SYÖMISHÄIRIÖ

SYÖMISHÄIRIÖ

Käyttäjä nirka aloittanut aikaan 24.01.2012 klo 21:49 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä nirka kirjoittanut 24.01.2012 klo 21:49

Hei!

Olen nyt 20-vuotias opiskelija, kenellä näyttää asiat olevan ulospäin melko mallillaan. Kavereita on, opiskelupaikkakin löytyy ja perheasiatkin vaikuttavat olevan kunnossa – todellisuus on kuitenkin aivan toinen.

Vanhempani erosivat, kun olin vasta kaksivuotias. Enpä minä siitä juuri mitään muista, muuta kuin ettei isäni ollut enää vanhempiensa kanssa väleissä sen jälkeen moneen vuoteen. Tämä myös heijastui minun ja isän puolisiin isovanhempiini niin, että he sanoivat minulle pienenä, ettei minusta koskaan tule mitään, sillä vanhempani ovat eronneet. Vaikka välit ovat olleet hyvät, niin tuo kommentti kalvaa edelleen mieltä. Kyllähän se tuntuu pahalta, jos joku ei usko toisen kykyihin lainkaan. Kuvioihin astui myös samantien äitipuoli, kenen kanssa en ole koskaan tullut kovin hyvin juttuun. Hän on suoraan haukkunut minua noin kymmenvuotiaasta saakka suutuspäissään isälleni mm. liian poikamaiseksi ja lihavaksi niin, että olen ollut aivan kuuloetäisyydellä. Pari kesää sitten, juuri YO-kirjoitusten kynnyksellä hän sitten räjäyttikin pankin ja kertoi isäni yrittäneen itsemurhaa kun olin noin kolmevuotias ja sanoi myös äitini vetäneen unilääkkeitä ja muita rauhoittavia. Hän vielä sanoi, että vanhempani olivat ikäänkuin kilpailleet kumpi tappaisi itsensä nopeammin.