Nuorten foorumi
Keskusteluryhmä, jossa nuoret voivat jutella mieltä painavista ja pohdituttavista asioista kuten ahdistuneisuudesta, itsetuhoisuudesta, ihmissuhteiden tai opiskelun kriisitilanteista jne.
Sopii Nuoret
Nuorten foorumi
Nuorten foorumi aiheet
Kaikki aihealueet
Otsikko harvinaisen järkevän kuuloinen. En ole ennen kirjoittanut tänne, älkää syökö siis jos teen jonkinlaisia virheitä. Mä voisin aloittaa ihan alusta. Kun olin 13, juuri aloittanut 7 luokan, masennus iski ensimmäistä kertaa. Tuli riitaa parhaan kaverini kanssa ja hän käänsi muutkin kaverimme mua vastaan. Olin yksin ja mua sattui niin…
Tervehdys! Tiistaina 28.2. klo 16-18 Tukinetissä alkaa uusi Uskalla Puhua -liveryhmä nuorille. Liveryhmässä voi jutella väkivallasta muiden nuorten kanssa. Ryhmän ohjaajina toimivat turvakotityön ammattilaiset Ensi- ja turvakotien liitosta. Ensimmäisen ryhmän teemana on: Väkivaltaa vai riitelyä? Tarkoituksena on keskustella riitelyn ja väkivallan eroista. Tule mukaan ja uskalla puhua väkivallasta! Terv. Kata
En saa arjesta kiinni. En saa mitään aikaiseksi. En saa noustua aamulla ylös kouluun, haluaisin vain olla peiton alla. Haluaisin, että kukaan ei muistaisi mua. Ettei ottaisi yhteyttä ollenkaan. Haluaisin paeta. Paeta jonnekin kauas. Tuntuu että seisoisin vain paikoillani muiden ihmisten vilistäessä kiireisinä ympärillä. Tuntuu, että olen mustavalkoisessa elokuvassa jossa…
Mulla ei oo enää mitään tietoa et mitä tekisin…en jaksa tähän nyt selittää sitä kuinka 2 vuoden ajan oon kärsiny vakavast masennuksest jne, mutta tarvisin vähän apua. Oon aina ollu koulussa 8-9 oppilas. Nyt laski ensin matikka 7 (huonon sijaisen takia) ja nyt sitte laski enkku siihen 7. Tää vissiin…
APUA
1Moi kaikki olen nuori nainen ja olen pienestä asti repinyt itseäni jalkapohjista ja käsistä/sormista mutta minua ei satu se vaikka ne jäljet näyttää hirveiltä.Onko jollain muulla sanoja oireita ja osaako joku neuvoa minua p.s ja olen käyttänyt vaikka mitä keinoja jotta lopettaisin mutta en vaan pysty…
Oon äitin ja isän eron jälkee eli n. 2 sitte alkanu riidellä äitinkaa ihan hirveesti. Ja aina kun mä tuun äitille heti ekana iltana me aletaa riidellä vaikka yritän itse hillitä asiaa. Oon ihan umpikujassa ku en tiiä mitä tehä?????😑❓ Jos jollaki on samanlaisii tilanteita vois kertoo vähä miten on…
Olen 14-vuotias tyttö vailla ymmärrystä. En enää näe sitä valoa tunnelin päässä, en enää tunne, että tulen koskaan pärjäämään tässä maailmassa. Minun pääni sisällä on joku toinen, joka poistaa värit maailmasta, saa kaiken näyttämään kauheammalta kuin mitä se todellisuudessa on. Se joku valtaa minut ja tunnen sen lihasjännityksenä ja paineena…
Koulu
1Hei. Voisin aluksi kuvailla itseäni hieman tilanteen selkeyttämiseksi lukijoille. Olen koulussa hyvin menestyvä yläkoululainen. Vahvuuksiksini koulussa kuuluvat monet kirjalliset aineet. Sain myös arvosanan erinomainen kahdesta taideaineesta todistukseeni. Otetaan sitten ne heikkoudet. Pakollinen koululiikunta on minulle rasite, ellei jopa jonkinlainen pelko. En ole hyvä kuin yhdessä, ehkä kahdessa liikuntalajissa, joissa tekniikkani…
Olis kiva kuulla muitten mielipiteitä ja omia kokemuksia asiasta. Ite oon ollu nettisuhteessa, mut siitä on jo puol vuotta.
mitä järkeä elää jos on jo pitkään vihannut elämää eikä kukaan osaa auttaa? jos on käynyt terapiat ja lääkehoidot ja kaikki ja silti vihaa elämää? mitä järkee herätä aamuisin itkemään ja odottamaan kuolemaa? miksei saa kuolla?