Käyttäjä Elisabeth_N (Työntekijä) (Maaseudun tukihenkilöverkko) kirjoittanut 20.01.2012 klo 19:06

Sinua luscinia haluan rohkaista kirjoittamaan, aivan kuten edellä kirjoittaneet ovat todenneet voit rohkeasti kertoa sen mitä tunnet tarpeelliseksi. Kyllä tukihenkilön kanssa viestejä vaihtaen pääsette varmasti toivomaasi lopputulokseen, ja sopiva tapa käydä asioita läpi löytyy. Toiminta on luottamuksellista ja tapahtuu sinun ehdoillasi.

Käyttäjä IisaMari kirjoittanut 21.01.2012 klo 12:35

Hei 🙂

Älä anna itsekriittisyyden vaikuttaa siihen, mitä kirjoitat tukihenkilöllesi. Hän ei suinkaan ole äidinkielenopettaja, vaan henkilö, joka juttelee kanssasi asioista, joista haluat puhua. Hän on myös todennäköisesti kuullut paljon erilaisia elämäntarinoita, eikä siis järkyty, vaikka avautuisit hyvin herkistä ja henkilökohtaisistakin asioista. Ja kuten joku jo aiemmin vastasikin sinulle, keskustelunne on myös luottamuksellista ja tukihenkilölläsi on vaitiolovelvollisuus.

Antoisia keskustelutuokioita tukihenkilösi kanssa toivottaa
IisaMari 🙂

Käyttäjä breakheart kirjoittanut 22.01.2012 klo 01:38

Miten saa tuon kyseisen tukihenkilön täällä?

Käyttäjä IisaMari kirjoittanut 24.01.2012 klo 12:46

breakheart kirjoitti 22.1.2012 1:38

Miten saa tuon kyseisen tukihenkilön täällä?

Mä en nyt muista miten se meni ku oon ollu tän palvelun käyttäjä jo jonkin aikaa, mut musta siinä ei ollu mitään erikoista... Ihan vain kun alkaa käyttää sitä Oma tuki -palvelua, niin saa tukihenkilön.

En kyllä muista ihan tarkkaan, mutta todennäköisesti ohjeet on Oma kanava -osiossa.

Käyttäjä luscinia kirjoittanut 25.01.2012 klo 20:28

Kiitos kaikille 😍